Oorspronkelijk geplaatst door torque
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belang 0-100 tijd ?
Collapse
X
-
1001 gratis appjes voor te vinden hoor
Ik heb oa Speedview draaien, speedometer stopwatch, 0-100, Car performance meter2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenMag ik u, in naam van de stereotype bmw rijders, dringend verzoeken de vermelding "bmw" uit uw nickname te verwijderen?
Het mag Roger Pensioné worden2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten1001 gratis appjes voor te vinden hoor
Ik heb oa Speedview draaien, speedometer stopwatch, 0-100, Car performance meter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenHeb obd module die ik gebruik om al mijn wagens te testenkan ondertussen alle sensors zien ook. Werkt correcter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenMet huidige wagen en pss en sper no prob(vorige wagens wel al had)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDus jij hebt met 300pk op de voorwielen niets van spin bij een sprintje vanaf stilstand? :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenno torque :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten350 over quasi hele toerental valt nog goed mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenEerder een algemene vraag mijn kant :
hoe belangrijk/onbelangrijk is voor jou de 0 - 100 tijd bij de aankoop van een wagen ? Of meer algemeen het acceleratievermogen.
Verandert/veranderde het belang dat je hier aan hecht met je leeftijd ?
Wat vind je zelf een afdoende 0 - 100 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenOm op te scheppen gebruiken ze hier altijd koppel, ze denken dan met hun 500-600 koppel mazoutstoof sneller zijn dan mijn naft met 350-360nm xD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenKvoel mij aangesproken.
Ik ga alvast popcorn maken!That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDie 600 diesel nm dienen om comfy 70 bergop bij 1050 toeren te rijden das al :-)
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Comment
Comment