Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belang 0-100 tijd ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• jep en die maken ze dan extra duur...less 4 more

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      Lekker int belachelijke trekken
      Al een geluk dat uw posts altijd van zulk hoog en 'anti-belachelijk' niveau zijn!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
        Dat is voor jeanetten...
        echte mannen rijden unimog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          echte mannen rijden unimog
          Ha, dan ben ik een echte man!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
            Lambo? Turbo?! De Huracan en de Aventador zijn toch beide atmosferisch?
            Alsof dat auto's zijn waarvan er een beduidend aantal verkocht worden.
            Je zal altijd uitzonderingen vinden.

De trend is turbo, zowel voor benzine als diesel. En dan komt de hybride er nog bij tot we helemaal van de brandstof af zijn en electrisch gaan rijden.

Comment

• Gelukkig want een atmosferische motor met normale cylinderinhoud is toch niet erg prettig zonder turbo (mijn mening he)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Alsof dat auto's zijn waarvan er een beduidend aantal verkocht worden.
                Je zal altijd uitzonderingen vinden.

De trend is turbo, zowel voor benzine als diesel. En dan komt de hybride er nog bij tot we helemaal van de brandstof af zijn en electrisch gaan rijden.
                Nochtans stapt Mazda af de turbo en gaan ze voor "grotere" atmo blokken
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Al een geluk dat uw posts altijd van zulk hoog en 'anti-belachelijk' niveau zijn!!
                  Hoger dan u kinderachtig niveau waar je in elke discussie met wie dan ook u gelijk wilt halen op welke manier dan ook.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Gelukkig want een atmosferische motor met normale cylinderinhoud is toch niet erg prettig zonder turbo (mijn mening he)
                    Een leuke motor is veel meer dan enkel atmo/drukvoeding en cilinderinhoud. Compressie, aantal kleppen, geometrie van de kop, gewicht van 't blok, positie, type ontsteking, variabel of niet variabele nokkenassen, slag en boring bepalen volledig hoe een krachtbron aanvoelt. (Komt daar nog eens de overbrenging, transmissie en aandrijving bij... . )

Als je met 90% van de parameters in je discussie geen rekening houdt... . 't Niveau is hier erg armtierig laag op technisch vlak sinds een paar jaar.

Een vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grootte van haar borsten en haarkleur... .
                    Last edited by Alfa-Beemer; 05/11/2015, 12:34.
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Hoger dan u kinderachtig niveau waar je in elke discussie met wie dan ook u gelijk wilt halen op welke manier dan ook.
                      Blijven wenen jongetje.

Comment

Blijven wenen jongetje.
                        En op taalcursus gaan... uW kinderachtig.. en uW gelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                          Een leuke motor is veel meer dan enkel atmo/drukvoeding en cilinderinhoud. Compressie, aantal kleppen, geometrie van de kop, gewicht van 't blok, positie, type ontsteking, variabel of niet variabele nokkenassen, slag en boring bepalen volledig hoe een krachtbron aanvoelt. (Komt daar nog eens de overbrenging, transmissie en aandrijving bij... . )

Als je met 90% van de parameters in je discussie geen rekening houdt... . 't Niveau is hier erg armtierig laag op technisch vlak sinds een paar jaar.

Een vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grote van haar borsten en haarkleur... .
                          Maar die turbo wel of niet op een bepaalde motor zorgt dikwijls wel voor een (veel) groter verschil dan die andere dingen die je opnoemt. Dat is wat hij vooral bedoelt denk ik. En al die dingetjes die je opnoemt, daar hoef je niet persé een technische kennis voor te hebben hé. Iedereen kan de technische gegevens copy/pasten van één of andere wagen hoor.
                          Het is trouwens de grootte van borsten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk Berichten
                            En op taalcursus gaan... uW kinderachtig.. en uW gelijk...
                            Zo ver wilde ik niet gaan.

Comment

Maar die turbo wel of niet op een bepaalde motor zorgt dikwijls wel voor een (veel) groter verschil dan die andere dingen die je opnoemt. Dat is wat hij vooral bedoelt denk ik. En al die dingetjes die je opnoemt, daar hoef je niet persé een technische kennis voor te hebben hé. Iedereen kan de technische gegevens copy/pasten van één of andere wagen hoor.
                              Het is trouwens de grootte van borsten.
                              Slag/Boring + compressie, aantal kleppen en variabele nokkenassen hebben een veel groter impact op 't karakter van een blok dan enkel wel of niet met turbo... .
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Slag/Boring + compressie, aantal kleppen en variabele nokkenassen hebben een veel groter impact op 't karakter van een blok dan enkel wel of niet met turbo... .
                                Klopt, maar ik denk niet dat ie dat bedoelt. Ik kan me vergissen uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Gelukkig want een atmosferische motor met normale cylinderinhoud is toch niet erg prettig zonder turbo (mijn mening he)
                                  Je moet eens een oude Honda CRX rijden met een 2 liter K20...

Comment

• Die 1.6 VTEC was zelfs beestig . Mijn 205 1.9 GTI was ook superleuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                      Die 1.6 VTEC was zelfs beestig . Mijn 205 1.9 GTI was ook superleuk.
                                      Die tijden komen nooit meer terug... Op circuit zijn die motoren nog steeds super populair.

Comment

• Die honda blokken klonken ook nog eens goed (zelfs de kleinere). Een TSI klinkt als een rammelend blik.

Comment

Een vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grootte van haar borsten en haarkleur... .
                                          Vind je?
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X