Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
      We gaan de onze gewoon naast de nrplaat hangen
      Oorspronkelijk geplaatst door GinoV Bekijk Berichten
      Hebben jullie nu al op de ring gereden??

5tekens
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Gewoon gaan als je zeker bent dat het er mooi weer is, ik ben op een donderdag geweest met prachtig weer en de week erna toen het heel wat minder weer was, en de sfeer is niet te vergelijken, de opkomst was ook een PAK minder. Als je voor te kijken gaat zou ik op een zondag gaan (met goed weer is het er dan enorm druk en hangt er een geweldige sfeer), maar om zelf te rijden zowiezo in de week, hoewel er dan ook wel serieus wat volk kan zijn
        Ik wil na m'n herexamens ook zowiezo nog eens gaan zien
        Eens kijken hoe ik dat hier uitgelegd ga krijgen

Comment

• Allez, sebiet nog eens naar ginder

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Allez, sebiet nog eens naar ginder
                Allez, ik weet het weer een paar uur op voorhand ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Allez, ik weet het weer een paar uur op voorhand ze
                  Zagevent. Ik ben ni zo ne gesettlede papa die alles weken op voorhand moet gepland zien he.

SPONTANITEIT TROEF!!!

Peac!

t was trouwens weer vet. Niet te druk. 4 rondjes gereden. Er heeft een motard het gepresteerd van op zn gezicht te gaan in zn eerste ronde. Moet je kunnen
                  1 baansluiting gehad. En je merkt duidelijk op zo een avond dat er veel minder "poser"-volk op de parking staat, en veel meer volk dat weldegelijk kwam rijden. Er moet daar trouwens nog iets te doen zijn geweest overdag, want de camion + tent van Dunlop stond er nog, alsook een batterij R8'en (waaronder een V10 met die sportzetels van Audi in, man man, wat een vette kar!).

Heb het eens getest, gemiddeld verbruik op 1 rondje, 22 liter / 100km

Oja, en die ringkaarten zuigen. Vorige zondag een gekocht met 4 laps op, 20€ erop gezet voor drank, ga ik naar de slagboom, werkt mijn kaart niet meer. Loopt die slagboom vast. Marshall weg met mijn kaart en komt terug met een nieuwe. "We hebben ze vervangen". Check ik vandaag hoeveel geld er nog op staat.

NUL EURO

Comment

• tervreden van de afstelling van je PSS9?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      tervreden van de afstelling van je PSS9?
                      Eh

Ja zeker?

Allez, ik heb er geen klagen over. Maar het is nu ook niet dat ik:
                      - De baan supergoed ken
                      en/of
                      - Heb zitten spelen met verschillende dempings-afstellingen, omdat je daar niet zomaar effe aankan op de parking.

Maar voor mij voelt het dik in orde in elk geval. Staat gewoon op de middenste stand. Harder moet zeker niet op de Nordschleife.

Comment

• nice, jij had PASM zitten zeker? hoe zit het met de rijkwaliteit in 'Sport'-stand tgo de Bilstein PSS9

Comment

nice, jij had PASM zitten zeker? vertel eens over de rijkwaliteit in 'Sport' tgo de Bilstein PSS9
                          Geen PASM op mijn Cayman
                          Ook compleet nutteloos imho. Als ik iedereen hoor klagen hoe hard die sportstand is, dan liever standaard ophanging en die dan door een PSS9 vervangen.

Comment

• exactly

Comment

exactly
                              Ten andere, een Cayman S met PASM en de hele mikmak aan opties die ik heb is onvindbaar op de 2dehandsmarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Geen PASM op mijn Cayman
                                Ook compleet nutteloos imho. Als ik iedereen hoor klagen hoe hard die sportstand is, dan liever standaard ophanging en die dan door een PSS9 vervangen.

PASM in sport mocht wat harder eigenlijk ... Misschien niet voor de Belgische wegen ... maar daar is toch niks leuk aan, dus daar mag hij op "Bompa" blijven staan.

NS gisteren was beestig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Volgens mij zijn er zeer weinig mensen (en flikken) die dat symbool kennen. Althans toch in mijn omgeving.
                                  Idem hier!
                                  En als'k hier -buiten m'n maten- per maand 1 vreemde auto met een sticker tegenkom, dan is het al veeel ze.

Ik zie zo'n sticker ook veel meer als een symbool voor 'autofreaks onder elkaar', ipv daarmee te willen zeggen 'kijk ik heb een ringsticker dus ik ownnnn de Ring'... 'k Zie het probleem van velen niet echt.

Comment

• DAAAR is de apex!

Comment

• vet

Comment

• Check uw mail. Volgende week terug

Comment

• Ruf Turbo R!

Comment

Working...
                                          X