Oorspronkelijk geplaatst door taiko
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belang 0-100 tijd ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenCijfers zijn altijd leuk, maar het is ook voornaam hoe die cijfers op het asfalt gaan.
En dan is de 0-100 een mooie indicatie.
Binnen een 2-tal weken wordt de DS5 geleverd. Heeft 180pk en 400nm. Wordt een mens lekker warm van. Bij de testrit voelde het dan weer aan als 150pk en 31 ezels.
Dan eens de 0-100's gaan vergelijken. De DS5 zit net boven de 9 sec terwijl ik dan bij andere even grote wagens zie dat die met 150 pk en 350nm onder de 9 sec zitten.
Dus lekkere cijfers om pitentiele kopers te lokken, maar uiteindelijk toch een ondermaats resultaat neerzetten tov de concurrentie met lagere cijfers.
Een Lexus hybrid met 200pk voelt ook aan als een 130pk en de 0-100 tijd is ook om mee te lachen.. Denk 8-9 sec met die 200 pk ( lol )previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenWelke versnellingsbak ? Kan veel verschil maken.
Een Lexus hybrid met 200pk voelt ook aan als een 130pk en de 0-100 tijd is ook om mee te lachen.. Denk 8-9 sec met die 200 pk ( lol )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAutomaat allen.previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDie is300h is echt wel sloom. Als dat spel wat vooruitging had ik dat nog overwogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenNiet elke automaat is dezelfde he.
Die DS5 heeft 30pk meer en 50nm meer dan een BMW 318, maar doet er een seconde langer over in de 0-100. Wat is dan het belang van die hoge pk's en nm, als hij niet sneller is dan lichtere concurrenten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe Lexus heeft een CVT, de Citroën een sequentiële 6 traps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk maakte eerder het vergelijk met een 318. Geloof wel dat de 3-reeks en de DS5 180pk hetzelfde principe van automaat hebben. Maar ben niet zeker.
Comment
-
Bmw overdrijft ook graag in de 0-100 cijfersda's de VW van de sprintcijfertjes.
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenNeen absoluut niet. De BMW heeft een ZF 8 traps en de DS een sequentiële 6 traps.
Eigenlijk wel stom dat ge 30pk en 50nm meer moet hebben omwille de keuze van de automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDan weten we dat ook alweer
Eigenlijk wel stom dat ge 30pk en 50nm meer moet hebben omwille de keuze van de automaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenBmw overdrijft ook graag in de 0-100 cijfersda's de VW van de sprintcijfertjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenBmw overdrijft ook graag in de 0-100 cijfers
Laat het ons weten wanneer je de 100km/u bereikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIn de winter... launch "control" icm koude banden.
Laat het ons weten wanneer je de 100km/u bereikt.
Na 15m ongeveer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenNa 15m ongeveer
Comment
-
Dit weekend es met een app mijn 0-50 en 0-70 gemeten als ik normaal rij met mijn auto die 7sec van 0-100 kan
0-50 zat gemiddeld rond de 10 seconden
schijnt dak nen ouwe vent aant worden ben2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenDit weekend es met een app mijn 0-50 en 0-70 gemeten als ik normaal rij met mijn auto die 7sec van 0-100 kan
schijnt dak nen ouwe vent aant worden ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk BerichtenDit weekend es met een app mijn 0-50 en 0-70 gemeten als ik normaal rij met mijn auto die 7sec van 0-100 kan
schijnt dak nen ouwe vent aant worden ben
Comment
Comment