Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goed gevonden wel, er zit daar toch een gat met schroefdraad voor het sleepoog

Comment

• Is die compactcamera dan remote te bedienen?

Comment

• ff op play en stop drukken op begin en einde van sessie is toch niet overdreven moeite
        Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
        ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
            Goed gevonden wel, er zit daar toch een gat met schroefdraad voor het sleepoog
            Ja en dan na 30 seconden 1 vlieg of een steentje op de lens en t is gedaan met filmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

die had ik er halverwege al uitgeflikkerd...

Comment

• het was vandaag weer eens de moeite op de ring en nog eens zalig weer ook....

3 focus rs ( wit,groen,blauw)
                gallardo ( geel ) met nummerplaat FEED ME
                3 skyline's gtr 35 ( wit,zwart,grijs )
                gemballa gtr650 bi-turbo
                ne hoop ferrari's 360 , 430
                2 corvette's z06
                zelfs ne bus met toeristen!!!
                2 noble's
                en porsche bij de vleet
                golf VI GTI wit
                Last edited by ; 05/07/2009, 08:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ja en dan na 30 seconden 1 vlieg of een steentje op de lens en t is gedaan met filmen
                  bwa, dat zou ik nog wel durven wagen.. maar al dat windgeruis? dan hoor je toch nietS?
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                    Enkele fotos van 04/07/09
                    Offtopic: Zet uw PM's eens aan zodat ik kan antwoorden

Comment

• Ik vertrek straks naar de Ring... nog mensen v hier?

Comment

• Morgen Ring?

Wie gaat er nog?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Sunday, 19.07.09

10:15 until 15:30 h BMW DE Challenge 5 (Nordschleife)

15:45 until 19:30 h Touristenfahrten, 19.07.2009 (Nordschleife)

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• zijn er die volgende week zondag gaan ( 26/07) ?

er zit een klein waterkansje in dat we zondag eens tot daar komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              zijn er die volgende week zondag gaan ( 26/07) ?

Idem, toerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                zijn er die volgende week zondag gaan ( 26/07) ?

Blijven jullie daar dan slapen of keren jullie 's avonds terug naar huis ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                  weten we nog niet

zaterdag moeten we naar de limburg voor mijn zoon zijn chiro-bezoekdag en we dachten om zaterdagavond door te rijden en daar ergens te overnachten , de zondag naar de Nurburgring te gaan en savonds dan terug naar huis ...
                                  maar niks is al beslist want mijnen beenhouwer is in verlof en als het vrijdag en zaterdag te druk is zal ik toch niet weggeraken

waarom Dimitri ?

Comment

• Mocht je gaan laat het me zeker weten toerke!

Ik moet er echt eens geraken deze zomer
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                      Indien het weer er goed uitziet vertrek ik zaterdag middag, en blijft ik tot zondag avond. 1 overnachting Za avond dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                        Indien het weer er goed uitziet vertrek ik zaterdag middag, en blijft ik tot zondag avond. 1 overnachting Za avond dus.

en waar overnachten jullie dan ?
                                        want als het zover is moeten we toch iets zoeken nog en misschien heb jij een goe adres ?

Comment

Working...
                                        X