Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Trivia ! Beantwoordt de vraag en stel de volgende vraag
ik denk dat enkel de hoek van de cilinderbanken nog hetzelfde was en dat al de rest is aangepast geweest. In het begin gaf die atmosferisch 194pk, daarna 211pk (en dat was weer een serieuze ingreep).
helaas niet meer te krijgen ondanks het feit dat ze een onverwoestbare reputatie hebben
de 194 pk varianten hebben ze lang gebruikt in de onderscheppingswagens bij de politie (peugeot 406) en die zaten allemaal dik boven de 300K. Enkel de bobines konden problemen geven, maar daar is een upgrade van geweest.
Vroeger toen men nog z'n manoeuvres (op privéterrein) moest uitvoeren op het examen voor het behalen van z'n rijbewijs B was één van die manoeuvres vertrekken op een helling zonder achteruit te bollen (men deed dit meestal door met opgetrokken handrem te vertrekken), tegenwoordig zijn veel voertuigen uitgerust met een systeem dat het achteruit bollen van de wagen tegen gaat bij het vertrekken op een helling...
Dus nu is de vraag welke wagen werd als eerste uitgerust met zo'n systeem?
slecht kwa betrouwbaarheid zijn ze niet, maar de loop, de sound en kwa zuipen scoorden ze niet echt top, wat wil je ook het bleef een geamputeerde v8
ik weet dat ik je tegen de borst ermee stoot, maar ik heb zelf een prv gehad, een 2.7 met 144 pk
och, je stoot me er helemaal niet mee tegen de borst. Maar die oude prv's kan je nog moeilijk vergelijken met de laatste V6'en. Die rijden heeeeeeeeel soepel.
Vroeger toen men nog z'n manoeuvres (op privéterrein) moest uitvoeren op het examen voor het behalen van z'n rijbewijs B was één van die manoeuvres vertrekken op een helling zonder achteruit te bollen (men deed dit meestal door met opgetrokken handrem te vertrekken), tegenwoordig zijn veel voertuigen uitgerust met een systeem dat het achteruit bollen van de wagen tegen gaat bij het vertrekken op een helling...
Dus nu is de vraag welke wagen werd als eerste uitgerust met zo'n systeem?
Goed dan, we blijven bij de Freelander 1.
Deze werd oorspronkelijk samen ontwikkeld met een partner omdat Rover Group toen al in slechte papieren zat en een beperkt onwikkelingsbudget had..
Ergens onderweg is het echter misgelopen in de samenwerking en heeft die partner toen een eigen compacte SUV ontwikkeld die iets na de Freelander 1 op de markt kwam.
Merk en type graag.
Comment