Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarstraks op radio 1: een man die op de parking van VW Vorst staat. Man is jarig vandaag. Vanmorgen zat er kaartje in de bus: 'Gelukkige verjaardag, getekend door de hele Volkswagen directie'. Erg triest.
Daarstraks op radio 1: een man die op de parking van VW Vorst staat. Man is jarig vandaag. Vanmorgen zat er kaartje in de bus: 'Gelukkige verjaardag, getekend door de hele Volkswagen directie'. Erg triest.
Hard.
Je kan hier nog zeveren over levensstandaard en dat men blij mag zijn met wat men heeft en God weet nog wat allemaal maar dat is naast de kwestie. De naakte feiten zijn intriest: 4000 man op straat. Niemand kan hier de rekening maken voor die mensen maar er zijn fijnere dingen om mee te maken.
American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
True. En nog durven zeveren over grote villa's? Ik vind het frappant dat men hier de rekening durft maken van mensen die ze van haar nog pluim kennen.
'k Geef je wel gelijk hoor. Wij zitten thuis wel zo in mekaar. 't Gaat nu financieel vrij goed en we kunnen ons wat extra permitteren. 'k Zit in de bouwsector en voor 't zelfde geld stort de bouw volgend jaar in mekaar en sta ik daar. Dan zal ik noodgedwongen m'n levensstandaard moeten terugschroeven, maar zal ik tevreden zijn toen dat ietsje meer gekunnen hebben.
Maar, dat neemt niet weg dat ik nog steeds contra ben wat beginners betreft die alles ineens willen.
Op 't nieuws lieten ze gisteren een zetelfabrikant zien in Geel, die mensen vrezen voor hun job nu de Dolf weg gaat...
Comment