jep en die maken ze dan extra duur...less 4 more
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belang 0-100 tijd ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenLekker int belachelijke trekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat is voor jeanetten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenechte mannen rijden unimog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenLambo? Turbo?! De Huracan en de Aventador zijn toch beide atmosferisch?
Je zal altijd uitzonderingen vinden.
De trend is turbo, zowel voor benzine als diesel. En dan komt de hybride er nog bij tot we helemaal van de brandstof af zijn en electrisch gaan rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAlsof dat auto's zijn waarvan er een beduidend aantal verkocht worden.
Je zal altijd uitzonderingen vinden.
De trend is turbo, zowel voor benzine als diesel. En dan komt de hybride er nog bij tot we helemaal van de brandstof af zijn en electrisch gaan rijden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAl een geluk dat uw posts altijd van zulk hoog en 'anti-belachelijk' niveau zijn!!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGelukkig want een atmosferische motor met normale cylinderinhoud is toch niet erg prettig zonder turbo (mijn mening he)
Als je met 90% van de parameters in je discussie geen rekening houdt... . 't Niveau is hier erg armtierig laag op technisch vlak sinds een paar jaar.
Een vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grootte van haar borsten en haarkleur... .Last edited by Alfa-Beemer; 05/11/2015, 12:34.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoger dan u kinderachtig niveau waar je in elke discussie met wie dan ook u gelijk wilt halen op welke manier dan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBlijven wenen jongetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenEen leuke motor is veel meer dan enkel atmo/drukvoeding en cilinderinhoud. Compressie, aantal kleppen, geometrie van de kop, gewicht van 't blok, positie, type ontsteking, variabel of niet variabele nokkenassen, slag en boring bepalen volledig hoe een krachtbron aanvoelt. (Komt daar nog eens de overbrenging, transmissie en aandrijving bij... . )
Als je met 90% van de parameters in je discussie geen rekening houdt... . 't Niveau is hier erg armtierig laag op technisch vlak sinds een paar jaar.
Een vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grote van haar borsten en haarkleur... .
Het is trouwens de grootte van borsten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenEn op taalcursus gaan... uW kinderachtig.. en uW gelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar die turbo wel of niet op een bepaalde motor zorgt dikwijls wel voor een (veel) groter verschil dan die andere dingen die je opnoemt. Dat is wat hij vooral bedoelt denk ik. En al die dingetjes die je opnoemt, daar hoef je niet persé een technische kennis voor te hebben hé. Iedereen kan de technische gegevens copy/pasten van één of andere wagen hoor.
Het is trouwens de grootte van borsten.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenSlag/Boring + compressie, aantal kleppen en variabele nokkenassen hebben een veel groter impact op 't karakter van een blok dan enkel wel of niet met turbo... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGelukkig want een atmosferische motor met normale cylinderinhoud is toch niet erg prettig zonder turbo (mijn mening he)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenDie 1.6 VTEC was zelfs beestig. Mijn 205 1.9 GTI was ook superleuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenEen vrouw is toch ook veel meer dan enkel de grootte van haar borsten en haarkleur... .2.0 JTDm
Comment
Comment