Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep, ik kwam vanmiddag toe en net toen begon het lichtjes te regenen, ik had effe schrik maar het viel goed mee want van dan tot 1700 geen regen meer gezien en het was er zeker niet druk.
Op de terugweg naar huis de mannen met de Morgan nog tegengekomen
Mijn eerste rondje daarstraks begon al goed. Samen met mij rijdt een witte Porsche GT2 op, ik dacht bij mezelf: ik ga die maar wijselijk voorlaten. Eenmaal de kegeltjes voorbij stuift die er effectief vandoor en is op 1-2-3 uit mijn zicht verdwenen. Tot ik aan de scherpe rechtse kom aan de oude pitlane, GT2 zit in de vangrail die de GP strecke van de Nordschleife scheidt... leek alsof hij gewoon rechtdoor had willen rijden richting GP strecke
Enfin ja, als je er daar op zo'n manier afgaat heb je volgens mij 0,0 baankennis. Ook slim om dan meteen te gaan vlammen met een GT2
Verder ook nog een rode E36 M3 gezien die ter hoogte van Bergwerk in de vangrail zat. Zag er mij perte totale uit ... heel de voorkant weg.
Mijn eerste rondje daarstraks begon al goed. Samen met mij rijdt een witte Porsche GT2 op, ik dacht bij mezelf: ik ga die maar wijselijk voorlaten. Eenmaal de kegeltjes voorbij stuift die er effectief vandoor en is op 1-2-3 uit mijn zicht verdwenen. Tot ik aan de scherpe rechtse kom aan de oude pitlane, GT2 zit in de vangrail die de GP strecke van de Nordschleife scheidt... leek alsof hij gewoon rechtdoor had willen rijden richting GP strecke
Ik heb em daar ook zien steken.
En dat heb ik iemand met de motor ook ooit zien doen. Die zat daar volledig rechts aan de vangrail vlak voor die rechterbocht. Lang leve de asfaltstrook daar.
Verder ook nog een rode E36 M3 gezien die ter hoogte van Bergwerk in de vangrail zat. Zag er mij perte totale uit ... heel de voorkant weg.
En dat heb ik iemand met de motor ook ooit zien doen. Die zat daar volledig rechts aan de vangrail vlak voor die rechterbocht. Lang leve de asfaltstrook daar.
Ik heb hier ooit ook eens een filmpje zien passeren van een stel "pummels" die voor de eerste keer de ring op gaan, en het allemaal nogal lichtjes opnemen. Ook zij gaan, onder algemene hilariteit, rechtdoor aan de GP strecke. Gelukkig voor hen niet aan GT2 speed, want ze kunnen nog net op tijd stoppen.
Daarmee was dat ook het eerste wat mij te binnen schoot toen ik die GT2 daar zag staan.
Eigenen Schätzungen zufolge hat sie auf der Nordschleife bis 2007 ca. 14.000 bis 15.000 Runden zurückgelegt, mit einem geschätzten Zuwachs von etwa 1200 pro Jahr.
Enfin ja, als je er daar op zo'n manier afgaat heb je volgens mij 0,0 baankennis. Ook slim om dan meteen te gaan vlammen met een GT2
kan het dat ik je inhaalde, iets voor de kleine carrousel?
ivm GT2, kan gewoon domweg dezelfde reflexen gehad hebben om daar rechtdoor te gaan als tijdens een volledig-parcours-track-day, mss heeft die hier donderdag meegereden, toen was er een TD
kan me inbeelden dat je zo'n GT2 on speed dan niet tijdig gestopt krijgt als je full richting GP-strecke gaat
De GT2 was links in de vangrail gegaan nog voor de rechtse. Hij moet dus overstuur gehad hebben en aan de binnenkant erin gegaan zijn denk ik ...
Ofwel een aanrijding met een tragere voorligger gehad hebben.
De persoon is er geen onbekende, want ik heb hem daar al veeeel zien rijden
Comment