Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichteniemand ervaring met deze route?
en daar hoop ik echt DAT ZE NOOIT STAAN TE FLITSEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten't liefst rij ik naar Malmedy en dan binnendoor: rij je op superbrede baan door de bossen (niet dat stuk in .DE)
en daar hoop ik echt DAT ZE NOOIT STAAN TE FLITSEN
super baantjesen idd ivm dat flitsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten't liefst rij ik naar Malmedy en dan binnendoor: rij je op superbrede baan door de bossen (niet dat stuk in .DE)
en daar hoop ik echt DAT ZE NOOIT STAAN TE FLITSENmaar we zouden graag dat stukje autostrade doen, zien hoeveel we op de teller krijgen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenlijkt me leuk!maar we zouden graag dat stukje autostrade doen, zien hoeveel we op de teller krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenNu dat ik niet mee kan gaan ze scheuren ze !!
Hoe ga jij niet mee?
ah neee...
nee 'k vind het spijtig dat je niet mee kan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWe gaan daarna wat Launch'en in de haven.
Hoe ga jij niet mee?
ah neee...
nee 'k vind het spijtig dat je niet mee kan
Ik heb het gevoel dat ik veel ga missen op de ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenIk ook !!Ik heb het gevoel dat ik veel ga missen op de ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWe gaan daarna wat Launch'en in de haven.
Hoe ga jij niet mee?
ah neee...Mr Drift
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk zal fotokes trekke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenNiet te veel hé, want anders is u batterij weer leeg en is bijgevolg ir_fuel kwaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenHij heeft al een 2de bijgekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJe kan je voorstellen hoe hard 't balen is dat m'n karretje daar vast staat bij de stealerga ik morgen niet mee.
Ik heb zin om tot 13u in bed te blijven stinken, en écht geen goesting om 700 km te gaan bollen morgen.
Have fun all!
Edit: en blijf van MIJN stukske vangrail af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichtenhoe oud is de nurburgring eigenlijk?
Het circuit is aangelegd in de jaren twintig van de 20e eeuw rond het dorp en het middeleeuwse kasteel Nürburg in de Eifel.
klopt dit??
Gesamtstrecke
De Gesamtstrecke was de grootste van de vier Nürburgring originele configuraties, met een totale lengte van 28.66 km lang. Het werd gekenmerkt door een dubbele lus in combinatie met de Nordschleife (22,81 km) en de voormalige Südschleife (7.48 km) schakelingen, met een totaal van 174 bochten. In aanvulling op de Nordschleife en Südschleife, was er ook een warming-up lus van de baan, gelegen in de buurt van de pit rechte genaamd Betonschleife. Het circuit is ontworpen door de Eichler Architekturbüro door architect Gustav Eichler in de vroege jaren 1920. Werk aan de nieuwe circuit begonnen op september 1925 en werd afgerond in het voorjaar van 1929. De bouw van het circuit werd gestimuleerd door de ADAC Eifelrennen races, die tot dit punt werden gehouden op de openbare weg in de Eifel gebergte. Maar de stijgende bezorgdheid over de veiligheid en verscheidene dodelijke ongevallen geleid tot de bouw van de Nürburgring als een dedicated circuit om de plaats te houden. De lay-out van de Nürburgring was gelijk aan de Targa Florio race, die op dat moment was een open weg endurance race gehouden in de buurt van Palermo, Sicilië. De Nurburgring werd ingehuldigd op zaterdag 18 juni 1927 met de ADAC Eifelrennen weekend, bestaande uit verschillende motor-en automobiel races, die later door Rudolf Caracciola gewonnen in een Mercedes-Benz S. Een maand later zijn de eerste World Cycling Championship race vond plaats op het circuit en een maand later, de Duitse Grand Prix. Het circuit werd ook open voor de toegang van het publiek in de avonden en weekenden, als een one-way tolweg. De bestaande Nordschleife circuit is momenteel nog open voor het publiek.
Nordschleife
De Formula One World Championship terug naar de Nürburgring na de Tweede Wereldoorlog en sindsdien is de plek voor de Duits / Grand Prix van Europa (met uitzondering van 1959 toen de race werd gehouden in Berlijn).
Vroege Grand Prix werd gehouden op de 22.81 km Nordschleife configuratie, met kleinere rassen zoals fietsen op de minder veeleisende en veel korter Südschleife circuit. Dubbed de 'Groene Hel' van Sir Jackie Stewart, de Nordschleife was populair bewezen door zowel race fans en bestuurders. Namen als Juan Manuel Fangio, Sir Stirling Moss, Jim Clark, Jackie Steward en Alberto Ascari vestigden zich als de ringmeisters (ringmasters) van het cicuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwat is het juiste GPS adres eigenlijk van de Nurburgring ?
kwestie van dit toch al bij mij te hebben als ik "plots" eens beslis om naar daar te gaan
Otto-Flimm-Straße
D - 53520 Nürburg
Comment
-
Vééél volk gezien!
IR_fuel, ik wou een foto nemen van uw kar , we hebben daar 2u gestaan.. we wandelen terug, en ik zie je passeren
next time!
We stonden wel voor je geparkeerd op de parking2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment