Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door GDV007 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand plannen om dit weekend te gaan? Het zou droog zijn met zelfs hier en daar een opklaring morgen.
    Ik ga morgen met de BMW en een kennis volgt met zijn nieuwe Tiguan.
    Ik zou wel eens willen gaan. Ga je op de Ring rijden? Ik ben er al 2 keer gaan kijken maar nog niet opgereden.

Comment

• Rijden uiteraard, maar de openingstijden lijken gewijzigd??

Comment

Rijden uiteraard, maar de openingstijden lijken gewijzigd??
        Volgens mij ist gesloten dit weekend....

Comment

• Gesloten voor onderhoudswerken

Comment

• Iemand plannen voor volgend weekend?
            Het weer zou droog zijn volgens de huidige voorspellingen, hoewel ik denk dat een paar druppels regen mij niet gaan tegenhouden deze keer.

Comment

Iemand plannen voor volgend weekend?
              Het weer zou droog zijn volgens de huidige voorspellingen, hoewel ik denk dat een paar druppels regen mij niet gaan tegenhouden deze keer.
              Ik ga de 5e eens tot daar gaan denkik
              BMW X5 45e

Comment

• Ik ga zaterdag naar de ring en ze voorspellen droog weer bij een graad of 10. Wat zouden jullie doen: op winterbanden gaan of rap de zomerbanden leggen. Het is maar voor de boetes
                BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  Ik ga zaterdag naar de ring en ze voorspellen droog weer bij een graad of 10. Wat zouden jullie doen: op winterbanden gaan of rap de zomerbanden leggen. Het is maar voor de boetes
                  Ik zou zomerbanden leggen. Op circuit gaan met winterbanden is geen goed idee, die gaan gemakkelijk smelten.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Hard racing:

Comment

• Like a boss

Ik heb een vraagje ivm zijn "verlengde gear lever". Ik ben aan het overwegen om de mijne ook een stukje te verlengen.
                      Ik vind de afstand tss mijn stuur en pook momenteel iets te groot voor op't circuit te rijden. Als je zijn video bekijkt zie je dat hij een kleinere afstand moet afleggen tussen stuur en pook.
                      Aangezien hij geen Sequentiële versnellingsbak heeft lijkt me dit ook toch mogelijk?

Maar veronderstel dat de schakelweg/afstand ook gaat toenemen, aangezien je de lengte vd pook vergroot.

Heeft iemand hier ervaring mee?
                      Last edited by Philippe_RS; 03/01/2013, 15:30.

Comment

• Twijfel hier om dit weekend te gaan. Zou wel zijn met de MX-5 op zomerbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                          Twijfel hier om dit weekend te gaan. Zou wel zijn met de MX-5 op zomerbanden.
                          We zijn.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                            Like a boss

Ik heb een vraagje ivm zijn "verlengde gear lever". Ik ben aan het overwegen om de mijne ook een stukje te verlengen.
                            Ik vind de afstand tss mijn stuur en pook momenteel iets te groot voor op't circuit te rijden. Als je zijn video bekijkt zie je dat hij een kleinere afstand moet afleggen tussen stuur en pook.
                            Aangezien hij geen Sequentiële versnellingsbak heeft lijkt me dit ook toch mogelijk?

Maar veronderstel dat de schakelweg/afstand ook gaat toenemen, aangezien je de lengte vd pook vergroot.

Heeft iemand hier ervaring mee?
                            Ik weet niet welke soort versnellingsbak het is van die M3, maar de versnellingen lijken toch wel korter dan de originele bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                              Ik weet niet welke soort versnellingsbak het is van die M3, maar de versnellingen lijken toch wel korter dan de originele bak.
                              Er zal wss een korte pong inzitten wat veel gedaan wordt bij wagens die wat aangepast zijn voor circuitgebruik.

Comment

• ben ik mis, of is de Ring nu niet echt het circuit om kortere versnellingen te gaan gebruiken?
                                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                  Twijfel hier om dit weekend te gaan. Zou wel zijn met de MX-5 op zomerbanden.
                                  Als ge nu in den decor gaat met zomerbanden op de ring zijt ge nog niet klaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Er zal wss een korte pong inzitten wat veel gedaan wordt bij wagens die wat aangepast zijn voor circuitgebruik.
                                    Wat bedoel je juist met kortere "pong"?

Waar ik eigenlijk op doel is dat wanneer je de lengte van een schakelpook verlengt , wil dit toch ook zeggen dat de afstand tussen elke schakelbeweging groter wordt.
                                    Of zie ik dit verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philippe_RS Bekijk Berichten
                                      Wat bedoel je juist met kortere "pong"?

Waar ik eigenlijk op doel is dat wanneer je de lengte van een schakelpook verlengt , wil dit toch ook zeggen dat de afstand tussen elke schakelbeweging groter wordt.
                                      Of zie ik dit verkeerd?
                                      Daar heb ik geen idee van. Wat ik bedoel met een korte pong zijn kortere schakelwegen. Topsnelheid gaat dan ook naar beneden.

Comment

• pong is westvlaams voor diff

Comment

Working...
                                        X