Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van zo'n topics krijgt ne mens weer goesting he.
Als de A5 geleverd is en beetje ingereden toch nog eens terug gaan naar de ring zenne
Vroeger nog een paar jaar een jaarkaart gehad maar dan wel bijna altijd met de moto (en met de auto als het regende )
knappe foto's en knappe stijl ik wil al heel de tijd naar de Ring met de moto, maar ik zie er gewoon tegen op om zoveel autostrade te doen naar ginds
lol en idd zoals TTN zegt is er een verschil tussen met de auto en de moto, maar het is te doen daar niet van, Autobahn , toen nog met uwe audi 100 weet ge het nog
Zaterdag voor de eerste keer geweest, zeer goed meegevallen voor de eerste keer..
De bochten hebben 200% uw aandacht nodig want die zijn daar zéér tricky . Kameraad heeft zijn civic daar moeten achterlaten, is op hoge curbs terecht gekomen en alle olie uit zijn blok gelopen (waarschijnlijk carterpan geraakt)
Voor herhaling vatbaar
hebben ze de ring gesloten ervoor? om alle olie op te kuisen?
want anders *katching* in de portefeuille.
Ring niet afgesloten, wel factuur van 112 euro moeten betalen met vermelding van; 5kg zand + werkkosten.
De takelkosten weet hij nog niet, dat word met de garagist geregeld...
't is toch waar; belachelijk hoe Nederlands als maar meer genegeerd wordt. Een DT is toch zo wat de belangrijkste regel. Als je nu zou missen bij een moeilijk ww...
't is toch waar; belachelijk hoe Nederlands als maar meer genegeerd wordt. Een DT is toch zo wat de belangrijkste regel. Als je nu zou missen bij een moeilijk ww...
Zucht, vechten tegen de bierkaai
Ik wens u veel succes met de schrijffouten uit de wereld te helpen, dat is inderdaad een probleem van de toekomst waar we ons nu grote zorgen om moeten maken.
Comment