Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenIk heb niet naar mijn snelheid gekeken gisteren, maar achteraf op het filmpje toch gezien dat ik vrij vaak rond de 100-130 zat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGemiddeld 93 is iets meer dan 14 minuten over 22km.
Comment
-
we hebben zitten timen met een garmin-fiets-gps-computerke,
ga dat straks eens inlezen,
heb wel niet zitten pushen, doch vlotjes rondgereden dacht 9:42 als beste
met ne CO maar een lege tank (en ne hete moteur)
reden van overhitting van mijn koelwater: klepkes chauffage stonden dicht in de cockpit
moeten dus absoluut open staan op Ring/circuit/...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtennog niemand fotokes tegengekomen van mijn minike op 6/09?
blijkbaar niet "vet" genoeg om ne foto van te maken...
bvb in Brünchen: dat moeten we ne keer organiseren hé
paar goeie forum-fotografen afzetten en dan met 't hele forum een treintje maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk vond het echt fijn! Ikzelf heb niet gereden, ik was er nog niet klaar voor.
Voor de rest nog geen zin gekregen om dat feest van zondag af te zeggen en toch mee te komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAfgaande op je berichtje en dit hier vond'k toch dat je met een 'rare' ingesteldheid naar daar bent gegaan eigenlijk. Precies of wanneer je met je eigen auto de Ring op gaat, dat de kans dan 90% is om hem te plooien.. Allez, zo leek het he. Je bepaalt voor 95% nog altijd zelf de gevaarlijkheidsfactor van het op de Ring rijden denk ik dan...
Voor de rest nog geen zin gekregen om dat feest van zondag af te zeggen en toch mee te komen?Naar 't schijnt voelt het als passagier veel enger aan dan als chauffeur? Daarmee durfde ik niet meer
(als dit al iets is om te blozen).
Zin wel, maar ik krijg dat hier niet geregeld. 't Is altijd bij hetzelfde gezin dat ik pas. Zondag ga ik dus mooi naar een verjaardagsfeest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenBTW, wie gaat er zondag?
Het belooft droog te blijven dan...... mag .. ni ... toegeven ...
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
En 't valt me echt op hoeveel ik te vroeg instuur. En nochtans weet ik 't van mezelf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
En 't valt me echt op hoeveel ik te vroeg instuur. En nochtans weet ik 't van mezelf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenMijn Miranda zegt dat ook altijd: "Pa; zegt ze; beter te vroeg insturen dan te laat"
Comment
Comment