Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Voila het filmpke waar ik achter de Koenigsegg slenter

http://www.youtube.com/watch?v=f9S17...ature=youtu.be

Ik heb je zien aankomen in de voormiddag maar op de ring zelf je niet meer gezien.
    Ik was met de E39 M5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonny Bekijk Berichten
      Ik heb je zien aankomen in de voormiddag maar op de ring zelf je niet meer gezien.
      Ik was met de E39 M5.
      Ja de ring is lang hé,ik heb een 15 toerkes gedaan maar er telkens afgegaan in de helft omdat het aan de start wa te druk was en in de helft kan je rustig parkeren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
        een maat moet me nog bevestiging geven dat hij meekan maar het zou dan zijn eerste keer zijn dat hij naar de Ring gaat, dus het moet dan wel de moeite zijn als een eerste indruk.

Als er nog iemand van hier wil gaan, die kan altijd meerijden.

En we zouden eigenlijk een kenmerk moeten hebben dat we elkaar als Autoforummers herkennen. Want is tof als ik daar wat mensen van hier tegenkom, zoals jij Ray of andere.

Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk
        Anders moeten we een roze plastron ofzo aandoen dan herkennen we elkaar altijd he

Comment

Anders moeten we een roze plastron ofzo aandoen dan herkennen we elkaar altijd he
          Ik dacht eerder aan een rood strikske DBR2 zou da ook nog tof vinden....
          Vind het toch leuk dat ge aan hem gedacht hebd gisteren.. goeie poging gedaan om op de ring aan een gemiddeld verbruik van 4L te komen.. spijtig dat da nulleke achter die 4 er ni af wouw ... sorry DBR2... echt ons best gedaan nochtans!

Comment

• een rood strikske...en dan uitgemaakt worden voor homofiele eerste minister...
            we hebben al pech genoeg met onze seutige kroonprins en prinses dus laten we de Duitsers e.a. buitenlanders die daar nog rondlopen niet aan di rupo doen denken

ze zouden petten of mutsen van autowereld of autoforum moeten maken of een naamkaartje met onze nickname
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik was gisteren ook aanwezig met de 1reeks.
              Slechts 1 rondje gedaan, tof rondje!
              Een hoop dikke karre gezien... super. De ring!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Voila het filmpke waar ik achter de Koenigsegg slenter

http://www.youtube.com/watch?v=f9S17...ature=youtu.be
                Wij hebben er ook even achter gereden, NAAST de ring bij het draaien deed hij even een kleine "powerslide", camera stond jammer genoeg nog niet op, wat een dikke kar
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Tot wanneer is de ring open morgen?

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

• van 08.00 tot 19.00u
                    BMW X5 45e

Comment

• Men maat kan niet mee, dus ik ga alleen afkomen, ik zal daar wel de belgen aanspreken. Gaan er van hier veel morgen? Als er zijn die graag gaan maar geen vervoer hebben, je kan met me meerijden.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
                      Last edited by Liquid Li0n; 30/04/2013, 19:16.

Comment

• Ik ben vandaag aanwezig met de Cooper SD samen met Nls (S2K), Mercedeske (118d), Cash (Megane RS), Bram in zn E, en nog een duitse S2K Wit/grijs. Voel u altijd welkom

Comment

• [QUOTE=Zonda;4563202]Het is een Mazda 323 GTR met iets meer dan 200pk

Das van een maat van mij en sinds ik samen met hem op de ring gereden heb, heb ik wel massa's respect voor dat hok.
                          Hoewel er slechte banden onder lagen had dat spel grip niet normaal(4WD).
                          Ongeveer elke bocht dacht ik "nu gaan we den decor in" maar toch kwamen we als bij wonder, krijsend als een varken de bocht steeds schoon door.

Whow VET, altijd al een 323 GTR willen hebben! Enkel bijna geen zuiver exemplaar meer van te vinden!
                          Heb altijd met een 323 grsi 140pk gereden, was ik al trots op om daar in men tienerjaren mee naar school te kunnen rijden z Steven

grt Steven

Comment

• vraagje: als je 4 laps koopt, moeten die dan op 1 dag worden opgereden ?

Comment

• Nee, wel in dat jaar.

Comment

• Voor de liefhebbers met tijd, zeker eens bekijken. Lap 6, 7 en 8 zijn heftig!

Comment

• Wat me opvalt is hoe rustig die kerel in zijn auto zit, tegen zo een snelheden toch af en toe één handje los aan het stuur,...
                                  Gaat er idd heftig aan toe (ik heb vanaf ronde 5 gekeken)
                                  Mazda MX-5 NA
                                  Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

Voor de liefhebbers met tijd, zeker eens bekijken. Lap 6, 7 en 8 zijn heftig!
                                    Ging even rap doorspoelen maar ben blijven kijken, heftig.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Ging even rap doorspoelen maar ben blijven kijken, heftig.
                                      Ik ook! Wtf! Spijtig dat hij zo moest winnen van de Porsche

Comment

• same here, wat een zalige close racing...
                                        maar voor degene die toch niet kunne wachten, de apotheose begint op 1u5m

=====================================
                                        verder heb ik me goed geamuseerd gisteren met het kijken rond de ring. Cash, geef je email adres maar (via PM), dan stuur ik je de foto's.
                                        Last edited by Liquid Li0n; 02/05/2013, 20:18.

Comment

• ga men eerste rondje doen op Hemelvaart (9 mei) met een bmw 125D ... HELP :-))

ik zie ernaar uit !!

edit: behalve bij regen eh
                                          Last edited by ; 02/05/2013, 20:26.

Comment

Working...
                                          X