Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    wou daar vorige maand iets eten en idd echt een achterlijk systeem.. was vroeger beter
    Dan moet je gewoon naar Breidscheid rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
      Die kerel is er ook regelmatig .
      Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
      Klopt! Die was het inderdaad! Ging behoorlijk vlot de baan over.
      Gebruikt deze auto eigenlijk voornamelijk om op de Ring te rijden.

Zit op AudiSport

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Dan moet je gewoon naar Breidscheid rijden
        tankstation eten + redbull

meer heb ik ni nodig om mij een middag te amuseren op de ring

als het volgende zondag goed weer is, ga ik nog 'es gaan denk ik..

Comment

tankstation eten + redbull

meer heb ik ni nodig om mij een middag te amuseren op de ring

als het volgende zondag goed weer is, ga ik nog 'es gaan denk ik..
          Peut

Ik moet en zal daar een schnitzel gegeten hebben

Wil ook nog wel eens gaan, helaas zit ik volgende zondag op 2 wielen al een circuit onveilig te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
            Geen foto's van een fluogele BMW 3000CSL? Was gisteren blijkbaar op de ring maar nog nergens een foto gevonden
            Hier enkele fotos
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

wou daar vorige maand iets eten en idd echt een achterlijk systeem.. was vroeger beter
              Laatst naar de F1 geweest bij de nieuwe Sudschleiffe en daar moesten we ook al betalen met een 'Ringcard'.
              Als ze bij de Nordschleife dezelfde kaart gebruiken dan is dat een geluk bij een ongeluk, want ik ben vergeten die kaart in te leveren en er staat nog serieus wat saldo op

Binnenkort eens gaan kijken bij die resto :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                Laatst naar de F1 geweest bij de nieuwe Sudschleiffe en daar moesten we ook al betalen met een 'Ringcard'.
                Als ze bij de Nordschleife dezelfde kaart gebruiken dan is dat een geluk bij een ongeluk, want ik ben vergeten die kaart in te leveren en er staat nog serieus wat saldo op

Binnenkort eens gaan kijken bij die resto :-)
                Je geld blijft er 2 jaar opstaan of je kan het er terug laten afhalen ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  Ik ga morgen, Mayo ook. Rond 13u vertrekken, ring is open vanaf 17u30
                  Vrijdag is het open van 14.15u ...
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Hallo. Ik ben gisteren geweest. 2 toerkes gedaan. Wat zijn zoal de ring-foto-websites?

Comment

• Aantal motoren op de Ring.

Comment

• Knappe foto's!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• Ik moest vandaag in de buurt zijn en ben eens gaan kijken. Lekker luide porsches, moto's, audi R8... Het was mn 2de bezoek aan de Ring, 1e maal was vorig jaar met de 24hr.
                          i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Peut

Ik moet en zal daar een schnitzel gegeten hebben

Wil ook nog wel eens gaan, helaas zit ik volgende zondag op 2 wielen al een circuit onveilig te maken.
                            Schnitzels aan Breidsheid zijn echt goed, en zo goedkoop
                            Kreeg daar een portie dat ik dacht dat het voor 2 personen was, maar het eigenlijk voor 1 was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichten
                              Hallo. Ik ben gisteren geweest. 2 toerkes gedaan. Wat zijn zoal de ring-foto-websites?

www.touristenfahrerforum.de

Comment

ook vandaag was het druk, paar prachtige wagens gezien (Alfa 8C Spider in een soort gebroken wit )

en de eerste keer in 2,5j dat ik eens niet zelf gereden heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                  Schnitzels aan Breidsheid zijn echt goed, en zo goedkoop
                                  Kreeg daar een portie dat ik dacht dat het voor 2 personen was, maar het eigenlijk voor 1 was
                                  Echt overdreven he? Ik krijg dat daar NOOIT op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                                    Ik moest vandaag in de buurt zijn en ben eens gaan kijken. Lekker luide porsches, moto's, audi R8... Het was mn 2de bezoek aan de Ring, 1e maal was vorig jaar met de 24hr.
                                    Hebben u dan gemist.

Gisteren naar de ring geweest, in Eupen van de e40, wat binnendoor, gehoopt zonder gps de weg te vinden, maar na een tijdje heerlijke ardennenbaantjes toch maar de gps aangezet.

GPS zei 90 minuten, kortste route. We hebben er 60 minuten van gemaakt maar man, wat een h e e r l i j k e baantjes, heb me er minstens even hard geamuseerd als op de ring. En amper andere weggebruikers!

Aan de ring gemeet met mayonaise en Janvkn ook tegengekomen, 4 rondjes gedaan (m'n 2e rondje als chauffeur, 3e in m'n leven). Daarna via de b258 naar huis. Zalig dagje!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                      Knappe foto's!
                                      Thanks!

Comment

• Ik ga mss vrijdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Hebben u dan gemist.

Gisteren naar de ring geweest, in Eupen van de e40, wat binnendoor, gehoopt zonder gps de weg te vinden, maar na een tijdje heerlijke ardennenbaantjes toch maar de gps aangezet.

GPS zei 90 minuten, kortste route. We hebben er 60 minuten van gemaakt maar man, wat een h e e r l i j k e baantjes, heb me er minstens even hard geamuseerd als op de ring. En amper andere weggebruikers!

Aan de ring gemeet met mayonaise en Janvkn ook tegengekomen, 4 rondjes gedaan (m'n 2e rondje als chauffeur, 3e in m'n leven). Daarna via de b258 naar huis. Zalig dagje!
                                          Het was inderdaad een zalig dagje. Ik was thuis kort na de middag vertrokken met de gedachte van rustig wat te gaan cruisen in de Ardennen en de Eifel, en misschien tegen de openingstijd nog even naar de Ring af te zakken. Ik had de einser meegenomen omdat ik niet echt in ragstemming was en die toch iets comfortabeler (en zuiniger ) cruiset dan de M3.

Ik ben de E42 verlaten net voor de Duitse grens (Lommersweiler heet het daar geloof ik), en heb dan de GPS ingesteld op Adenau, zonder snelwegen te volgen. Vervolgens kreeg ik de zaligste weggetjes voorgeschoteld waarin zowat alles zat van korte haarspeldbochtcombinaties tot zacht glooiende stukken waar je ongehoorde snelheden kon halen, en het beste van al: totaal geen verkeer! Ik heb de route die ik gevolgd heb ongeveer gereconstrueerd met google maps: klik

Eenmaal bij de ring aangekomen, ging het toch kriebelen om eindelijk eens mijn eerste rondje te doen en heb ik dan toch maar een ringkaart gekocht voor 4 rondjes. Op de parking kwam ik dan plots de bekende gezichten van Mayo en Asserti tegen. Even een klapke gedaan, en dan hup de ring op!

Zoals ik al zei was het dus de eerste keer dat ik op de ring reed. Van te voren had ik er een beetje angst voor, maar eenmaal op de baan vond ik het reuze meevallen. Ik kon er een, naar mijn gevoel, vrij vlot tempo op nahouden met toch een ruime marge, al vlogen de GT3's en dergelijke me wel om de oren natuurlijk. De DSC is ook geen enkele keer tussengekomen. Ik "kende" het circuit al wel van Forza 1 & 2 op de xbox, maar in het echt voelt het toch heel anders aan. Vooral de hoogteverschillen zijn wow in vergelijking met de digitale versie , en het is in real life echt zoeken naar de goeie lijn. Wél helpt een beetje digitale voorkennis geweldig bij de orientering op het circuit, ik wist op voorhand ongeveer welke bocht er ging volgen en waar de gevaarlijke punten lagen, zo wist ik bv. dat ik me niet moest laten verrassen aan de chicane van Adenauer Forst, of aan de semi-hairpin van Wehrseifen. Voor ik het wist zaten de 4 rondjes erop, en was ik een ervaring rijker. Eén ding is zeker, dit is voor herhaling vatbaar.

Wat nadien volgde was ook de max trouwens: bij valavond met Mayonaise en Asserti in triple tandem over de B258 naar huis rijden. Weinig verkeer, het tempo van koptrekker Mayonaise was perfekt, vlot maar nooit tricky. Gewoon zalig
                                          AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X