Aangezien niemand wil zeggen dat het inderdaad Louis Schweitzer is, is het aan Flappy...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
Collapse
X
-
-
-
Schoon dingske. Ik dacht eerst aan Facel Vega maar die hebben een minder schone lijn. Is dat logo niet eerder aan bod geweest in deze thread?Last edited by Den Paarse Capri; 21/05/2015, 14:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk weet het ondertussen maar ik heb moeten googelen...
Comment
-
Wel, dankzij het schildpad logo bedacht ik de zoekterm "car brand turtle logo" en zo kwam ik bij Gordon Keeble uit.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenOk, waar staat dit embleem voor?
Sent from hereOorspronkelijk geplaatst door Sjokolattesaas Bekijk BerichtenGordon Keeble, was er vanmiddag nog over aan het lezen!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenOopsTe laat, t is aan u! allez, als de houder van de stok het er mee eens is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenHeh hehTe laat, t is aan u! allez, als de houder van de stok het er mee eens is.
Hij mag ook gerust zelf een nieuwe vraag stellen hoor.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
neen hoor, doe maar 't is juist
was zelf al vergeten dat die al was langsgeweest
Comment
-
OK.
We kennen hem eerder als een revolverheld of stoere flik maar ook Clint Eastwood heeft ooit een film gemaakt over jeugdbendes en racisme met een auto in een hoofdrol.
Naam van de film en het type auto aub.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Mijn vraag.
Wat is dit?
Bonus Hoeveel zijn er gemaakt ?
Post eens een racefilmpje.
Hoe completer de info en weetjes hoe beterLast edited by Timmie; 21/05/2015, 19:10.
Comment
-
ge weet toch dat je in google kunt zoeken op afbeeldingen, en in chrome zelfs rechtermuisknop doorzoek google op afbeelding en dat je dan gewoon direct het antwoord hebt...
is een dodge-ppg m4s en zijn 4 dummies en 2 stunt cars gemaakt voor een film naast de originele concept.
Comment
Comment