Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Blijkbaar geschreven door die gast die RSR uitbaat (wist niet dat hij de auteur was toen ik het bestelde).
Zeer goeie uiteenzetting van de lijnen over het hele circuit, een aantal interessante dingen geleerd, maar ik zou het niet aanraden als je de baan al niet kunt in je hoofd "naspelen", want je gaat gewoon verloren lopen op al die pagina's.
Meer leuke filmpjes please!
Ik moet deze zomer nog m'n eerste rondjes gaan rijden daar.
Nu ja, ligt het niet kurkdroog, dan pas ik wel. Lijkt me niet onverstandig.
ik ben nog maar één keer in het gras beland, op het circuit van Colmar-Berg.. op de Ring nog nooit maar ik rijd daar nooit (principe van mij) op 100%.
Kheb op de ring eens totaal onverwacht overstuur gehad op het eind van fuchsrohre
mocht je die bocht kennen weet je meteen ook dat je daar HARD gaat en dat deed ik zeker :p
was puur fout van mij, had beetje ervoor Astra OPC Nurburgring edition ingehaald en die was mij aant opjagen (had mn dieseluitlaatje wrs gezien en wou niet meer onderdoen zeker )
ik iets conccentratie verloren al in mn spiegels kijkend, lijn wat gemist met overstuur tot gevolg.
(was ook totaal niet smooth meer door verkeerde lijn genomen te hebben, dus al bovenkomend in fuchsrorhre massatransfert en beginnen glijden)
Daar is ook niks om in te crashen behalve 1 meter gras en dan de vangrail, kmoet wrs lijkbleek gezien hebben :p
Gelukkig het overstuur kunnen corrigeren voor het te laat was en het resultaat was dat met de 1ne helft van mijn wagen nog op de baan zat en de andere helft in het gras van de bocht op het eind van fuchsrohre.
Dus al bij al veel chance gehad
Kheb op de ring eens totaal onverwacht overstuur gehad op het eind van fuchsrohre
mocht je die bocht kennen weet je meteen ook dat je daar HARD gaat en dat deed ik zeker :p
was puur fout van mij, had beetje ervoor Astra OPC Nurburgring edition ingehaald en die was mij aant opjagen (had mn dieseluitlaatje wrs gezien en wou niet meer onderdoen zeker )
ik iets conccentratie verloren al in mn spiegels kijkend, lijn wat gemist met overstuur tot gevolg.
(was ook totaal niet smooth meer door verkeerde lijn genomen te hebben, dus al bovenkomend in fuchsrorhre massatransfert en beginnen glijden)
Daar is ook niks om in te crashen behalve 1 meter gras en dan de vangrail, kmoet wrs lijkbleek gezien hebben :p
Gelukkig het overstuur kunnen corrigeren voor het te laat was en het resultaat was dat met de 1ne helft van mijn wagen nog op de baan zat en de andere helft in het gras van de bocht op het eind van fuchsrohre.
Dus al bij al veel chance gehad
I know, die plek ken ik goed.. zeer gevaarlijk als het daar misgaat inderdaad.
Comment