Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben vandaag tot daar gereden. T was er leuk, mooi weertje en veel knappe wagens. Enkel spijtig dat de baan een uur vroeger dan voorzien dichtging door een ongeluk.
Ik heb nog een video waarin Matthi voor een stuk te zien is(vanaf3 min ongeveer)
Ik ben vandaag tot daar gereden. T was er leuk, mooi weertje en veel knappe wagens. Enkel spijtig dat de baan een uur vroeger dan voorzien dichtging door een ongeluk.
Ik heb nog een video waarin Matthi voor een stuk te zien is(vanaf3 min ongeveer)
Dik filmpje! Ben er dan afgegaan omdat de Z4 wat geluidjes begon te maken. Dus er snel afgeweest, wat olie in gedaan en er terug op
het stuk helemaal in het begin waar je maar 30 mocht, waren dat werken van het 1 of ander?
of crash, oliespoor,...?
Comment