Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
    Iemand interesse?

Pm gerust

Grts
    Kristof
    Ik heb een Android, maar verder wel een mooie case
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
      Iemand interesse?

Pm gerust

Grts
      Kristof
      Verkocht!

Comment

• Morgen aanwezig, tenzij ze toch nog regen zouden voorspellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
          Morgen aanwezig, tenzij ze toch nog regen zouden voorspellen...
          Hier hetzelfde

Comment

• Ik had gedacht om volgende week woensdag (1 mei) eens naar de ring te gaan, voor den eerste keer.
            Paar rustige rondjes rijden en eens kijken wat er te beleven valt.

Nu, zijn er dingen/tips die ik moet weten op voorhand?
            Practisch: rondjes kopen, kan dat cash?

Comment

• Rondjes kopen kan cash.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik zou eerst eens meerijden met iemand.
                En eens naar een paar bochten gaan bekijken op voorhand. Er staan genoeg beschrijvingen op het internet hoe je er moet geraken.
                En voor de rest have fun!

Comment

• Feit, die hoogteverschillen (aan hoge snelheid) moet je toch eerst eens ervaren als co-piloot om te weten waar je aan begint.

Zelf al 2 keer meegereden (1 keer in de W126 van C_X, 2e keer in de race 190 van C_X)
                  Laatste keer zelf gereden, en dan mijn DSC van de Mini die flipte (complete power loss) in de carroussel, dat met 2 GT3 RS'en in mijn poep. Billenzweet gegarandeert!
                  Last edited by BlueSkyraider; 27/04/2013, 23:42.
                  1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                  2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                  2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                  -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Het noodnummer in uw gsm zetten kan handig zijn.
                    Nu ja, in de week is er weinig volk en kan je rustig erop rijden zonder veel kans te hebben op een ongeluk.

Comment

• Nu woensdag 1 mei gaat her er schijtedruk zijn... als ge op zo'n dag uw eerste rondje ring wilt rijden: Bezint eer ge begint!

Comment

• Twas weer een super dag @nurburgring! Van 8 tot 16u maar 1 baansluiting gehad omdat een porsche z'n koelwater/olie had verloren thv Tiergarten en vond het ook qua drukte goed meevallen. In totaal toch 17 laps kunnen rijden en weer veel bijgeleerd . Er waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen ) en een zwarte megan Rs ( kdenk dixie?) zien voorbij komen @ brünnchen toen ik daar stond als toeschouwer

Comment

Er waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen )
                          Koen als ik mij nie vergis, zit daar (bijna) elke zondag non-stop toerkes te doen
                          Ben vorig jaar nog een paar rondjes als co meegeweest met hem. Gaat ook vlotjes, M3's en porsches afdrogen met de kleine skoda

Comment

Twas weer een super dag @nurburgring! Van 8 tot 16u maar 1 baansluiting gehad omdat een porsche z'n koelwater/olie had verloren thv Tiergarten en vond het ook qua drukte goed meevallen. In totaal toch 17 laps kunnen rijden en weer veel bijgeleerd . Er waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen ) en een zwarte megan Rs ( kdenk dixie?) zien voorbij komen @ brünnchen toen ik daar stond als toeschouwer
                            Was ik idd....Zal straks eens een filmpke posten achter een Koenigseg,kerel reed ni zo hard maar ben er speciaal blijven achter rijden omdat da toch iets uniek is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                              Was ik idd....Zal straks eens een filmpke posten achter een Koenigseg,kerel reed ni zo hard maar ben er speciaal blijven achter rijden omdat da toch iets uniek is...
                              Ik kan al niet wachten, Koenigsegg

Comment

• Filmpke waar ik in't begin de Koenigsegg voorbij steek,zal straks nog ééntje posten waar ik er een stukje achter rijd...

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Comment

• Voila het filmpke waar ik achter de Koenigsegg slenter

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Comment

• Ik wil woensdag gaan, niet om zelf te rijden maar enkel te kijken. Denken jullie dat het de moeite is? er zal veel volk zijn dus veel te spotten. En het is droog weer... Of zou het te druk zijn.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      Ik wil woensdag gaan, niet om zelf te rijden maar enkel te kijken. Denken jullie dat het de moeite is? er zal veel volk zijn dus veel te spotten. En het is droog weer... Of zou het te druk zijn.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
                                      Als het om enkel te kijken is zal het zeker de moeite zijn...
                                      Ik ga er misschien ook zijn met ne rent4ring scirocco.

Comment

• dit weekend eerste ringweekend van het jaar! kijk der al naar uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                          Als het om enkel te kijken is zal het zeker de moeite zijn...
                                          Ik ga er misschien ook zijn met ne rent4ring scirocco.
                                          een maat moet me nog bevestiging geven dat hij meekan maar het zou dan zijn eerste keer zijn dat hij naar de Ring gaat, dus het moet dan wel de moeite zijn als een eerste indruk.

Als er nog iemand van hier wil gaan, die kan altijd meerijden.

En we zouden eigenlijk een kenmerk moeten hebben dat we elkaar als Autoforummers herkennen. Want is tof als ik daar wat mensen van hier tegenkom, zoals jij Ray of andere.

Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X