Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
deze is op de trailer vertrokken....en brokstukken op den Trail zijne Bora gesmeten
o ja, 'k heb ook nog eens ferm de "looser" uitgehangen,
voorbij de slagbomen, "naast" de piloontjes stonden 2 scuderia's te chatten, wij daarnaast gaan staan
gedag gezegd, en toen met een burn-out vertrokken
o ja, 'k heb ook nog eens ferm de "looser" uitgehangen,
voorbij de slagbomen, "naast" de piloontjes stonden 2 scuderia's te chatten, wij daarnaast gaan staan
gedag gezegd, en toen met een burn-out vertrokken
Woooot, Ah-Surty, vertel me den truuc om dat kloksken op een video te plakken? Thx.
Ik gebruik Adobe Premiere.
Op een extra video spoor zet ik een lege transparante afbeelding met dezelfde resolutie als het filmpje. Dan zorg ik dat in/uit en lengte overeenstemmen met de start/stop tijd (de 2 bruggen) op de video.
Op die afbeelding voeg ik dan het video-effect Timecode (Video Effects > Video > Timecode) toe.
Enige wat ik nog niet heb gevonden is een gemakkelijke manier om de rondetijd achteraf te laten tonen. Nu gebruik ik daarvoor gewoon een frameprint.
Ben nog bezig met de andere (7 in totaal) filmkes er op te zetten, maar zit op beide accounts al aan mijn limiet deze week :p
Ik gebruik Adobe Premiere.
Op een extra video spoor zet ik een lege transparante afbeelding met dezelfde resolutie als het filmpje. Dan zorg ik dat in/uit en lengte overeenstemmen met de start/stop tijd (de 2 bruggen) op de video.
Op die afbeelding voeg ik dan het video-effect Timecode (Video Effects > Video > Timecode) toe.
Enige wat ik nog niet heb gevonden is een gemakkelijke manier om de rondetijd achteraf te laten tonen. Nu gebruik ik daarvoor gewoon een frameprint.
Ben nog bezig met de andere (7 in totaal) filmkes er op te zetten, maar zit op beide accounts al aan mijn limiet deze week :p
Jij was de co van Asserti?
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
In het begin voorspelde dag wel niet zoveel goeds, we komen aan op de ring. Pling-plong: ring closed.
15 min later. pling-plong: ring open.
Ineens iedereen aan het lopen naar z'n auto, effe druk. Dus we dachten, we wachten even een kwartiertje voor de eerste heethoofden gepasseerd zijn.
Maar 5 minuten later pling-plong: ring dicht! KAK!
Dan een pintje gedronken daar en toen is flupke73 (ik was die met de groene polo ) ons even gedag komen zeggen.
En hij vertelde ons dat we best direct op de ring gingen wanneer die open was.
Mijn eerste rondje meegereden met Dessel en z'n saab, PRACHTIG. Hij heeft ook wel goed doorgereden. Toch 2 keer mijn billen dichtgeknepen
Daarna rondje meegereden met de 535d van pa ///NFSTHunder, iets behoedzamer in de bochten maar de kar heeft duidelijk kracht genoeg. Al zaten op het einde de remmen er wel wat door.
Daarna zijn we nog even gaan kijken aan de GP strecke waar nog 4 430 scuderia's stonden en een paar corvette stingray's.
Afgesloten met een pizza bij pinocio, prachtige dag!
met een A4 kan je daar weinig fout doen. gewoon tot de banden op de gripgrens zitten en hem daar houden. nooit onverwachtte reacties gehad en er zat toch een stevig tempo in. nogmaals bedankt voor de rit, het was echt genieten
Comment