Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten

Beide hebben ze hun risico's alleen wordt de ene duidelijk beter beschermd dan de andere.
    Weet je dat, of weet je dat niet als je aan een job als zelfstandige start? Inderdaad, dat weet je. So, part of the job. Geen discussie mogelijk.

Iemand die op z'n 20e aan de staat begint te werken weet ook dat hij doorgaans minder zal verdienen als diezelfde 20'er die in een ambiteuze privéfirma van start gaat. Dat weet je op voorhand, part of the job, dus geen discussie mogelijk!

Comment

Ze doen aan populisme bij hun achterban, terwijl de hele maatschappij het net iets anders ziet.
      dat gevoel heb ik altijd als ik vakbondsafgevaardigden bezig zie

Comment

• jij met je fiat

Comment

Beide hebben ze hun risico's alleen wordt de ene duidelijk beter beschermd dan de andere.
          Ik werk nu 14 jaar, heb nog nooit een dag gestempeld en maandelijks wordt een fikse som van mijn loon afgehouden voor de sociale bijdragen, pensioenfonds, enz...
          Zoals de dingen nu gaan, zal er tegen de de tijd dat ik op pensioen ga, geen pensioen meer bestaan. Waarvoor heb ik dan mijn hele leven betaald?
          Zwijg me over die zogenaamde bescherming van de werknemers, want je weet niet waarover je spreekt.
          Last edited by ; 23/11/2006, 20:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Staking voor Vorst betekent dat praktisch iedere werknemer thuis is. Informeer je beter voor je onzin post.

Ik hoor nochtans altijd dat er groepjes staan voor de poorten van de fabriek.

Tja, wat er ook van zij, veel zullen er toch nog niet aan het zoeken zijn naar werk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Ik werk nu 14 jaar, heb nog nooit een dag gestempeld en maandelijks wordt een fikse som van mijn loon afgehouden voor de sociale bijdragen.
              Zoals de dingen nu gaan, zal er tegen de de tijd dat ik op pensioen ga, gaan pensioen meer bestaan. Waarvoor heb ik dan mijn hele leven betaald?
              Zwijg me over die zogenaamde bescherming van de werknemers, want je weet niet waarover je spreekt.
              Ieder zijn mening, maar na 20 jaar opgegroeid te zijn in een familie van zelfstandigen weet ik er toch wel iets van...

Comment

• Laat die mensen nu toch eens eerst bekomen van "de schok"

Comment

Ieder zijn mening, maar na 20 jaar opgegroeid te zijn in een familie van zelfstandigen weet ik er toch wel iets van...
                  Ja, dat jij nooit werk zal moeten zoeken.

Comment

Niemand heeft je familie verplicht zelfstandig te blijven, of wel.
                    Zonee, wat is 't probleem?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      Laat die mensen nu toch eens eerst bekomen van "de schok"
                      Inderdaad.

Comment

Ja, dat jij nooit werk zal moeten zoeken.
                        Dat heeft er niets mee te maken.

Indien ik me geinteresseerd had in een technische- of beroepsopleiding had ik dat misschien wel moeten doen.

Ook nu kan het nog zijn dat ik later ooit wordt afgedankt indien ik binnen een bedrijf ga werken.

Comment

Ook nu kan het nog zijn dat ik later ooit wordt afgedankt indien ik binnen een bedrijf ga werken.
                          Jep.

12345

Comment

Niemand heeft je familie verplicht zelfstandig te blijven, of wel.
                            Zonee, wat is 't probleem?!

Heb ik ook nooit beweerd...Alleen moet er dan niet worden gezegd dat ik onzin uitkraam omdat ik de financiële situatie (zowel van werkende als gepensioneerde) van zelfstandige wel ken.

Voor de rest is dit off topic.

Comment

Heb ik ook nooit beweerd...Alleen moet er dan niet worden gezegd dat ik onzin uitkraam omdat ik de financiële situatie (zowel van werkende als gepensioneerde) van zelfstandige wel ken.
                              Jij bent offtopic beginnen gaan door te beginnen leuteren over de zelfstandigen. Dit heeft in geen 100 uur iets te maken met de sanering. Geen enkele arbeider werkte daar op zelfstandige basis.

Comment

• Ik ga deze post nog eens herhalen, want die is verloren gegaan de laatste dagen en ik heb geen enkel antwoord gekregen.

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                Ik zou graag eens horen van de jongeren hier wat zij denken dat een gezin van 3 personen maandelijks uitgeeft (moet uitgeven) aan boodschappen (eten, drinken, wasproducten,...). Kleding hoort hier niet bij.
                                Last edited by ; 23/11/2006, 20:27.

Comment

Weet je dat, of weet je dat niet als je aan een job als zelfstandige start? Inderdaad, dat weet je. So, part of the job. Geen discussie mogelijk.
                                  Dat is inderdaad juist. Dat heb ik ook al bevestigd enkele posts geleden...

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  Iemand die op z'n 20e aan de staat begint te werken weet ook dat hij doorgaans minder zal verdienen als diezelfde 20'er die in een ambiteuze privéfirma van start gaat. Dat weet je op voorhand, part of the job, dus geen discussie mogelijk!
                                  Dat klopt ook, maar... als je ontslagen wordt als arbeider in een klein bedrijf, bijvoorbeeld een bouwonderneming, dan krijg je een wettelijk vastgelegde onstslagpremie die afhankelijk is van het loon en de ancienniteit. Waarom zouden de arbeiders in Vorst dan meer moeten krijgen als ergens anders? Dat moet je mij eens uitleggen...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik ga deze post nog eens herhalen, want die is verloren gegaan de laatste dagen en ik geen enkel antwoord gekregen.
                                    ik ook

Comment

• wees blij met de vergoeding, beste belg

de staat verdient er miljoenen aan

Comment

• Originally Posted by xit2050
                                        Ik zou graag eens horen van de jongeren hier wat zij denken dat een gezin van 3 personen maandelijks uitgeeft (moet uitgeven) aan boodschappen (eten, drinken, wasproducten,...). Kleding hoort hier niet bij.

Puur aan boodschappen:

Stel 2* per maand naar de supermarkt en per keer ongeveer 300€

ongeveer 600€ dus.

Comment

Er zijn altijd al geschillen geweest tussen werknemers en zelfstandigen. Het is een keuze die je maakt met voor-en nadelen.

Je hebt altijd gelukzakken die alles krijgen. Ik (zelfstandige) ben moeten beginnen met niets, verdiende indertijd minder dan vrienden die voor een baas werkten en moest harder werken. En ik heb risico's genomen (die me wel eens duur te staan zouden komen). Dus oordeel niet te snel.

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                          Ik werk nu 14 jaar, heb nog nooit een dag gestempeld en maandelijks wordt een fikse som van mijn loon afgehouden voor de sociale bijdragen, pensioenfonds, enz...
                                          Zoals de dingen nu gaan, zal er tegen de de tijd dat ik op pensioen ga, gaan pensioen meer bestaan. Waarvoor heb ik dan mijn hele leven betaald?
                                          Dat zie ik nooit gebeuren. Tenzij iedereen zijn kop gaat neerleggen na een groot faillisement...

Comment

Working...
                                          X