Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
    Pff was van plan om te gaan toen ik het weer hier zag toen ik opstond, maar ze voorspellen niet veel goeds aan de ring
    Het viel nochtans heel goed mee, paar druppeltjes maar gezien onderweg maar de ring zelf was droog
    AutoMinded.be

Comment

• Yep, ik kwam vanmiddag toe en net toen begon het lichtjes te regenen, ik had effe schrik maar het viel goed mee want van dan tot 1700 geen regen meer gezien en het was er zeker niet druk.

Op de terugweg naar huis de mannen met de Morgan nog tegengekomen
      2012 Renault Megane RS

Comment

• Mijn eerste rondje daarstraks begon al goed. Samen met mij rijdt een witte Porsche GT2 op, ik dacht bij mezelf: ik ga die maar wijselijk voorlaten. Eenmaal de kegeltjes voorbij stuift die er effectief vandoor en is op 1-2-3 uit mijn zicht verdwenen. Tot ik aan de scherpe rechtse kom aan de oude pitlane, GT2 zit in de vangrail die de GP strecke van de Nordschleife scheidt... leek alsof hij gewoon rechtdoor had willen rijden richting GP strecke

Enfin ja, als je er daar op zo'n manier afgaat heb je volgens mij 0,0 baankennis. Ook slim om dan meteen te gaan vlammen met een GT2

Verder ook nog een rode E36 M3 gezien die ter hoogte van Bergwerk in de vangrail zat. Zag er mij perte totale uit ... heel de voorkant weg.
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
          Enfin ja, als je er daar op zo'n manier afgaat heb je volgens mij 0,0 baankennis. Ook slim om dan meteen te gaan vlammen met een GT2
          Altijd een beetje opletten met voorbarige conclusies. Voor hetzelfde geld had ie een brake-failure ofzo, you never know.

Ik denk dat de idioten die met een GT2 zonder baankennis de NS opstuiven vrij dungezaaid zijn. Enfin, dat hoop ik toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Altijd een beetje opletten met voorbarige conclusies. Voor hetzelfde geld had ie een brake-failure ofzo, you never know.

Ik denk dat de idioten die met een GT2 zonder baankennis de NS opstuiven vrij dungezaaid zijn. Enfin, dat hoop ik toch.
            Je hebt gelijk ... het kan ook een mechanisch probleem geweest zijn, 'k vond het alleen een heel vreemde plaats om eraf te gaan.
            AutoMinded.be

Comment

Je hebt gelijk ... het kan ook een mechanisch probleem geweest zijn, 'k vond het alleen een heel vreemde plaats om eraf te gaan.
              Het zou wel kunnen natuurlijk..."huh, und was jetzt, links oder rechts???"

Geradeaus

Comment

Schumacher Silverstone '99 style

Comment

Mijn eerste rondje daarstraks begon al goed. Samen met mij rijdt een witte Porsche GT2 op, ik dacht bij mezelf: ik ga die maar wijselijk voorlaten. Eenmaal de kegeltjes voorbij stuift die er effectief vandoor en is op 1-2-3 uit mijn zicht verdwenen. Tot ik aan de scherpe rechtse kom aan de oude pitlane, GT2 zit in de vangrail die de GP strecke van de Nordschleife scheidt... leek alsof hij gewoon rechtdoor had willen rijden richting GP strecke
                  Ik heb em daar ook zien steken.

En dat heb ik iemand met de motor ook ooit zien doen. Die zat daar volledig rechts aan de vangrail vlak voor die rechterbocht. Lang leve de asfaltstrook daar.

Verder ook nog een rode E36 M3 gezien die ter hoogte van Bergwerk in de vangrail zat. Zag er mij perte totale uit ... heel de voorkant weg.
                  Ook gezien. Was idd voor het stort.

Comment

• Zijt ge nu al UIT the dangerzone ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      En dat heb ik iemand met de motor ook ooit zien doen. Die zat daar volledig rechts aan de vangrail vlak voor die rechterbocht. Lang leve de asfaltstrook daar.
                      Ik heb hier ooit ook eens een filmpje zien passeren van een stel "pummels" die voor de eerste keer de ring op gaan, en het allemaal nogal lichtjes opnemen. Ook zij gaan, onder algemene hilariteit, rechtdoor aan de GP strecke. Gelukkig voor hen niet aan GT2 speed, want ze kunnen nog net op tijd stoppen.

Daarmee was dat ook het eerste wat mij te binnen schoot toen ik die GT2 daar zag staan.
                      AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Zijt ge nu al UIT the dangerzone ?
                        Neje, dan moet ik er minstens NOG eens 34 doen.

which reminds me, ffe sig updaten

Comment

• Eigenen Schätzungen zufolge hat sie auf der Nordschleife bis 2007 ca. 14.000 bis 15.000 Runden zurückgelegt, mit einem geschätzten Zuwachs von etwa 1200 pro Jahr.
                          Try to beat Sabine

Comment

• Wat daar morgen iets te doen?
                            groetjes

Comment

• nurburgring
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                nurburgring
                                1000x dank voor het chauffeuren

Comment

kan het dat ik je inhaalde, iets voor de kleine carrousel?

ivm GT2, kan gewoon domweg dezelfde reflexen gehad hebben om daar rechtdoor te gaan als tijdens een volledig-parcours-track-day, mss heeft die hier donderdag meegereden, toen was er een TD
                                  kan me inbeelden dat je zo'n GT2 on speed dan niet tijdig gestopt krijgt als je full richting GP-strecke gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                    nurburgring
                                    En mij kom je niet halen? TRUT!

Comment

Mijn eerste rondje daarstraks begon al goed. Samen met mij rijdt een witte Porsche GT2 op, ik dacht bij mezelf: ik ga die maar wijselijk voorlaten. Eenmaal de kegeltjes voorbij stuift die er effectief vandoor en is op 1-2-3 uit mijn zicht verdwenen. Tot ik aan de scherpe rechtse kom aan de oude pitlane, GT2 zit in de vangrail die de GP strecke van de Nordschleife scheidt... leek alsof hij gewoon rechtdoor had willen rijden richting GP strecke

De GT2 was links in de vangrail gegaan nog voor de rechtse. Hij moet dus overstuur gehad hebben en aan de binnenkant erin gegaan zijn denk ik ...

Ofwel een aanrijding met een tragere voorligger gehad hebben.

De persoon is er geen onbekende, want ik heb hem daar al veeeel zien rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        En mij kom je niet halen? TRUT!
                                        hij was met een twee-zitter op stap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          hij was met een twee-zitter op stap
                                          Mits wat wringwerk pas ik perfect in de gemiddelde kofferruimte!

Comment

Working...
                                          X