Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie tegen bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten

Wat het ook moge wezen je snapt mijn punt wel dacht ik, maar ik zal het meenemen voor ik mezelf nog eens zou bezondigen aan schrijffouten .
    Da's geen schrijffout, 't is gewoon een ander land.

Comment

• Ik kom 2maand te kort om op mijn 60 met pensioen te kunnen gaan.
      Moet ik nu ook gaan staken?...😁

Sent from somewhere, using Tapatalk.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Da's geen schrijffout, 't is gewoon een ander land.
        Amaai, Pietje Precies .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Ik kom 2maand te kort om op mijn 60 met pensioen te kunnen gaan.
          Moet ik nu ook gaan staken?...

Ja, maak je maandag maar eens goed belachelijk, bij voorkeur met een rode vuilniszak over je heen getrokken.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
            Amaai, Pietje Precies .
            Liever een pietje precies dan helemaal geen pietje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Ja, maak je maandag maar eens goed belachelijk, bij voorkeur met een rode vuilniszak over je heen getrokken.

Ze zitten maandag al in mijn zakken, dat is al erg genoeg.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Pfff, ik heb hier een rode wintervest in mijn kast hangen. Dure vest geweest maar totaal ondraagbaar dezer dagen...

Comment

• Wat mij opvalt is dat hier op het forum zelden mensen rondhangen die begrip hebben voor de stakingen. Zou dat komen omdat de meeste stakers uit beroepscategorieën komen die geen tijd hebben om tijdens de normale werkuren op fora rond te hangen? Of wat zou de reden kunnen zijn volgens jullie?

Comment

• Voor iemand uit verwaandie vind ik dat een pertinente vraag.
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• das de groep waar de vakbonden het meeste grip op hebben.
                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        das de groep waar de vakbonden het meeste grip op hebben.
                        Ik denk gewoon dat de fabrieksarbeider niet online kan zijn tijdens de uren.

Comment

Wat mij opvalt is dat hier op het forum zelden mensen rondhangen die begrip hebben voor de stakingen. Zou dat komen omdat de meeste stakers uit beroepscategorieën komen die geen tijd hebben om tijdens de normale werkuren op fora rond te hangen? Of wat zou de reden kunnen zijn volgens jullie?
                          Logische vaststelling, het zullen geen autoliefhebbers zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Logische vaststelling, het zullen geen autoliefhebbers zijn.
                            Dat kan zijn. Want hier spat in elke post de autoliefhebberij wel van het scherm.

Comment

er zijn er toch ook veel die in shiften werken en tegenwoordig met die smartphones zijn ze ook online bezig tijdens het werken hoor

Comment

Wat mij opvalt is dat hier op het forum zelden mensen rondhangen die begrip hebben voor de stakingen. Zou dat komen omdat de meeste stakers uit beroepscategorieën komen die geen tijd hebben om tijdens de normale werkuren op fora rond te hangen? Of wat zou de reden kunnen zijn volgens jullie?
                                'normale werkuren' is een achterhaald begrip. Ik werk bijvoorbeeld met deadlines, 2 à 3 op weekbasis en 2 à 3 op maandbasis. Wanneer ik werk en hoeveel vul ik volledig zelf in, zolang alles maar af is.
                                Maar als je bedoelt dat je hier weinig 'prikklokwerknemers' ziet op het forum, dat klopt.
                                Niet iedereen is tekstueel ook even sterk om een mening te verwoorden.
                                Samen met het gegeven dat er enkele levende spellingcheckers rondhangen, maakt dat velen afhaken
                                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

das de groep waar de vakbonden het meeste grip op hebben.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Vanzelfsprekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                    'normale werkuren' is een achterhaald begrip. Ik werk bijvoorbeeld met deadlines, 2 à 3 op weekbasis en 2 à 3 op maandbasis. Wanneer ik werk en hoeveel vul ik volledig zelf in, zolang alles maar af is.
                                    Maar als je bedoelt dat je hier weinig 'prikklokwerknemers' ziet op het forum, dat klopt.
                                    Niet iedereen is tekstueel ook even sterk om een mening te verwoorden.
                                    Samen met het gegeven dat er enkele levende spellingcheckers rondhangen, maakt dat velen afhaken
                                    Ah oké, we zijn dus momenteel met z'n allen niet aan het werk.

Comment

Nog wat stakingen erbij en er zijn straks helemaal geen fabrieksarbeiders meer...

Hoera, kunnen ze dan alsnog op het forum om hun mening te geven over de stakingen
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• feit maar dat is te moeilijk voor hen om te snappen

Comment

feit maar dat is te moeilijk voor hen om te snappen
                                          Je moet u niet inhouden hoor. Zeg maar gewoon dat fabrieksarbeiders domme mensen zijn.

Comment

Working...
                                          X