hier zit toch wel wat tussen dat ze kunnen doen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenIemand die wil werken zal een job vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenJe begrijpt me verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDus volgens jou wil geen enkele van de ongeveer 400.000 werklozen (reële cijfers, niet de bijgekleurde) echt gaan werken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenVW arbeiders verdien(d)en bovengemiddeld goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDus volgens jou wil geen enkele van de ongeveer 400.000 werklozen (reële cijfers, niet de bijgekleurde) echt gaan werken?
dit jaar deed een vdab-kantoor in West-Vlaanderen een oproep naar 800 mensen voor een las-cursus.
6 mensen reageerden ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenHet merendeel (85%) wil niet werken, dat zeg ik u.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k meen me te herinneren van een vorige dreiging die boven hun hoofd hing, dat de vakbonden toen voorstelden om het overaanbod aan werknemers te compenseren met minder werk-uren, maar wel met behoud van loon. op die manier zou niemand met z'n vingers staan draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichtenklein voorbeeldje
dit jaar deed een vdab-kantoor in West-Vlaanderen een oproep naar 800 mensen voor een las-cursus.
6 mensen reageerden ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'k meen me te herinneren van een vorige dreiging die boven hun hoofd hing, dat de vakbonden toen voorstelden om het overaanbod aan werknemers te compenseren met minder werk-uren, maar wel met behoud van loon. op die manier zou niemand met z'n vingers staan draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenBoude uitspraak. Ik voor voor jou dat je nooit deel zal uitmaken van de statistieken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenWie wil er niet minder werken en hetzelfde loon behouden
Comment
-
Na sollicitatie is het in 80% vd gevallen de sollicitant zelf die belt om te zeggen dat ze toch niet geïnteresseerd zijn wegens meestal dezelfde reden: Ze zouden teveel moeten werken, en eigenlijk hebben ze het geld niet nodig.
Dat laatste komt meer en meer op. We zijn gekomen op een punt waar een groot deel van de actieve bevolking het eigenlijk niet meer nodig heeft. Meestal doordat de ouders in de gouden tijd goed verdiend hebben op 't werk en daarbuiten. Dan nog eens de meerwaarde op het ouderlijke huis enz.
Maar de consument is een raar iemand. Hij wil consumeren op de moment dat hijzelf niet wil werken
Uiteraard is dit minder van toepassing op arbeiders in een productieomgeving. Echter, de overstap naar bvb horeca is zeker en vast overbrugbaar. En daar zijn er jobs voldoende te vinden hoor. Maar je moet willen werken (met uiteraard een navenante verloning).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenMen was toch ook aan het klagen toen ze voorstelden om mensen (werklozen) 1 dag per week te gaan laten werken als vrijwilliger, of hoe zat dat?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk BerichtenWie wil er niet minder werken en hetzelfde loon behouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenBoude uitspraak. Ik hoop voor jou dat je nooit deel zal uitmaken van de statistieken.
Insgelijks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenje moet maar durven hé
Comment
-
Mensen sturen ook hun CV's naar ons en dan bellen wij ze op voor een solicitatie. En die zeggen doodleuk maar meneer ik heb geen interesse, is puur om te laten zien dat ik wil werken voor de VDAB. Meneer kun je een brief schrijven dat ik langs ben geweest. Waarop wij doodleuk antwoorden als je had langsgekomen had je er 1 gekregen, nog een prettige dag verder Meneer.
Comment
Comment