Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk BerichtenGoed gevonden wel, er zit daar toch een gat met schroefdraad voor het sleepoog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
die had ik er halverwege al uitgeflikkerd...
Comment
-
het was vandaag weer eens de moeite op de ring en nog eens zalig weer ook....
3 focus rs ( wit,groen,blauw)
gallardo ( geel ) met nummerplaat FEED ME
3 skyline's gtr 35 ( wit,zwart,grijs )
gemballa gtr650 bi-turbo
ne hoop ferrari's 360 , 430
2 corvette's z06
zelfs ne bus met toeristen!!!
2 noble's
en porsche bij de vleet
golf VI GTI wit
Comment
-
Enkele fotos van 04/07/09
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJa en dan na 30 seconden 1 vlieg of een steentje op de lens en t is gedaan met filmen2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenEnkele fotos van 04/07/09
Comment
-
Sunday, 19.07.09
10:15 until 15:30 h BMW DE Challenge 5 (Nordschleife)
15:45 until 19:30 h Touristenfahrten, 19.07.2009 (Nordschleife)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenzijn er die volgende week zondag gaan ( 26/07) ?
er zit een klein waterkansje in dat we zondag eens tot daar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenzijn er die volgende week zondag gaan ( 26/07) ?
er zit een klein waterkansje in dat we zondag eens tot daar komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenBlijven jullie daar dan slapen of keren jullie 's avonds terug naar huis ?
zaterdag moeten we naar de limburg voor mijn zoon zijn chiro-bezoekdag en we dachten om zaterdagavond door te rijden en daar ergens te overnachten , de zondag naar de Nurburgring te gaan en savonds dan terug naar huis ...
maar niks is al beslist want mijnen beenhouwer is in verlof en als het vrijdag en zaterdag te druk is zal ik toch niet weggeraken
waarom Dimitri ?
Comment
-
Mocht je gaan laat het me zeker weten toerke!
Ik moet er echt eens geraken deze zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk BerichtenBlijven jullie daar dan slapen of keren jullie 's avonds terug naar huis ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenIndien het weer er goed uitziet vertrek ik zaterdag middag, en blijft ik tot zondag avond. 1 overnachting Za avond dus.
en waar overnachten jullie dan ?
want als het zover is moeten we toch iets zoeken nog en misschien heb jij een goe adres ?
Comment
Comment