Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Momenteel is er op discovery een docu bezig waar ze een nieuw circuit bouwen gebaseerd op heuvels en bochten van de ring.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Momenteel is er op discovery een docu bezig waar ze een nieuw circuit bouwen gebaseerd op heuvels en bochten van de ring.
      Hoe heet dat programma?

Comment

• ook toevallig gezien, was geen volledig programma daarover zenne, meer efkes 5 à 10min over nen Duitse designer van F1 circuits, waarin hij telkens bepaalde aspecten van de NS probeerde in te verwerken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
          Is er iemand die naar ginder trekt op verkiezingsdag,13-6? Als het weer meevalt zal ik er zijn.
          Argh t'is niet waar he, vandaag krijg ik een aangetekende brief toe.. oproep om als bijzitter te gaan zitten.
          Kunnen ze daar geen doppers voor uitkiezen

Daar gaat men dagje Nurburgring
          2012 Renault Megane RS

Comment

• Comment

• de vetste om te voeden.

Comment

• nummerplaathouder is vooral vet.

heeft daarna nog een carbon motorkap gehad, maar die is tegen 300 per uur naar boven gevlogen lol.

Comment

• idd, porsche for breakfast, ferrari for lunch

Ooit komt dat onder mijn perso nr plaat.

Comment

Argh t'is niet waar he, vandaag krijg ik een aangetekende brief toe.. oproep om als bijzitter te gaan zitten.

Is een ringkaart geen bewijs dat je in het buitenland zat?
                    AutoMinded.be

Comment

• Rondje 'Rin 7'55". Alweer sneller dan met vorige STI en ditmaal met geen onbekende (voor ons) Japanse piloot maar een oude bekende.

Sit back and enjoy.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De semi's zijn binnen en zitten op velgen, track rem-setup is nog perfect en 24/06 t/m 28/06 terug een paar daagjes ringen
                        Hopelijk laat het weer me niet in de steek!

Comment

Stap daar op tijd binnen met een t-shirt van Vlaams Belang+Vlag van BHV
                          Geen andere kleren meenemen

Comment

• ben benieuwd wat je nieuwe tijd zal zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                              De semi's zijn binnen en zitten op velgen, track rem-setup is nog perfect en 24/06 t/m 28/06 terug een paar daagjes ringen
                              Hopelijk laat het weer me niet in de steek!
                              Ik ga dat weekend ook nog eens afkomen peis ik

Comment

• Eind deze maand nog eens naar de ring deze keer zowiezo ringdoop.*

* tenzij het weer het niet toelaat

Comment

• Zijn er eigelijk nog circuits zoals de ring waar ge gewoon is op kunt?
                                  in België, nederland, Frankrijk,...
                                  BMW X5 45e

Comment

Zijn er eigelijk nog circuits zoals de ring waar ge gewoon is op kunt?
                                    Enkel tijdens trackdays,als ik me niet vergis zijn buiten de ring alle circuits ook echt circuits ipv een "openbare weg"

Comment

Zijn er eigelijk nog circuits zoals de ring waar ge gewoon is op kunt?
                                      Zolder, Spa, Abbeville, Mas du Clos, Croix, Zandvoort, Assen, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                                        Zolder, Spa, Abbeville, Mas du Clos, Croix, Zandvoort, Assen, ...
                                        hij bedoelt dat je er quasi dagelijks op kunt rijden, en niet enkel op trackdays
                                        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Morgen naar de Ring iemand? Lijkt me ideaal weer te zijn en niet te druk... Eerst stemmen, dan knallen.

Comment

Working...
                                          X