Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prv-blok

Comment

• dat was de eerste, daarna hebben ze het toen nieuwe 3 liter blok gebruikt
      www.peugeotforum.be

Comment

• maar das nog steeds de prv (basis) toch ?

Comment

• toch een heeeeeeeeeeel grondig herziene versie

ik denk dat enkel de hoek van de cilinderbanken nog hetzelfde was en dat al de rest is aangepast geweest. In het begin gaf die atmosferisch 194pk, daarna 211pk (en dat was weer een serieuze ingreep).
          www.peugeotforum.be

Comment

• zal samen met de alfa v6 een motor zijn met de langste geschiedenis

alleen is de prv niet onder datzelfde goeie gesternte geboren

Comment

• helaas niet meer te krijgen ondanks het feit dat ze een onverwoestbare reputatie hebben

de 194 pk varianten hebben ze lang gebruikt in de onderscheppingswagens bij de politie (peugeot 406) en die zaten allemaal dik boven de 300K. Enkel de bobines konden problemen geven, maar daar is een upgrade van geweest.
              www.peugeotforum.be

Comment

• slecht kwa betrouwbaarheid zijn ze niet, maar de loop, de sound en kwa zuipen scoorden ze niet echt top, wat wil je ook het bleef een geamputeerde v8

ik weet dat ik je tegen de borst ermee stoot, maar ik heb zelf een prv gehad, een 2.7 met 144 pk

Comment

• Kies maar wie de volgende vraag stelt.

Comment

• oke, vraag is half gestolen

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                    Vroeger toen men nog z'n manoeuvres (op privéterrein) moest uitvoeren op het examen voor het behalen van z'n rijbewijs B was één van die manoeuvres vertrekken op een helling zonder achteruit te bollen (men deed dit meestal door met opgetrokken handrem te vertrekken), tegenwoordig zijn veel voertuigen uitgerust met een systeem dat het achteruit bollen van de wagen tegen gaat bij het vertrekken op een helling...

Dus nu is de vraag welke wagen werd als eerste uitgerust met zo'n systeem?
                    Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Freelander?
                    de freelander was niet de eerste auto met hill hold...maar wet wat dan wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      slecht kwa betrouwbaarheid zijn ze niet, maar de loop, de sound en kwa zuipen scoorden ze niet echt top, wat wil je ook het bleef een geamputeerde v8

ik weet dat ik je tegen de borst ermee stoot, maar ik heb zelf een prv gehad, een 2.7 met 144 pk
                      och, je stoot me er helemaal niet mee tegen de borst. Maar die oude prv's kan je nog moeilijk vergelijken met de laatste V6'en. Die rijden heeeeeeeeel soepel.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        oke, vraag is half gestolen

de freelander was niet de eerste auto met hill hold...maar wet wat dan wel ?
                        omgekeerde hill hold, ook wel hill descent control ofte afdaalhulp genoemd
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

Comment

• ik heb het opgezocht, maar ga dus niet valsspelen

wist niet dat het al zo oud was...
                          www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                            Vroeger toen men nog z'n manoeuvres (op privéterrein) moest uitvoeren op het examen voor het behalen van z'n rijbewijs B was één van die manoeuvres vertrekken op een helling zonder achteruit te bollen (men deed dit meestal door met opgetrokken handrem te vertrekken), tegenwoordig zijn veel voertuigen uitgerust met een systeem dat het achteruit bollen van de wagen tegen gaat bij het vertrekken op een helling...

Dus nu is de vraag welke wagen werd als eerste uitgerust met zo'n systeem?
                            juist rennfox

Comment

• vraag beter leren lezen...
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Stel jij maar een vraag flappy ik ben daar niet zo goed in
                                2021 Taycan 4S
                                2021 Lexus UX250h

Comment

• oh neen, gij hebt het juist
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Ja Rennfox, kies dan een simpele vraag dan kan de eerste de beste vrijwilliger de draad oppakken.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Goed dan, we blijven bij de Freelander 1.
                                      Deze werd oorspronkelijk samen ontwikkeld met een partner omdat Rover Group toen al in slechte papieren zat en een beperkt onwikkelingsbudget had..
                                      Ergens onderweg is het echter misgelopen in de samenwerking en heeft die partner toen een eigen compacte SUV ontwikkeld die iets na de Freelander 1 op de markt kwam.
                                      Merk en type graag.
                                      2021 Taycan 4S
                                      2021 Lexus UX250h

Comment

• honda CR-V ?

Comment

• Toyota RAV4?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                          X