Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ook toevallig gezien, was geen volledig programma daarover zenne, meer efkes 5 à 10min over nen Duitse designer van F1 circuits, waarin hij telkens bepaalde aspecten van de NS probeerde in te verwerken
Is er iemand die naar ginder trekt op verkiezingsdag,13-6? Als het weer meevalt zal ik er zijn.
Argh t'is niet waar he, vandaag krijg ik een aangetekende brief toe.. oproep om als bijzitter te gaan zitten.
Kunnen ze daar geen doppers voor uitkiezen
Argh t'is niet waar he, vandaag krijg ik een aangetekende brief toe.. oproep om als bijzitter te gaan zitten.
Daar gaat men dagje Nurburgring
Is een ringkaart geen bewijs dat je in het buitenland zat?
De semi's zijn binnen en zitten op velgen, track rem-setup is nog perfect en 24/06 t/m 28/06 terug een paar daagjes ringen
Hopelijk laat het weer me niet in de steek!
Daar gaat men dagje Nurburgring
Stap daar op tijd binnen met een t-shirt van Vlaams Belang+Vlag van BHV
Geen andere kleren meenemen
De semi's zijn binnen en zitten op velgen, track rem-setup is nog perfect en 24/06 t/m 28/06 terug een paar daagjes ringen
Hopelijk laat het weer me niet in de steek!
Comment