Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtensorry jongens, ik heb al een passagier.
jullie (tracer & stradge) rijden met avantus mee.
Die heeft toch een kar die snel genoeg is om dat niet te voelen.
nee maar ik zal zelf wel eens vervoer proberen regelenen ik weet nog niet of ik ga want dat weekend zijn de examens net afgelopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenga met de Kawa!!!??!in de zomer ben ik dat wel eens van plan
maar met dit weer, alé hier in belgie is het te doen maar je weet niet wat je in duitsland te wachten staat hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWillen wil ik al langer, en het ziet er naar uit dat ik eindelijk eens kan!
Maar wat denken jullie, ik heb een Seat Ibiza 1.4mpi. Veel kan ik daar niet gaan doen zeker?
En spreken jullie daar af, of is het gezamelijk vertrekken?
Kdenk dat ze af en toe wel het kot eens zulle opentrekke, maar wel beschaafd houden voor de rest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenik zit hier ook maar met men hyundai i30 1.6 diesel met zen 90 pks
Kdenk dat ze af en toe wel het kot eens zulle opentrekke, maar wel beschaafd houden voor de rest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWillen wil ik al langer, en het ziet er naar uit dat ik eindelijk eens kan!
Maar wat denken jullie, ik heb een Seat Ibiza 1.4mpi. Veel kan ik daar niet gaan doen zeker?
En spreken jullie daar af, of is het gezamelijk vertrekken?Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenik zit hier ook maar met men hyundai i30 1.6 diesel met zen 90 pks
Kdenk dat ze af en toe wel het kot eens zulle opentrekke, maar wel beschaafd houden voor de rest?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenjongens jongens...
IK heb hier wel de allertraagste kar van allemaal hé.
Denk je dat ik me zorgen maak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKust allemaal mijn kloten, ik ben de traagste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhoe hard kunt ge gaan?
Ik herriner me nog toen met de ringbbq denk ik....Fak jom dat was niet normaal, iedereen zat daar met open mond naar te kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKust allemaal mijn kloten, ik ben de traagste
Hoe? Gaat de Espace dan toch mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenveel te hard voor zo'n buskot
Ik herriner me nog toen met de ringbbq denk ik....Fak jom dat was niet normaal, iedereen zat daar met open mond naar te kijken
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHoe? Gaat de Espace dan toch mee?
zijne drie wielerweet je nog carlo toen je die afslag naar brunnchen parking wou pakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
zijne drie wielerweet je nog carlo toen je die afslag naar brunnchen parking wou pakken
ik was toen niet mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenhoe hard kunt ge gaan?
Ik gok nu zo een 150 flatout, maar boven de 120 ga ik niet
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenveel te hard voor zo'n buskot
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHoe? Gaat de Espace dan toch mee?
Ligt aan zijn agenda.
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenzijne drie wielerweet je nog carlo toen je die afslag naar brunnchen parking wou pakken
maar heb dat nog nooit gezien aangezien ik dan achter het stuur zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtendaarom ik ook zij 'weet je nog carlo'
Sorry, dubbelaccount... ik sprak m'n neus voorbij.
Comment
Comment