dat dat met 140 nm (of minder) en wat geschakel wat met een leuke bak, mag zelfs een italiaanse zijn ook lukt, gaan we aan voorbij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belang 0-100 tijd ?
Collapse
X
-
Acceleratie is mooi maar of het nu 3, 4 of 6 seconden zijn, je bent er niets mee. Amerikanen pochen er graag mee. Zoals Tesla zich niet met sportwagens wil vergelijken maar constant over acceleratie bezig is. Macho gedoe zonder te weten wat echt telt. Belangrijker is de herneming, de wegligging, voor dagelijks gebruik het comfort, ja zelfs het verbruik en de fiscale berekeningen. Rechtdoor rijden en snel accelereren kan een peuter of elke Johnny. Maar vooruitziend rijden en anticiperen op het verkeer en dit zo vlot mogelijk kunnen er maar weinigen. Cijfers zijn 1 ding, de realiteit is iets gans anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenTijd om te dragracen jongens.
Ik ga alvast popcorn maken!
Vliegveldje afhuren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenAcceleratie is mooi maar of het nu 3, 4 of 6 seconden zijn, je bent er niets mee............ Rechtdoor rijden en snel accelereren kan een peuter of elke Johnny. Maar vooruitziend rijden en anticiperen op het verkeer en dit zo vlot mogelijk kunnen er maar weinigen. Cijfers zijn 1 ding, de realiteit is iets gans anders.
Tot op zekere hoogte met doorsnee auto's heb je zeker gelijk maar vanaf een bepaald niveau wordt dat rechtdoor rijden en snel accelereren toch niet meer zo eenvoudig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenAcceleratie is mooi maar of het nu 3, 4 of 6 seconden zijn, je bent er niets mee. Amerikanen pochen er graag mee. Zoals Tesla zich niet met sportwagens wil vergelijken maar constant over acceleratie bezig is. Macho gedoe zonder te weten wat echt telt. Belangrijker is de herneming, de wegligging, voor dagelijks gebruik het comfort, ja zelfs het verbruik en de fiscale berekeningen. Rechtdoor rijden en snel accelereren kan een peuter of elke Johnny. Maar vooruitziend rijden en anticiperen op het verkeer en dit zo vlot mogelijk kunnen er maar weinigen. Cijfers zijn 1 ding, de realiteit is iets gans anders.
Comment
-
Belang 0-100 tijd ?
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenAcceleratie is mooi maar of het nu 3, 4 of 6 seconden zijn, je bent er niets mee. Amerikanen pochen er graag mee. Zoals Tesla zich niet met sportwagens wil vergelijken maar constant over acceleratie bezig is. Macho gedoe zonder te weten wat echt telt. Belangrijker is de herneming, de wegligging, voor dagelijks gebruik het comfort, ja zelfs het verbruik en de fiscale berekeningen. Rechtdoor rijden en snel accelereren kan een peuter of elke Johnny. Maar vooruitziend rijden en anticiperen op het verkeer en dit zo vlot mogelijk kunnen er maar weinigen. Cijfers zijn 1 ding, de realiteit is iets gans anders.
Maar je hebt gelijk wat tesla betreft. Anderzijds menen ze volgens mij om die reden de aanschafprijs te rechtvaardigenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKijken bvb hoe je zo weinig mogelijk moet afremmen vooraleer je voorligger aan kant is
Ik herinner me nog zo'n oefening destijds bij de BMW rijschool. Je moest optrekken tot 100km/u en dan zo dicht mogelijk bij een kegel tot stilstand komen.
Zeer fijn om je rempunten te fine-tunen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenAls je snel 0-100 doet zullen de hernemingen ook wel snel zijn
0-80 doet hij trouwens in 6.3 seconden...
Hernemen en accelereren zijn 2 totaal verschillende karakteristieken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk herinner me nog zo'n oefening destijds bij de BMW rijschool. Je moest optrekken tot 100km/u en dan zo dicht mogelijk bij een kegel tot stilstand komen.
Zeer fijn om je rempunten te fine-tunen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenIs die test voor of na de pinkeroefening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenAcceleratie is mooi maar of het nu 3, 4 of 6 seconden zijn, je bent er niets mee. Amerikanen pochen er graag mee. Zoals Tesla zich niet met sportwagens wil vergelijken maar constant over acceleratie bezig is. Macho gedoe zonder te weten wat echt telt. Belangrijker is de herneming, de wegligging, voor dagelijks gebruik het comfort, ja zelfs het verbruik en de fiscale berekeningen. Rechtdoor rijden en snel accelereren kan een peuter of elke Johnny. Maar vooruitziend rijden en anticiperen op het verkeer en dit zo vlot mogelijk kunnen er maar weinigen. Cijfers zijn 1 ding, de realiteit is iets gans anders.
Maar geef hem een bocht of een beetje regen of mist en hij weet ocharme niet meer wat te doen. Remmen, accelereren, draaien aan het stuur, ... hij is hopeloos in de war. Ze zouden beter een zeil op hun dak zetten, het is toch maar om rechtdoor te rijden en dan verbruiken ze minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenRechtdoor vlammen en in anderen hun gat gaan rijden is de favoriete bezigheid van den Vlaming
Maar geef hem een bocht of een beetje regen of mist en hij weet ocharme niet meer wat te doen. Remmen, accelereren, draaien aan het stuur, ... hij is hopeloos in de war. Ze zouden beter een zeil op hun dak zetten, het is toch maar om rechtdoor te rijden en dan verbruiken ze minderBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenU bent een Waal neem ik aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk BerichtenRechtdoor vlammen en in anderen hun gat gaan rijden is de favoriete bezigheid van den Vlaming
Maar geef hem een bocht of een beetje regen of mist en hij weet ocharme niet meer wat te doen. Remmen, accelereren, draaien aan het stuur, ... hij is hopeloos in de war. Ze zouden beter een zeil op hun dak zetten, het is toch maar om rechtdoor te rijden en dan verbruiken ze minder
Comment
Comment