Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie tegen bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ah blijkbaar heeft de staat geld over voor al die eco vluchtelingen dus zal er ook wel nog wat over zijn om het systeem van de bedrijfswagens in stand te houden...
    ik heb al een aanvraag gestuurd ook om op zen minst 50% minder belastingen te gaan moeten betalen maar de premier heeft nog niet geantwoord
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      ah blijkbaar heeft de staat geld over voor al die eco vluchtelingen dus zal er ook wel nog wat over zijn om het systeem van de bedrijfswagens in stand te houden...
      ik heb al een aanvraag gestuurd ook om op zen minst 50% minder belastingen te gaan moeten betalen maar de premier heeft nog niet geantwoord
      Ah, het betere cafébetoog, na vijf pinten teveel op. Dat hadden we hier nog niet gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
        Ah, het betere cafébetoog, na vijf pinten teveel op. Dat hadden we hier nog niet gehad
        Doa heeft wel meer een pint teveel op.

Comment

• salariswagens voor de 4700 werknemers van arcelor-mittal

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

zolang het kan

Comment

• Zolang het blijft duren...

Sent from somewhere, using Tapatalk.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              salariswagens voor de 4700 werknemers van arcelor-mittal

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

zolang het kan
              de reacties onder het artikel zijn weer hilarisch

Wat is het probleem? Alles wat zelfstandigen hebben en gebruiken voor hun job wordt toch afgetrokken van belastingen en dus betaald door de staat? En in het weekend rijden die ook rond met hun firmawagen hoor voor privé verplaatsingen, zie maar de camionettes met paardetrailers op zondag... Trouwens het is hier toch weer het grote bedrijf = zelfstandige, die hier het meest voordeel uithaalt, niet de werknemer, anders zouden ze het niet doen!
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Man man, niet te doen...

Comment

• ik heb de start van deze draad kompleet gemist mits ik geen salariswagen heb maar toch pro bedrijven ben

hoorde (pas) een tijd geleden de bedragen

salariswagen 4.1 mijard aan overheidssteun
                  de lijn 0.9 miljard
                  mivb + de spoorwegen 1.6 miljard

ik weet niet of de cijfers kloppen, en indien het openbaar vervoer zijn klanten nog veel in de kou laat staan is dat nog te veel

er zijn 560.000 bedrijfswagens in be, en 17% of 1.8 miljoen belgen gebruikt dagelijks het ov
                  dan schort er toch wel wat hoor...

Comment

salariswagens voor de 4700 werknemers van arcelor-mittal

zolang het kan
                    Titel klopt niet echt met de realiteit...

De werknemers krijgen de kans voor een wagen, maar is niet verplicht, en met voorwaarden
                    Dus ze zullen ook wat moeten inleveren enzo... Het is zeker niet de supercadeau zoals de titel doet vermoeden...

Comment

• nee, het is niet verplicht

kurjeus hoeveel het niet gaan aanpakken, moet dan toch uit ideologie zijn of ze hebben een 124

Comment

nee, het is niet verplicht

kurjeus hoeveel het niet gaan aanpakken, moet dan toch uit ideologie zijn of ze hebben een 124
                        Denk dat er nog velen niet echt interesse gaan hebben. Veel mensen komen er met de fiets, of van de omliggende dorpen... Of hebben geen interesse in een nieuwe wagen...

Vriend van me zei dat er een voorstel was voor een Volvo V40, maar over de correcte voorwaarden en kosten was er nog niets geweten...

Comment

nee, het is niet verplicht

Zou jij dat willen dan?
                          Heb je toch niets aan? Ik zou er geen seconde over moeten nadenken.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• als ik een cla 180d sb met automaat en gekoelde zetels kan hebben...

Comment

• Lachwekkend surrealisme. Dit moet je eens in het buitenland proberen uitleggen
                              't Weze hen gegund, het is immers het beleid van de overheid die zulke fratsen in de hand werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                                Denk dat er nog velen niet echt interesse gaan hebben. Veel mensen komen er met de fiets, of van de omliggende dorpen... Of hebben geen interesse in een nieuwe wagen...

Vriend van me zei dat er een voorstel was voor een Volvo V40, maar over de correcte voorwaarden en kosten was er nog niets geweten...
                                als ze " verplicht" zijn om een 'belgische'(lees geproduceerd in B) wagen te kiezen, vind ik 't ergens nog een goede zaak....
                                prijskaartje zal je idd wel voelen als werknemer(maar je moet zelf geen auto meer kopen/onderhouden)
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Is een cafetariaplan. Je kiest tussen loon of een auto (of zoals bij ons: IT-spullen, extra-vakantiedagen, extra pensioenopbouw).
                                  Komt er op neer dat dit goed uitkomt omdat de sociale lasten een pak minder zijn op die keuzes dan op het loon.
                                  Het is niet zo dat salariswagens bevoordeligd worden, eerder dat de lasten op loon veel te hoog liggen, zodat werkgevers alternatieven zoeken.

.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                    Het is niet zo dat salariswagens bevoordeligd worden, eerder dat de lasten op loon veel te hoog liggen, zodat werkgevers alternatieven zoeken.

.
                                    tuurlijk, is uit de geest van de wet dat nog niet driekwart in loondienst van be een salariswagen heeft

Comment

• Je kan het de werkgevers niet kwalijk nemen dat zij de ( beste ) regels volgen.
                                      Last edited by taiko; 18/11/2015, 17:53.

Comment

• Geen firmawagen, eerder lease plan voor arbeiders...
                                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ik vind eerlijk gezegd dat de mensen met een salariswagen geviseerd worden met al deze berichtgeving.
                                          De salariswagen wordt gegeven omdat de loonlasten te hoog zijn in BE.
                                          Werknemers die zon wagen krijgen moeten ook brutoloon inleveren om die auto te krijgen. Daardoor moet de werkgever minder belastingen betalen op de lonen vd werknemers waardoor ze competitiever zijn.

Het probleem zit dus niet in de wagens, maar in de fiscaliteit in BE.
                                          Je kan de autos niet afnemen zonder het initieel probleem aan te pakken.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X