Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zaterdag aanwezig am Ring.
    Mr Drift

Comment

• gisteren waren er precies geen fotografen op de ring.
      of zit ik verkeerd te zoeken?

Comment

• http://www.ringportal.nl/fotografie is dé link
        2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
        1998 Saab 9-3 TiD (sold)
        1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

• Ik ken iemand waarvan de banden van z'n wagen bijna zullen mogen worden vervangen.

Vraag is nu: is het verstandigst van eerst nieuwe banden te leggen en dan pas naar de ring gaan of is dit niet van groot belang naar veiligheid toe?

Uiteraard op een droog parcours..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk Berichten
            Uw link heeft niet veel foto's van gisteren hoor man.

Nochtans tal van fotografen gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
              Ik ken iemand waarvan de banden van z'n wagen bijna zullen mogen worden vervangen.

Vraag is nu: is het verstandigst van eerst nieuwe banden te leggen en dan pas naar de ring gaan of is dit niet van groot belang naar veiligheid toe?

Ik zou nieuwe banden leggen

Comment

Ik ken iemand waarvan de banden van z'n wagen bijna zullen mogen worden vervangen.

Goede banden zijn altijd nodig!
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                  Inderdaad! Fix een kar!
                  Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                  We zijn ermee bezig.

Normaal moet hij er deze maand nog komen.

Maar maandag sowieso?

Comment

Even herwerken, en denk zelf eens over het antwoord:

Ik ken iemand waarvan de remmen van z'n wagen bijna zullen mogen worden vervangen.

Vraag is nu: is het verstandigst van eerst nieuwe remmen te steken en dan pas naar de ring gaan of is dit niet van groot belang naar veiligheid toe?

Comment

• Da's een heel verschil hé fjoel. Rem-uithouding neemt zowat evenredig af met de slijtage van de blokken. Grip neemt niet evenredig af met bandenslijtage.

D'r zijn banden die één keer over de helft het beste gehad hebben, en daarentegen andere banden die zowat tot het volledige profiel er afgereden is hun grip vrij goed behouden.

Uiteraard, niét met kale banden rijden als ze regen voorspellen, maar zover was je ook. En nu ook weer niet vertrekken met banden met 1,5mm profiel, want dan zit de draad er door als je terugkomt maar met Michelin's bijvoorbeeld die nog 2,5 à 3mm profiel hebben? Ik persoonlijk zou die mooi op de ring oprijden voordat ik nieuwe opleg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten

Maar maandag sowieso?
                        Ja maandag gaan we sowieso

Comment

• is het nu zondag eigenlijk open ginder ..ik zie precies dat de eerste datum terug maandag is ... ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            is het nu zondag eigenlijk open ginder ..ik zie precies dat de eerste datum terug maandag is ... ?
                            Gij moet naar de bergen gij !

Comment

• Ik heb wel goesting om dinsdagavond eens aan de ring te passeren in het terugrijden. Passeren daar op 20km van ofzo. Als het weer goed is en qua timing zit het goed dan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                Al foto's gevonden, Cash?
                                Slechts 1 Belg op 17/06:
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ik heb ondertussen matthi's alpina ook gevonden.
                                  dit is wel een foto van de 16de juni die staat bij foto's van de 17de juni.
                                  Last edited by ; 19/06/2010, 17:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                    Slechts 1 Belg op 17/06:
                                    die heb ik er grandioos afgereden, 6/12/2009, kletsnatte piste, hij met FWD en mij mogen doorlaten na Breidscheid,
                                    filmpje: http://www.youtube.com/user/flupke73#p/u/14/W738Dr6q2q8

Comment

• Zaterdag ga'k voor de eerste keer dit jaar nog eens naar ginder. EINDELIJK! De vriendin ook eens laten kennismaken met de streek daar.
                                      In de voormiddag naar ginder om een toerke te wandelen ofzo, en dan tegen de late namiddag naar ginder.
                                      Zal er nog volk van hier daar zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                        die heb ik er grandioos afgereden, 6/12/2009, kletsnatte piste, hij met FWD en mij mogen doorlaten na Breidscheid,
                                        filmpje: http://www.youtube.com/user/flupke73#p/u/14/W738Dr6q2q8
                                        Grandioos? Hij vertraagde vriendelijk om u voor te laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
                                          Grandioos? Hij vertraagde vriendelijk om u voor te laten

Echt hé

Comment

Working...
                                          X