Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenIk zie zo'n sticker ook veel meer als een symbool voor 'autofreaks onder elkaar'
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMet de velo?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik ga morgen,samen met Moyaert en co.
+ pa + MTB's
M'n pa wou ook eens mee op de "Ring", maar niet voor een hele dag, hoogstend 2 ronden mss, dus die neemt z'n MTB mee om in de namiddag de route rond het circuit eens te verkennen.
Putje is ook van de partij, dus ongetwijfeld volgen er geslaagde ring-pics.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Man man man, ik blijf het herhalen. Maar hoe perfect staat die cayman !!!
Comment
-
t was de moeite vandaag
Om 16.30 toegekomen, en de ring was dicht.
ANDERHALF UUR LATER is die terug open gegaan ...(18h)
Gigantische hoeveelheid volk aan het aanschuiven om er op te kunnen (hopen hollanders en Engelsen, wschl nog rap een rondje voor het naar huis gaan). Ikke dus gewacht tot al die zotten weg waren, helaas pindakaas, 18:15, baan WEER dicht ...
Uiteindelijk terug open om 18.45 (en om 19.20 sluit de boel). Dan er op gegaan en nog 2 rondjes toch kunnen rijden ... (had nog een 3e kunnen doen ook, maar ik stop liever na 2 om het materiaal wat te laten rusten). Had er toch graag 4 gereden, maarja, helaas ...
Wel een goeie deal gedaan. Een of andere dude moest van zn rittenkaart af. Stonden 9 rondjes nog op. 120€ betaald (normaal is het 145 voor 8)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHoe vaak ga jij naar de Ring, dagelijks ofzo?
Vorige week zondag, vorige donderdag, en vandaag. Telkens in de vroege avond als het wat rustiger wordt daar. En ik heb nog 7 laps op mijn kaart, dus die moeten ook nog eens op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenfak
Comment
Comment