Oorspronkelijk geplaatst door janvkn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninderdaad.
Thanks, nu hopen op mooi weer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenThanks, nu hopen op mooi weer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenHier kriebelt het ook om vrijdag terug te gaan ... de ring is open van 14:30 tot 19:30 en de weersvoorspellingen geven droog en zonnig weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenWaarom niet met de E30? 516i lijkt me redelijk "tam" voor de ringOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenSorry eh Jan maar als samen het track op gaan dan komen daar vodden van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenZolang ik uit uw Z4M blijf ga ik daar geen last van hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenInteresse...
Vervoer...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk BerichtenDat was ik inderdaad. Mooie foto's, Alexx.
Hier nog een filmpje van de GTR + Z06. Wat klonk die Z06 brutaal!
+ YouTube Video
Nas = Zwaar de moeite in die ondergrondse parking!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenFak! Dat gaat lekker vlot al!
Akrapovic, vanwaar komt die all of a sudden?
Je ziet die ook on track plots overal verschijnen terwijl ikzelf er persoonlijk paar jaar terug nog niet van gehoord had. Iemand een profielgeschiedenis van die fabrikant?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenbtw: Die Z06 heeft full carbon uitlateneerste in heel Europa , van Akrapovic.
Koudstart is zalig en dan begon hij gas te geven... in een ondergrondse parking = lovely
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenFak! Dat gaat lekker vlot al!
Akrapovic, vanwaar komt die all of a sudden?
Je ziet die ook on track plots overal verschijnen terwijl ikzelf er persoonlijk paar jaar terug nog niet van gehoord had. Iemand een profielgeschiedenis van die fabrikant?
sinds een jaartje ofzo ook met auto's
Comment
Comment