Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belang 0-100 tijd ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ma zo'n stoplichtsprintje kan stiekem toch ook eens leuk zijn als er ne Johnybak naast u staat met een brulpijp
    Ik trek graag eens op in Zottegem tussen twee verkeerslichten als er geen verkeer is. Weet van mijn vorige wagens hoeveel ik kan halen voor ik moet remmen (niet alles dichtsmijten zulle). Ook beetje kinderachtig maar toch leuk... shame on me

Beetje meer vermogen vind ik vooral makkelijk op de snelweg. Met de scenic moet je echt al een heel groot gat hebben om van vak te veranderen, zeker als je niemand wil hinderen. Alhoewel de meesten daar precies niet naar kijken, een gat is een gat zeggen ze.
    Last edited by ; 07/12/2015, 08:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Alhoewel de meesten daar precies niet naar kijken, een gat is een gat zeggen ze.
      Mannen, eh.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        je kan dat ook gewoon als leuk ervaren, als jij zegt dat je trekt om jezelf te bewijzen trek je om de verkeerde reden
        Trekken omdat je t zelf leuk vind dus
        previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
        current : BMW 330D F30

Comment

Ma zo'n stoplichtsprintje kan stiekem toch ook eens leuk zijn als er ne Johnybak naast u staat met een brulpijp
          Tuurlijk is dat leuk. Maar als echte auto liefhebber mag je dat niet leuk vinden, want rechtdoor knallen kan iedereen. Traag optrekken en elke bocht met gierende banden nemen, dan pas ben je dé man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
            Trekken omdat je t zelf leuk vind dus
            ik voelde me opeens weer een puber van 15 toen ik dit las
            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Euh... stoplichtsprintjes gelijk stellen met sportiviteit? 't Is leuk om te doen, maar zelf vind ik een bocht correct aansnijden aan een snelheid die je kar/banden/ophanging aankunnen eerder het label "sportiviteit" verdienen dan gewoon op uwe gas duwen. Of anders gezegd: de sensatie in een snel genomen bocht is toch van een heel andere orde dan die van eens rap van uw plek komen.

Comment

• Ik geef je gelijk, maar snel optrekken aan een stoplicht vind ik soms toch ook wel leuk
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Ik geef je gelijk, maar snel optrekken aan een stoplicht vind ik soms toch ook wel leuk
                  Ik doe dat altijd als er niemand voor mij staat en soms zelfs met Launch control . Toch heerlijk die duw in u rug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ik doe dat altijd als er niemand voor mij staat en soms zelfs met Launch control . Toch heerlijk die duw in u rug.

Sta je dan voor het rode licht al volle gas te geven te wachten tot het eindelijke groen wordt?
                    BMW X5 45e

Comment

• en moesten de verkeerslichten nu es werken zoals in Duitsland zou een sprintje nog leuker worden
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                        een bocht correct aansnijden aan een snelheid die je kar/banden/ophanging aankunnen eerder het label "sportiviteit" verdienen dan gewoon op uwe gas duwen.
                        Daarom dat je met een grote krachtige wagen ook niet sportief kan rijden op de openbare weg. De grenzen van bv een Bmw M liggen zo hoog dat ze niet op een enigzins verantwoorde manier te bereiken zijn op de openbare weg.

Als ik met mijn wagen sportief rijd, ben ik wss nog een pak trager dan een rustig cruisende krachtige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Sta je dan voor het rode licht al volle gas te geven te wachten tot het eindelijke groen wordt?
                          De launch control bij de ZF8 kan je 3 seconden aanhouden dacht ik. Je kan dat desnoods timen als je de andere kant op rood ziet komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Invictus66 Bekijk Berichten
                            Daarom dat je met een grote krachtige wagen ook niet sportief kan rijden op de openbare weg. De grenzen van bv een Bmw M liggen zo hoog dat ze niet op een enigzins verantwoorde manier te bereiken zijn op de openbare weg.

Als ik met mijn wagen sportief rijd, ben ik wss nog een pak trager dan een rustig cruisende krachtige wagen.
                            Awel ik ging net hetzelfde zeggen. De grenzen van een moderne wagen liggen zo ver dat het niet verantwoord meer is om ze op de openbare weg op te zoeken. Komt daarbij dat eenmaal de grens overschreden, je al van goede huize moet zijn om het nog goed te krijgen. Ik durf da nie meer zulle.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              De launch control bij de ZF8 kan je 3 seconden aanhouden dacht ik. Je kan dat desnoods timen als je de andere kant op rood ziet komen.
                              Als ze met een gewone automaat optrekken tot 100 of zo, geven ze dan gas terwijl ze op de rem duwen om sneller te vertrekken?

Comment

• Dat is geweldig goed voor de koppeling heb ik gehoord
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Ja, da kan ik me heel goed voorstellen... Maar vraag me af of ze dit zouden doen voor de fabrieksopgaven.

Comment

• Belang 0-100 tijd ?

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Als ze met een gewone automaat optrekken tot 100 of zo, geven ze dan gas terwijl ze op de rem duwen om sneller te vertrekken?
                                    Dat is eigenlijk wat launch control is... In de handleiding staat geschreven dit slechts sporadisch te willen gebruiken! Zegt genoeg denk ik.

Is er iemand die launch control gebruikt in het verkeer ????

PS Van 0-50 km/u in zo een tesla p85d is toch echt wel fenomenaal ze. Sportief dat niet maar wel precies zoals in een 8-baan in de Efteling
                                    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                                    current : BMW 330D F30

Comment

• Sowieso intexor en 1 arm nonchalant uit het raampje 😂

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Als je gewoon de rem inhoudt en toeren opbouwt, is dat niet launch control. Je gaat launchen dat is waar. Launch control is ook in combinatie met de elektronica om je optimale tractie te garanderen.

Bij de BMW's met een ZF en productie na juli 2013 heb je de optie launch control. Auto in sport+ zetten, pook naar links in sport, eenmaal drukken op dynamic traction control, linkervoet op de rem en dan gas geven tot voorbij de kick down. Je ziet dan zo een finish vlagje en je moet dan binnen de 3 seconden de rem lossen.

De launch control is enkel te gebruiken wanneer de auto op bedrijfstemperatuur is en na een launch kan je die 10-15 minuten niet meer doen. Elke launch tekent een dikke 2.000km slijtage op.

Heb het zelf 1 maal gedaan en je voelt echt dat dit niet zo gezond is. Enfin dat is mijn gevoel. Je schiet wel als een speer vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                          Sowieso intexor en 1 arm nonchalant uit het raampje 😂

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                          Een arm nonchalant uit het raam, andere arm rond m'n blondine met weelderige boezem terwijl zij tijdens de launch het stuur vast houdt.

En m'n ballen. Want je krijgt er dikke van al die stoplichtsprintjes.

Comment

Working...
                                          X