Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Da's een heel verschil hé fjoel. Rem-uithouding neemt zowat evenredig af met de slijtage van de blokken. Grip neemt niet evenredig af met bandenslijtage.
D'r zijn banden die één keer over de helft het beste gehad hebben, en daarentegen andere banden die zowat tot het volledige profiel er afgereden is hun grip vrij goed behouden.
Uiteraard, niét met kale banden rijden als ze regen voorspellen, maar zover was je ook. En nu ook weer niet vertrekken met banden met 1,5mm profiel, want dan zit de draad er door als je terugkomt maar met Michelin's bijvoorbeeld die nog 2,5 à 3mm profiel hebben? Ik persoonlijk zou die mooi op de ring oprijden voordat ik nieuwe opleg.
Ik heb wel goesting om dinsdagavond eens aan de ring te passeren in het terugrijden. Passeren daar op 20km van ofzo. Als het weer goed is en qua timing zit het goed dan...
Zaterdag ga'k voor de eerste keer dit jaar nog eens naar ginder. EINDELIJK! De vriendin ook eens laten kennismaken met de streek daar.
In de voormiddag naar ginder om een toerke te wandelen ofzo, en dan tegen de late namiddag naar ginder.
Zal er nog volk van hier daar zijn?
Comment