Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    We zijn gekomen op een punt waar een groot deel van de actieve bevolking het eigenlijk niet meer nodig heeft. Meestal doordat de ouders in de gouden tijd goed verdiend hebben op 't werk en daarbuiten. Dan nog eens de meerwaarde op het ouderlijke huis enz.
    Ik geloof je, maar ik begrijp het niet.
    Wij zijn tweeverdieners en hebben het wel nodig.
    Ik ben misschien nog van "den ouden stempel" zoals ze zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Ik geloof je, maar ik begrijp het niet.
      Wij zijn tweeverdieners en hebben het wel nodig.
      Idd, maar jij hebt dan ook werk en je wil werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Insgelijks...
        In het huidge economische klimaat zal ik nooit maar ook dan nooit lang deel uitmaken van de werkloosheids statistieken. Als je twee handen hebt die willen werken en je voelt je niet te goed om "minder" werk te doen, heb je altijd snel opnieuw een job.

Comment

Hoeveel van je loon spaar je per maand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
            Mensen sturen ook hun CV's naar ons en dan bellen wij ze op voor een solicitatie. En die zeggen doodleuk maar meneer ik heb geen interesse, is puur om te laten zien dat ik wil werken voor de VDAB. Meneer kun je een brief schrijven dat ik langs ben geweest. Waarop wij doodleuk antwoorden als je had langsgekomen had je er 1 gekregen, nog een prettige dag verder Meneer.
            Ik krijg de indruk dat hier veel zonen van zelfstandigen zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Hoeveel van je loon spaar je per maand?
              Pardon?
              De kleur van mijn onderbroek ook misschien?

Comment

Heeft er weinig tot niks mee te maken, en je hoort bij alle andere bedrijven waar je komt dat ze veel vacatures niet ingevuld krijgen.

Comment

Pardon?
                  laat me raden: geel vanvoor, bruin vanachter?

Comment

• Veel mensen krijgen het te gemakkelijk in de schoot geworpen (dob, zwartwerk, uitkeringen allerhande, ...) en zien het nut er niet van in om te gaan werken. Echte werkwilligen vinden werken.

Comment

• 't Is algemeen geweten dat 't gemiddelde kapitaal van 't forum vrij hoog ligt. Dit in combinatie met wat rijkelui-zoontjes geeft mooie posts.

Comment

Pardon?
                        ...

Typisch Belgisch waarschijnlijk dat ze niet over hun loon etc. durven te praten. Ik vraag niet hoeveel jij verdient maar eerder hoeveel procent van je loon je spaart.

Comment

Ik ben idd een zoon van een zelfstandige, zoals je wel al wist. Maar dat neemt niet weg dat ik al van m'n 14-15 echt actief meewerk. De laatste maanden heb ik zelfs al serieus wat uren moeten kloppen om bij te blijven met m'n studies

Bekijk me dus niet als iemand die zomaar alles op z'n schoot geworpen krijgt. Trouwens, dat komt maar weinig voor hoor

Comment

• Een klein vraagje:

- vinden de meesten op dit forum het normaal dat men van plan is (of al bezig is) om de directiebureau's in Vorst te slopen en de eetzaal quasi af te breken? Met dat vandalisme kunnen de 1500 blijven jobs morgen ook opgaan in rook...
                            - Vinden mensen het normaal dat vlagen van VW en Duitsland worden verbrand? Is wereldoorlog 3 uitgebroken ofzo?

=> een bedrijf bezetten, allemaal okéé, maar alles kort en klein slaan, ben je dan ook ni verkeerd bezig?...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                              ...

Typisch Belgisch waarschijnlijk dat ze niet over hun loon etc. durven te praten. Ik vraag niet hoeveel jij verdient maar eerder hoeveel procent van je loon je spaart.
                              ik spaar nul komma nul. ik geef alles uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                Veel mensen krijgen het te gemakkelijk in de schoot geworpen (dob, zwartwerk, uitkeringen allerhande, ...) en zien het nut er niet van in om te gaan werken. Echte werkwilligen vinden werken.
                                Je hebt fundamenteel wel gelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWfreak Bekijk Berichten
                                  Een klein vraagje:

- vinden de meesten op dit forum het normaal dat men van plan is (of al bezig is) om de directiebureau's in Vorst te slopen en de eetzaal quasi af te breken? Met dat vandalisme kunnen de 1500 blijven jobs morgen ook opgaan in rook...
                                  - Vinden mensen het normaal dat vlagen van VW en Duitsland worden verbrand? Is wereldoorlog 3 uitgebroken ofzo?

=> een bedrijf bezetten, allemaal okéé, maar alles kort en klein slaan, ben je dan ook ni verkeerd bezig?...
                                  gewoon staken zou daar niet helpen, ze moeten zorgen dat ze wat verschil merken é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                    ik spaar nul komma nul. ik geef alles uit.
                                    'k Heb een zwarte kous vol geld en gaten. Nu en dan wordt die 'es gewassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      laat me raden: geel vanvoor, bruin vanachter?
                                      Nee, zwart met rode bollen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
                                        gewoon staken zou daar niet helpen, ze moeten zorgen dat ze wat verschil merken é
                                        Die is raak, maar waarschijnlijk nog waar ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VWfreak Bekijk Berichten
                                          Een klein vraagje:

Van plan?

Te laat, kantine, bureaus, ... allemaal afgebroken!
                                          1982 BMW E28 528i
                                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                          X