Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn dat nu al nieuwe vragen ,waar zijn alle antwoorden,of ten minste de juiste antwoorden .Zoals die Roy Liechtenstein . Pop art volgens @ Elwood. Mocht toch wat meer uitleg zulle.
    https://www.gtplanet.net/forum/threa...r-1977.315718/
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

• De (mijn) vraag was wat het verband was tussen (een foto van) Jeff Koons en BMW. En dat was inderedaad 'art car'. Meer uitleg hoeft toch niet? voxpopupli wist dat ook, maar verkoos om cryptisch te antwoorden ...

Als je echt meer uitleg wil, kan je dat altijd eens vriendelijk aan google vragen.
      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
        Ik herken hem vaag maar kan hem niet thuisbrengen. Data van de foto zegt 11 januari 2014, kanten van Lowestoft(oosten van engeland). Misschien outdated.
        Ja inderdaad hij werd geinterviewd tijdens de Race Car Show International in Birmingham. Deze man heeft iets gedaan wat niemand verder is gelukt in de hele motorsportgeschiedenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
          Zijn dat nu al nieuwe vragen ,waar zijn alle antwoorden,of ten minste de juiste antwoorden .Zoals die Roy Liechtenstein . Pop art volgens @ Elwood. Mocht toch wat meer uitleg zulle.
          https://www.gtplanet.net/forum/threa...r-1977.315718/

Wielscheel, die man op de foto is Roy Liechtenstein helemaal niet ! En dat was ook de vraag niet... en pop-art was mijn antwoord niet.
          Last edited by Elwood; 25/04/2015, 08:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
            Zijn dat nu al nieuwe vragen ,waar zijn alle antwoorden,of ten minste de juiste antwoorden .Zoals die Roy Liechtenstein . Pop art volgens @ Elwood. Mocht toch wat meer uitleg zulle.
            Laten we zeggen dat het altijd leuker is als de vraagsteller wat achtergrond geeft bij het antwoord, maar we maken er geen vereiste van.
            30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              Ikke ? Allé dan goeie gok !

Volgende vraag : Wie is dit ? Foto zelf getrokken daarom beetje wazig .

[IMG][/IMG]

Om de draad niet te verliezen :

De vraag is "Wie is dit ?"

Comment

• Dacht eerst Stirling Moss maar dan is hij wel vermagerd.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Dacht eerst Stirling Moss maar dan is hij wel vermagerd.
                  Ook gecheckt. Jack Brabham is net overleden, maar die is't ook niet.
                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    Om de draad niet te verliezen :

De vraag is "Wie is dit ?"
                    John Surtees

En het die won zowel het kampioenschap voor moto's (500cc - 1956, 1958, 1959, 1960 en 350cc - 1958, 1959, 1960 met Augusta) als 1 maal het kampioenschap F1 (1964 met Ferrari).
                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                      John Surtees

En het die won zowel het kampioenschap voor moto's (500cc - 1956, 1958, 1959, 1960 en 350cc - 1958, 1959, 1960 met Augusta) als 1 maal het kampioenschap F1 (1964 met Ferrari).

Inderdaad ! Volgende aub.

Was een ongelofelijk interview temidden van zij auto's. Ah hier mij Ferrari, ik zat niet goed en ge kunt nog zien dat ik mijn zetel een beetje heb bijgeklopt met een hamer...

Comment

• Een beetje een cryptische vraag:

Waarom zou je kunnen stellen dat de 59e editie van de 24h van Le Mans een buitenbeentje is?

Comment

• Heeft het (alweer ) iets met wankel te maken?

Comment

• Voor het eerst een voorwielaangedreven auto die deelneemt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                              Heeft het (alweer ) iets met wankel te maken?
                              Inderdaad aan U de eer...

In 1991 Won een Mazda 787B de 24 uren, de enige overwinning met een wankelmotor maar ook de enige overwinning van een Aziatische wagen

Comment

• Whoeps, ik dacht dat de 59e editie de komende editie ging worden :o

Comment

• Ligt dat hier stil ?

Comment

• Het is aan Smilin' Jack, maar blijkbaar heeft die nog geen vraag kunnen stellen...

Comment

• Wat is het hoogste aantal punten dat een vrouw ooit heeft gehaald in een Formule 1 race?

Comment

• Lela Lombardi 1/2 punt in de grote prijs van Spanje F1 van 1975 die race werd gestopt in ronde 29 na een crash van Rolf Stommelen (waarbij 2 toeschouwers, een fotograaf en een brandweerman de dood vonden). Jochen Mass won toen voor Jacky Ickx...

Comment

• Inderdaad. Een half punt voor de zesde plaats, omdat de race vroegtijdig werd afgebroken.

't Is aan 96gr.

Comment

Working...
                                          X