garmin
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengarmin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenFak, lijkt zo traag op film
En 't valt me echt op hoeveel ik te vroeg instuur. En nochtans weet ik 't van mezelf...Maar omdat je zo veel in beeld ziet, en de camera nogal hoog hangt, krijg je niet echt snelheidsgevoel.
Kvind het wel enorm jammer dat jou filmpje zo donker is uitgevallen. Geen idee aan wat het ligt. Misschien omdat de zon in het begin in de camera scheen en hij daarom heel het filmpje met een klein diafragma filmde?
Nogmaals merci voor het ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengarmin)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zal de mijne ook eens moeten meepakken (voor de tracklog)
fiets-computer met GPS-module,
volgende keer hartslagmeter aandoen
zien of 'k wel moeite doe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenoei oei,
de mannen die veel geld betaalden voor die Scuderia-H.-cursus
mist/nat/...
we hadden het er gisteren over,
maar als dit ook morgen nog zo is...
2keer nadenken
en het weer wordt niet beterBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtennog niemand fotokes tegengekomen van mijn minike op 6/09?
blijkbaar niet "vet" genoeg om ne foto van te maken...
Ook van fast'..
post ze nog wel eens1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGe gaat - denk ik - versteld staan van de thrills die de Raidillon en de daaropvolgende straight (vals plat omhoog, ge gaat uwe V10 nog nooit zo hard voelen werken hebben, en ge gaat écht naar uwe compteur zitten turen en waarschijnlijk zelfs "allez! sneller!" zitten roepen), Pouhon (dubbele linkse met een pak G's) en Blanchimont (blind bochtje pikken aan 180+ per uur) geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
Dat is het laatste rondje van de RS2. Denk dat gij het hebt op het rondje ervoor? Misschien is dat gefilmd uit mijn wagen, anders niet vrees ikOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtengarmin
Rad Am Ring 2010 here i come!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtennog niemand fotokes tegengekomen van mijn minike op 6/09?
blijkbaar niet "vet" genoeg om ne foto van te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDat is het laatste rondje van de RS2. Denk dat gij het hebt op het rondje ervoor? Misschien is dat gefilmd uit mijn wagen, anders niet vrees ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenBTW, wie gaat er zondag?
Het belooft droog te blijven dan...
Comment
Comment