Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
    dus een aanrader? zou het ook wel durven bestellen maar weet niet 100% waar ik me precies aan kan verwachten
    Ik zal vanavond eens een paar high-res foto's pakken van een paar bladzijden (bij gebrek aan scanner )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Ik zal vanavond eens een paar high-res foto's pakken van een paar bladzijden (bij gebrek aan scanner )
      Ah thanks, ben benieuwd

Comment

Ik heb deze net ontvangen en uitgelezen:

Blijkbaar geschreven door die gast die RSR uitbaat (wist niet dat hij de auteur was toen ik het bestelde).

Zeer goeie uiteenzetting van de lijnen over het hele circuit, een aantal interessante dingen geleerd, maar ik zou het niet aanraden als je de baan al niet kunt in je hoofd "naspelen", want je gaat gewoon verloren lopen op al die pagina's.
        Wanneer ga je gaan proberen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
          Meer leuke filmpjes please!
          Ik moet deze zomer nog m'n eerste rondjes gaan rijden daar.
          Nu ja, ligt het niet kurkdroog, dan pas ik wel. Lijkt me niet onverstandig.
          Half droog bestaat ook : http://www.vimeo.com/7240186
          Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
          Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Blijf van die curbs af als het geregend heeft !!!

Bij regen: aangepaste snelheid, goede banden en nogmaals... blijf van de curbs af
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
              Half droog bestaat ook : http://www.vimeo.com/7240186
              die kerel komt wel een paar keer serieus dicht tegen die GT3RS hangen he
              BMW X5 45e

Comment

Bij regen: aangepaste snelheid, goede banden en nogmaals... blijf van de curbs af
                De Stig heeft gesproken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Wanneer ga je gaan proberen ?
                  Als ik remschijven heb?

Comment

Buitenste curbs probeer ik zo al (dus ook bij droog weer) zoveel mogelijk te vermijden. (bv Zolder, Bolderberg).
                    Last edited by Jokke_vlo; 03/06/2010, 17:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                      Buitenste curbs probeer ik zo al zoveel mogelijk te vermijden. (bv Zolder, Bolderberg).
                      De binnenste best ook

Comment

De binnenste best ook
                        Die neem ik bijna altijd (wel droog weer).

Comment

• Ik heb het over bij regen he.

Comment

• Ik probeer gewoon op de baan te blijven ... da's ook al een prestatie blijkbaar

Comment

• Misverstand.
                              @IR: ben ingeschreven voor zaterdag, zal er tussen 14 en 14.30 zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                              Ik probeer gewoon op de baan te blijven ... da's ook al een prestatie blijkbaar
                              Dat is al beter dan den deze.
                              Last edited by Jokke_vlo; 03/06/2010, 17:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Dat is al beter dan den deze.
                                Och, ik heb ook al wat gazon gefret

Comment

• eh, de plakker maakt de chauffeur nog ni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Och, ik heb ook al wat gazon gefret
                                    idem
                                    In het droge gelukkig of het was anders afgelopen vrees ik

Comment

• ik ben nog maar één keer in het gras beland, op het circuit van Colmar-Berg.. op de Ring nog nooit maar ik rijd daar nooit (principe van mij) op 100%.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        ik ben nog maar één keer in het gras beland, op het circuit van Colmar-Berg.. op de Ring nog nooit maar ik rijd daar nooit (principe van mij) op 100%.
                                        Kheb op de ring eens totaal onverwacht overstuur gehad op het eind van fuchsrohre
                                        mocht je die bocht kennen weet je meteen ook dat je daar HARD gaat en dat deed ik zeker :p

was puur fout van mij, had beetje ervoor Astra OPC Nurburgring edition ingehaald en die was mij aant opjagen (had mn dieseluitlaatje wrs gezien en wou niet meer onderdoen zeker )
                                        ik iets conccentratie verloren al in mn spiegels kijkend, lijn wat gemist met overstuur tot gevolg.
                                        (was ook totaal niet smooth meer door verkeerde lijn genomen te hebben, dus al bovenkomend in fuchsrorhre massatransfert en beginnen glijden)

Daar is ook niks om in te crashen behalve 1 meter gras en dan de vangrail, kmoet wrs lijkbleek gezien hebben :p

Gelukkig het overstuur kunnen corrigeren voor het te laat was en het resultaat was dat met de 1ne helft van mijn wagen nog op de baan zat en de andere helft in het gras van de bocht op het eind van fuchsrohre.
                                        Dus al bij al veel chance gehad
                                        Last edited by ; 03/06/2010, 18:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                                          Kheb op de ring eens totaal onverwacht overstuur gehad op het eind van fuchsrohre
                                          mocht je die bocht kennen weet je meteen ook dat je daar HARD gaat en dat deed ik zeker :p

was puur fout van mij, had beetje ervoor Astra OPC Nurburgring edition ingehaald en die was mij aant opjagen (had mn dieseluitlaatje wrs gezien en wou niet meer onderdoen zeker )
                                          ik iets conccentratie verloren al in mn spiegels kijkend, lijn wat gemist met overstuur tot gevolg.
                                          (was ook totaal niet smooth meer door verkeerde lijn genomen te hebben, dus al bovenkomend in fuchsrorhre massatransfert en beginnen glijden)

Daar is ook niks om in te crashen behalve 1 meter gras en dan de vangrail, kmoet wrs lijkbleek gezien hebben :p

Gelukkig het overstuur kunnen corrigeren voor het te laat was en het resultaat was dat met de 1ne helft van mijn wagen nog op de baan zat en de andere helft in het gras van de bocht op het eind van fuchsrohre.
                                          Dus al bij al veel chance gehad
                                          I know, die plek ken ik goed.. zeer gevaarlijk als het daar misgaat inderdaad.

Comment

Working...
                                          X