Hij had maar één been en kon daardoor niet zo goed de gaspedaal bedienen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
-
Inderdaad Ralf Teetor de uitvinder van de cruise control is blind geworden op vijfjarige leeftijd en ongeveer 50 jaar later heeft hij dan de cruise control uitgevonden (ontwikkeld).
Het is aan u voxpopuli.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHij was stekeblind, had maar een been, heel korte armkes, was doof aan een kant en kon niet goed horen aan de andere kant?
...Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenZo erg was het nu ook weer niet gesteld hé met die man
Comment
-
De naam komt van bibere (drinken), bibendum (gerundivum, een ppa, onvoltooid deelwoord, dat samen gaat met esse). Zoals je kunt lezen in Horatio Oden 1 37 Nunc est bibendum (nu moet er gedronken worden) (dit is de zeer simplistische uitleg).
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
ik heb een andere uitleg gevonden voor de eerste CC
uitvinder die zich ergerde aan de wisselende rijstijl van zijn advocaat omdat die altijd versnelde en vertraagde
Comment
-
Dat was natuurlijk niet de bedoeling hé dat ik het juiste antwoord zou geven, maar inderdaad Bibendum is als naam afgeleid van die affiche (eind 19e eeuw).
Goed een volgende vraag welk bedrijf dat wij kennen (kenden) uit de telefonie en elektronica wereld heeft zijn naam te danken aan een ontwikkeling die ze maakten voor de auto?Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik heb een andere uitleg gevonden voor de eerste CC
uitvinder die zich ergerde aan de wisselende rijstijl van zijn advocaat omdat die altijd versnelde en vertraagdeHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Wel, misschien de fabriek die mijn banden maakt. Die is later marktleider geworden met gsm's , maar toen waren ze al ontkoppeld van de bandenfabrikant. De gsm tak is ondertussen onderuit gegaan toen de smartphone opkwam.Last edited by Den Paarse Capri; 03/07/2015, 15:13.
Comment
-
Inderdaad Motorola, ze gebruikten de naam Motorola om hun autoradio's te benoemen (in de de vorige eeuw gebruikten verschillende firma's een naam die eindigde op "ola" om hun muziekapparatuur te benoemen, de meest beroemde naam was toen bijvoorbeeld Victrola).
Het is aan TimD.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenWel, misschien de fabriek die mijn banden maakt. Die is later marktleider geworden met gsm's , maar toen waren ze al ontkoppeld van de bandenfabrikant. De gsm tak is ondertussen onderuit gegaan toen de smartphone opkwam.
Bedoelde je ook Motorola, of eerder Nokia?Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
Comment