Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenal gezien of die zondag open is?
Wat weer gaat het worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenRing is openbare weg, dus normaal ben je verzekerd.
Tenzij (zoals hierboven vermeld) dit expliciet is uitgesloten.
Verzekeraar kan wel trachten te bewijzen dat je onverantwoord reed (racen) en dan ben je ook zelf aansprakelijk.
Ook al lag dit zeker voor een groot stuk aan de makelaar (waar ik opgestapt ben daarna)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenIk heb alles zelf kunnen betalen, verzekerig trok zich terug ...
Ook al lag dit zeker voor een groot stuk aan de makelaar (waar ik opgestapt ben daarna)
Comment
-
Kijk he, als mijn agent dat gewoon had ingestuurd zonder iets dan had dat waarschijnlijk wel aanvaard geweest.
Nu heeft die knuppel eerst aan het bellen en horen geweest overal of hij dat wel kon doen 'zonder mijn naam te schaden' waardoor wsl heel de ING op de hoogte was dat dat daar een circuit is en toen ie het uiteindelijk toch instuurde kwam er al redelijk snel een bericht terug dat het niet aanvaard was omdat het niet onder normale omstandigheden gebeurd was ....
Idioot
Comment
-
volgens mij kunnen ze dit niet weigeren als dit niet in het contract staat, bovendien is de nurburgring een officiële tolbaan waar gewoon geen snelheidslimiet is.
als je verzekerd bent voor heel europa (gewone groene kaart) dan lijkt er mij geen probleem te zijn.
on the bright side: zaterdag en zondag zonnig op de ring. Dat wordt dus super de max op zondag.
wie gaat er mee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenvolgens mij kunnen ze dit niet weigeren als dit niet in het contract staat, bovendien is de nurburgring een officiële tolbaan waar gewoon geen snelheidslimiet is.
als je verzekerd bent voor heel europa (gewone groene kaart) dan lijkt er mij geen probleem te zijn.
on the bright side: zaterdag en zondag zonnig op de ring. Dat wordt dus super de max op zondag.
wie gaat er mee ?
zondag kan ik mogelijk wel mee naar ginder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichtenon the bright side: zaterdag en zondag zonnig op de ring. Dat wordt dus super de max op zondag.
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
dan klikken op 'trend'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMisschien een rare vraag maar weet er iemand of het mogelijk is om met de trein tot aan de Nordschleife te geraken (event. stuk met bus ofzo)?Ik hou het niet meer uit
een taxiof meerijden met iemand van het forum kan ook.
Comment
Comment