Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenMorgen aanwezig, tenzij ze toch nog regen zouden voorspellen...
Comment
-
Feit, die hoogteverschillen (aan hoge snelheid) moet je toch eerst eens ervaren als co-piloot om te weten waar je aan begint.
Zelf al 2 keer meegereden (1 keer in de W126 van C_X, 2e keer in de race 190 van C_X)
Laatste keer zelf gereden, en dan mijn DSC van de Mini die flipte (complete power loss) in de carroussel, dat met 2 GT3 RS'en in mijn poep. Billenzweet gegarandeert!Last edited by BlueSkyraider; 27/04/2013, 23:42.1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
www.carfac.be "Driving on experience"
Comment
-
Twas weer een super dag @nurburgring! Van 8 tot 16u maar 1 baansluiting gehad omdat een porsche z'n koelwater/olie had verloren thv Tiergarten en vond het ook qua drukte goed meevallen. In totaal toch 17 laps kunnen rijden en weer veel bijgeleerd. Er waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen
) en een zwarte megan Rs ( kdenk dixie?) zien voorbij komen @ brünnchen toen ik daar stond als toeschouwer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenEr waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen)
Ben vorig jaar nog een paar rondjes als co meegeweest met hem. Gaat ook vlotjes, M3's en porsches afdrogen met de kleine skoda
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk BerichtenTwas weer een super dag @nurburgring! Van 8 tot 16u maar 1 baansluiting gehad omdat een porsche z'n koelwater/olie had verloren thv Tiergarten en vond het ook qua drukte goed meevallen. In totaal toch 17 laps kunnen rijden en weer veel bijgeleerd. Er waren ook een paar Belgen van de partij waaronder een gele Skoda fabia (tijdens een tof rondje tegengekomen
) en een zwarte megan Rs ( kdenk dixie?) zien voorbij komen @ brünnchen toen ik daar stond als toeschouwer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenWas ik idd....Zal straks eens een filmpke posten achter een Koenigseg,kerel reed ni zo hard maar ben er speciaal blijven achter rijden omdat da toch iets uniek is...
Comment
-
Ik wil woensdag gaan, niet om zelf te rijden maar enkel te kijken. Denken jullie dat het de moeite is? er zal veel volk zijn dus veel te spotten. En het is droog weer... Of zou het te druk zijn.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenIk wil woensdag gaan, niet om zelf te rijden maar enkel te kijken. Denken jullie dat het de moeite is? er zal veel volk zijn dus veel te spotten. En het is droog weer... Of zou het te druk zijn.
Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk
Ik ga er misschien ook zijn met ne rent4ring scirocco.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenAls het om enkel te kijken is zal het zeker de moeite zijn...
Ik ga er misschien ook zijn met ne rent4ring scirocco.
Als er nog iemand van hier wil gaan, die kan altijd meerijden.
En we zouden eigenlijk een kenmerk moeten hebben dat we elkaar als Autoforummers herkennen. Want is tof als ik daar wat mensen van hier tegenkom, zoals jij Ray of andere.
Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment