Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe bedragen voordeel alle aard bedrijfswagens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Jakkel
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
    zo van die mannen met ne slag aan (fake of niet) die kennen de kneepkes wel om zo lang mogelijk van wel iets te blijven trekken...
    Als ge die kerel zijnen omvang ziet: hij eet toch geen boterhammeke minder denk ik
    Je lijkt wel jaloers te zijn op een sukkelaar die gewoonweg niet bekwaam is om te werken en moddervet staat van het goedkoop vetrijk voedsel.
    Ik denk niet echt dat die jongen, zoals jij 'm beschrijft, gelukkig is hoor. Ook al trekt 'm poen om geen zak uit te steken.

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Aan levenslang doppen heeft de vld toch een einde gemaakt. Tja, dan gaan ze van den dop naar het ocmw. Oeps, excuseer. Het Sociaal Huis.
    zo van die mannen met ne slag aan (fake of niet) die kennen de kneepkes wel om zo lang mogelijk van wel iets te blijven trekken...
    Als ge die kerel zijnen omvang ziet: hij eet toch geen boterhammeke minder denk ik

    Leave a comment:


  • David67
    replied
    Aan levenslang doppen heeft de vld toch een einde gemaakt. Tja, dan gaan ze van den dop naar het ocmw. Oeps, excuseer. Het Sociaal Huis.

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    even terug on-topic:

    ik heb mijn firmakar verkocht (aan mezelf, prive) en doe nu veel projecten vanuit mn home office. Wagen heb ik dus niet zo veel meer nodig, dus kon ik em evengoed eruit halen...

    Eentje minder om VAA op te betalen!! Waar is die nrplaat FCK-EL10 nu

    En bovendien minder diesel verbruik, dus daar kan de staat ook naar fluiten.
    En ik doe het ook wat kalmer aan, dus beke minder winst en minder belastingen te betalen aan strikske...

    Als ze de zelfstandigen nog een paar jaar zo verder pesten, ben ik binnen een paar jaar ook een ECHTE SOCIALIST !!! Waar is mn rode petje...?
    Last edited by erik219; 28/06/2013, 14:21.

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    tja ... ze moeten er iets op vinden he...

    daarstraks zag mn vrouw een vroegere klasgenoot passeren in het centrum, heeft me effe zijn verhaal uit de doeken gedaan:
    mamake en papake doppen al hun hele leven, hij heeft ook geen werk en dopt dus waarschijnlijk ook al jaren. Samen met zn mamake gaat die gast nog elke week te voet, hand in hand (kerel is 37 jaar!) naar de colruyt....


    Dat zijn natuurlijk gasten die de maatschappij bakken vol geld kost... Generatie op generatie leven op kap van de maatschappij... Langs de andere kant, als ge hem ziet zoude hem 5 frank geven, der is precies een slagske aan... Dooskes vouwen in de beschutte werkplaats is al te moeilijk vrees ik...

    Maar er is ook goed nieuws: de natuurlijke selectie schiet ons te hulp: zo'n kerels geraken niet meer van straat in onze hedendaagse competitieve maatschappij en daar sterft dan ook het profiteren een langzame dood...
    Ik zie licht aan het einde van de tunnel.. nog een jaar of 50 geduld... (als de belgische staat die termijn kan overbruggen)

    Leave a comment:


  • arbe
    replied
    En natuurlijk de huurinkomsten nog een beetje belasten.
    Voor de mensen die 't niet op bonjouren maar sparen en beleggen voor hun toekomst.

    Leave a comment:


  • tradie
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
    dit keer geen aanpassing van VAA, maar verhoging accijns op diesel om het gat in de begroting te dichten

    op zich vind ik verhoging van verbruikskost van een wagen geen slechte maatregel, maar dan wel in combinatie met verlaging van de kost van het bezit ervan. En dus niet als ordinaire gatenvullersmaatregel

    wie wordt gestraft? hij die de auto nodig heeft om te gaan werken
    Is toch het enige dat ze doen en altijd deden, belastingen verhogen.
    Besparen op hun eigen apparaat doen ze amper.

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
    te laag onder de radar (voorlopig) van onze graaizieke overheid.
    Wees gerust dan vinden ze wel iets anders om de kas terug te vullen, nu verschuilen ze zich nog handig achter het milieusaspect om het te verantwoorden, maar we zien nu al in de VAA dat de aanschafprijs meer invloed heeft dan de uitstoot om toch maar aan het benodigde budget te bekomen. Zelfs al beginnen we allemaal zuiver elektrisch te rijden ben ik zeker dat ze beginnen taxeren op de vervuiling die het maken van batterijen met zich meebrengt, etc etc... iemand moet de rekeningen betalen...

    Leave a comment:


  • MaXX99
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
    tijd om 'ne naft' te kopen...
    'ne CNG' bedoelde .... geen prijsevolutie over de laatste jaren en te laag onder de radar (voorlopig) van onze graaizieke overheid.
    Zelfs al beslatsen ze dan op uitstoot van NoX of andere verontreinigende stoffen, ben je best af daarmee ... en Audi is volop bezig met het volledig neutrale e-gas dat ook in de CNG voertuigen kan gepompt worden ...

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
    dit keer geen aanpassing van VAA, maar verhoging accijns op diesel om het gat in de begroting te dichten

    op zich vind ik verhoging van verbruikskost van een wagen geen slechte maatregel, maar dan wel in combinatie met verlaging van de kost van het bezit ervan. En dus niet als ordinaire gatenvullersmaatregel

    wie wordt gestraft? hij die de auto nodig heeft om te gaan werken
    tijd om 'ne naft' te kopen...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door doddel Bekijk Berichten
    dit keer geen aanpassing van VAA, maar verhoging accijns op diesel om het gat in de begroting te dichten

    op zich vind ik verhoging van verbruikskost van een wagen geen slechte maatregel, maar dan wel in combinatie met verlaging van de kost van het bezit ervan. En dus niet als ordinaire gatenvullersmaatregel

    wie wordt gestraft? hij die de auto nodig heeft om te gaan werken
    Niks nieuws onder de zon. Net zoals bijna alle vorige maatregelen blijft het PS kiesvee grotendeels buiten schot en wordt de werknemer/ondernemer weeral gepluimd. Als KMO verbruiken wij + 40.000 liter diesel per jaar. En dan maar zeggen dat ze iets gaan doen om de bedrijfswereld meer ademruimte te geven.
    Ook denken ze er aan om KI's van + € 3.000,- nog eens aan het hoogste tarief te gaan belasten. Wederom, dat huis werd betaald omdat iemand geld heeft verdiend en belastingen heeft betaald, niet door iemand die in een sociale hangmat ligt.

    Leave a comment:


  • doddel
    replied
    dit keer geen aanpassing van VAA, maar verhoging accijns op diesel om het gat in de begroting te dichten

    op zich vind ik verhoging van verbruikskost van een wagen geen slechte maatregel, maar dan wel in combinatie met verlaging van de kost van het bezit ervan. En dus niet als ordinaire gatenvullersmaatregel

    wie wordt gestraft? hij die de auto nodig heeft om te gaan werken

    Leave a comment:


  • guyugy
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Precies! En De Nul slaat wel vaker de nagel op de kop, nog één van de weinigen met erg veel gezond verstand.
    En die ervoor zorgt dat er geen enkel euro te veel in de belgische staatkast valt ;-)

    Leave a comment:


  • noctilucus
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
    zoals Logic ook zegt: hij zet 6000 mensen aan het werk. Ik denk dat dat al genoeg "bijdrage aan het beleid" is...
    Ge kunt niet verwachten van die mens dat hij nu ook nog eens minister gaat spelen...
    Precies! En De Nul slaat wel vaker de nagel op de kop, nog één van de weinigen met erg veel gezond verstand.

    Leave a comment:


  • fblade
    replied
    Ik kwam het net posten eigenlijk maar zag dat het hier al stond ...

    Groot gelijk die kerel - en groot gelijk dat veel van zijn 6000 mensen in het buitenland ingeschreven staan.
    Als de fiscus u dan kom belasten met een VAA omdat je je hardwerkende mensen gewoon een warme middag maal schotelt na een 12 uren werkdaag op een boot ...dan zou ik ook zo reageren en het nog verder aftrappen. (ps: mijn broer werkt daar)

    ps: het VAA dat ze op tafel hebben moeten leggen was 2 milj.
    Last edited by fblade; 21/06/2013, 10:28.

    Leave a comment:


  • erik219
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Waar maar gemakkelijk van op de zijlijn...
    Wanneer probeert hij er iets aan te doen door een verantwoordelijkheid op te nemen in het beleid van ons land ?
    zoals Logic ook zegt: hij zet 6000 mensen aan het werk. Ik denk dat dat al genoeg "bijdrage aan het beleid" is...
    Ge kunt niet verwachten van die mens dat hij nu ook nog eens minister gaat spelen...

    Leave a comment:


  • Gast
    Guest replied
    Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    Waar maar gemakkelijk van op de zijlijn...
    Wanneer probeert hij er iets aan te doen door een verantwoordelijkheid op te nemen in het beleid van ons land ?
    Hij neemt met zijn bedrijf al genoeg verantwoordelijkheid op. Dergelijke speeches zijn nodig, want van de 3 miljoen werkende mensen, zijn er nog een hele hoop boomknuffel en wereldverbeteraars stekeblind voor de realiteit.

    Leave a comment:


  • guyugy
    replied
    Waar maar gemakkelijk van op de zijlijn...
    Wanneer probeert hij er iets aan te doen door een verantwoordelijkheid op te nemen in het beleid van ons land ?

    Leave a comment:


  • Jakkel
    replied
    Mooie speech waar veel waarheden inzitten. Wel spijtig dat de insinuatie er is dat iedereen die niet werkt lui zou zijn. En dat iedereen die op brugpensioen/vervroegd pensioen is in de praktijk effectief werk zou kunnen hebben. Met andere woorden, 't is allemaal nogal zwart/wit voorgesteld.

    Leave a comment:


  • kefkie
    replied
    Zal wel weeral in dovemansoren vallen bij onze politieke leiders

    Leave a comment:

Working...
X