Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• al gezien of die zondag open is?
    Wat weer gaat het worden?

Comment

• * edit *

scheiss

de data zijn veranderd. Is gesloten zondag, maar de zondag erop open :'( verdomme keek er zo nr uit

vlgnd weekend dan maar
      Last edited by ; 18/01/2008, 16:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
        al gezien of die zondag open is?
        Wat weer gaat het worden?
        het weer zag er goed uit!

Comment

• zwijg vriend zwijg

depressie is nabij

enige alternatieve circuits beschikbaar ?

Comment

• hopelijk dit weekend WEL goed weer op de schleife

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
              Ring is openbare weg, dus normaal ben je verzekerd.

Tenzij (zoals hierboven vermeld) dit expliciet is uitgesloten.

Verzekeraar kan wel trachten te bewijzen dat je onverantwoord reed (racen) en dan ben je ook zelf aansprakelijk.
              Ik heb alles zelf kunnen betalen, verzekerig trok zich terug ...

Ook al lag dit zeker voor een groot stuk aan de makelaar (waar ik opgestapt ben daarna)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                Ik heb alles zelf kunnen betalen, verzekerig trok zich terug ...

Ook al lag dit zeker voor een groot stuk aan de makelaar (waar ik opgestapt ben daarna)
                Op basis waarvan trokken ze zich terug ?

Comment

• Kijk he, als mijn agent dat gewoon had ingestuurd zonder iets dan had dat waarschijnlijk wel aanvaard geweest.

Nu heeft die knuppel eerst aan het bellen en horen geweest overal of hij dat wel kon doen 'zonder mijn naam te schaden' waardoor wsl heel de ING op de hoogte was dat dat daar een circuit is en toen ie het uiteindelijk toch instuurde kwam er al redelijk snel een bericht terug dat het niet aanvaard was omdat het niet onder normale omstandigheden gebeurd was ....

Idioot

Comment

• volgens mij kunnen ze dit niet weigeren als dit niet in het contract staat, bovendien is de nurburgring een officiële tolbaan waar gewoon geen snelheidslimiet is.

als je verzekerd bent voor heel europa (gewone groene kaart) dan lijkt er mij geen probleem te zijn.

on the bright side: zaterdag en zondag zonnig op de ring. Dat wordt dus super de max op zondag.

wie gaat er mee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                      volgens mij kunnen ze dit niet weigeren als dit niet in het contract staat, bovendien is de nurburgring een officiële tolbaan waar gewoon geen snelheidslimiet is.

als je verzekerd bent voor heel europa (gewone groene kaart) dan lijkt er mij geen probleem te zijn.

on the bright side: zaterdag en zondag zonnig op de ring. Dat wordt dus super de max op zondag.

wie gaat er mee ?

zondag kan ik mogelijk wel mee naar ginder.

Comment

• let me know dude. Ik ga wel zeer vroeg vertrekken want in de namiddag moet ik nog een beetje werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                          Vanwaar haalt ge dat?
                          BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Hoe zit't Speedman?
                            ga je rijden?
                            hoe vroeg vertrek je?
                            rij je alleen of heb je een bijrijder?

Comment

• ga je rijden ? ja

hoe vroeg vertrek je ? 6u
                              alleen of bijrijder ? bijrijder gaat mee

Comment

• ring in de sneeuw...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• pimp

tot morgen !

Comment

• Misschien een rare vraag maar weet er iemand of het mogelijk is om met de trein tot aan de Nordschleife te geraken (event. stuk met bus ofzo)?Ik hou het niet meer uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Misschien een rare vraag maar weet er iemand of het mogelijk is om met de trein tot aan de Nordschleife te geraken (event. stuk met bus ofzo)?Ik hou het niet meer uit

een taxi of meerijden met iemand van het forum kan ook.

Comment

Working...
                                      X