Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Petitie tegen bedrijfswagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het nochtans veel op de bureau zitten
    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Ik werk voor een computerfabrikant. Bijna iedereen heeft hier een firmawagen. Wat gewoon klote is dat de storingsmonteurs (zoals ik dus) de goedkoopste wagens krijgen.

Boekhouding, "managers", etc. (die rijden 6k km/jaar ofzo) krijgen veel duurdere, betere auto's. Dat ze daar es iets aan doen

Cheers.

B

Comment

• Petitie tegen bedrijfswagens

't Is opgelost! Federale besparing uit onverwachte hoek. De draak van Laeken is dood.

Sent from over-priced mobile device
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• jep en michel moet 5 miljard extra besparen. eens benieuwd waar hij die gaat vinden zonder heilige huisjes te raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            't Is opgelost! Federale besparing uit onverwachte hoek. De draak van Laeken is dood.

De besparing op haarlak alleen al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              stilzitten is naar 't schijnt dodelijker dan in weer en wind actief zijn.
              Maar in groep haal ik zo die èène mens eruit die heel zijn leven in weer en wind actief is geweest .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                Maar in groep haal ik zo die èène mens eruit die heel zijn leven in weer en wind actief is geweest .
                Ik crème mijn gezicht elke avond voor het slapen gaan rigoureus in met allerhande producten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Ik crème mijn gezicht elke avond voor het slapen gaan rigoureus in met allerhande producten.
                  Toch het Flairforum precies.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Zie je wel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten

Hopelijk had ze een verzekering lopen bij Dela of we zijn weer de pineut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                        die ziet er mooier uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                          De meesten hebben na de verhoging van de VAA een stijging van hun brutoloon gezien zodat na VAA berekening hun voorheen nettoloon niet zou zakken. Indien je dat niet hebt kunnen bekomen : slechte onderhandelaar dus eigen schuld of slechte baas dus ander werk zoeken. Het leven kan soms zo simpel zijn maar sommigen maken het zelf toch ook zo moeilijk.

200€/maand voor de dacia duster , alles betaald en tankkaart : waar te tekenen aub?
                          denk je dat iedereen met een lease van het werk een tankkaart heeft?..
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            denk je dat iedereen met een lease van het werk een tankkaart heeft?..
                            Uiteraard in combinatie met een oneindige voorraad banden, carte blanche bij om het even welk onverwacht bezoek aan de garage en noem maar op!

Comment

• Pffff, de discussie hier stopt maar niet. Ik zou een wapenstilstand voorstellen wegens niet opportuun meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                Of anders gezegd : het plan van Elio'ke om 500 miljoen euro op firmawagens binnen te halen was nog niet zo een slecht idee. O-VLD heeft het geboycot (dank u croo'ke). En waarom : omdat anders de betere zelfstandigen veel te veel op hun pokkedure wagens zouden moeten betalen (en nu betalen ze aan VAA nog maar een belachelijk laag bedrag). De fiscale voordelen van rollend materiaal afschaffen gaat in nog geen duizend jaar lukken. Maar deze faire verhoging van VAA of hoe je het ook wil noemen lijkt mij wel iets waar menig politieker moet over gaan nadenken. En dan is er geen sprake meer van jaloezie en afgunst. Je betaalt dan een eerlijke prijs voor je firmawagen.
                                Ik kan u verzekeren dat voor pakweg een BMW X5 of een Range Rover sport (zijn dat de "pokkedure wagens" die je bedoelt ?) het VAA met de maatregelen van Di Rupo x5 is gegaan. Dat gaat zeker niet meer over "belachelijk lage bedragen".
                                Ik ken mensen die hun BMW X5 of 525xi daarvoor verkocht hebben.

Een zelfstandige die een dure wagen koopt kan die voor een deel aftrekken (bij dure wagens meestal 50%) van zijn belastbaar inkomen, da's waar.
                                Maar doordat hij een duurdere auto koopt, betaalt hij meer BTW, BIV, verkeersbelasting etc. Dus dat zijn net meer belastingen die naar de staat gaan !
                                En als hij dat met zijn vennootschap koopt, betaalt hij als privépersoon ook meer VAA, dus weer kassa kassa voor de fiscus!
                                Conclusie: laat zelfstandigen maar dure auto's kopen, dat doet de economie draaien en het levert flink wat belastinginkomsten op.
                                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Gisteren op de snelweg een nieuwe BMW X5 50i gezien. Wat een berg VAA moet je daarvoor niet neertellen lol.

Comment

• Dergelijke wagens worden ook nog dikwijls particulier gekocht en dan dient er geen VAA te worden betaald.

Comment

Gisteren op de snelweg een nieuwe BMW X5 50i gezien. Wat een berg VAA moet je daarvoor niet neertellen lol.
                                      Dat zal rond de 20k bruto per jaar zijn.

Comment

• Voor de geïnteresseerden (topic is precies stilgevallen )

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Working...
                                        X