Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo erg zal het niet worden. Db's kun je op verschillende manieren en afstanden meten natuurlijk.
    Zie "Lärm/Umwelt" in http://www.nuerburgring.de/fileadmin...dnung-2012.pdf

Er moeten grenzen gesteld worden, anders wordt het steeds gekker.
    Die regels waren er altijd al maar in de toekomst zal er meer op gecontroleerd worden. Dit naar mijn idee ook om tegenstanders van de Ring, denk aan de milieulobby, niet teveel voor het hoofd te stoten.
    Een beetje goodwill kweken kan geen kwaad met alle perikelen rond de Ring, die ook nog eens politiek gevoelig liggen.

Ondanks dat de Ring voor werkgelegenheid zorgt kan ik me ook voorstellen dat omwonenden er niet op zitten te wachten dat Touristenfahrt qua geluid de kant van bv. VLN-races opgaat.
    Last edited by ; 12/11/2012, 16:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      Mocht max.95db hebben Ecuyers,mijne maat zijn E46M had 94,9 db
      Kan zijn , mij CSL met alles van supersprint (collecteurs , cats en race einddemper) zat ook net onder de 95DB .

Comment

• Gaan ze daar nu ook al meten?
        't is omzeep.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Gaan ze daar nu ook al meten?
          't is omzeep.
          Ik denk da ze hun meterke nog moeten ijken , op Zolder had ik ongeveer 95 db en op de ring gisteren 121 db ?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
            Ik denk da ze hun meterke nog moeten ijken , op Zolder had ik ongeveer 95 db en op de ring gisteren 121 db ?????
            En was het te luid om nog te mogen rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
              En was het te luid om nog te mogen rijden?
              Nee voor dit jaar was het geen probleem...

Comment

Nee voor dit jaar was het geen probleem...
                Volgend jaar wel bij hetzelfde geluidsniveau? Maakt jouw Mégane dan zoveel geluid?

Comment

• Ik ben al meegereden met Dixie op de ring en het geluid valt nog mee er zijn veel auto's die luider zijn.
                  En 121DB is echt wel heel luid!

Comment

• Sommige auto's klinken buiten de auto wel luider dan erin.
                    Een vriend van me rijdt in een Audi RS3 met sportuitlaat, die hoor je buiten ook beter dan in de auto.
                    Bij de AMG's is dit ook sterk het geval.
                    Maar als de Mégane van Dixie niet meer mag dan zullen we ook niet veel 911's GT2 en GT3 meer zien.

Comment

wtf man!

ik heb ook al eens te horen gekregen dat ik 103db had terwijl ik op zolder geen zwarte vlag krijg.

Comment

• Vanaf nu available bij Rent4Ring....

Subaru BRZ Stage 2

Info
                        The new Subaru BRZ (and its brother, the Toyota GT86) represent a new generation of driver focused sportscars that offer supercar thrills with 'normal' levels of power. A simple front-engined, rear-wheel-drive coupe, our rental BRZs are a blast to drive on the Nürburgring Nordschleife.

• Stripped out and fitted with a full Wiechers rollcage, Recaro bucket seats and racing harnesses
                        • Lightweight Motec alloys fitted with Toyo R888 grooved semi-slicks
                        • Suspension replaced with Öhlins DFV coilover system, upgraded ARBs and Rent4Ring alignment
                        • Special racing exhaust by Milltek
                        • Upgraded brake lines, fluid and Endless Racing pads

Comment

• Als mijn Megane te luid is voor de ring zal er rap ne grotere demper tussen steken, mij krijgen ze daar ni weg hoor....

Comment

Als mijn Megane te luid is voor de ring zal er rap ne grotere demper tussen steken, mij krijgen ze daar ni weg hoor....
                            Volgens mij gaat die feest ommes nie door... zelfs nie als hun db-dinges fatsoenlijk zou werken zouden er veel teveel auto's niet meer kunnen rijden...bye bye golden goose...
                            Kzal de zaterdag met de swift eens foorhard voorbij da meterke vliegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                              Volgens mij gaat die feest ommes nie door... zelfs nie als hun db-dinges fatsoenlijk zou werken zouden er veel teveel auto's niet meer kunnen rijden...bye bye golden goose...
                              Kzal de zaterdag met de swift eens foorhard voorbij da meterke vliegen
                              Ja en zet uw radio dan nog loeihard met ne goeie beat dan haal je 150 db

Comment

Ja en zet uw radio dan nog loeihard met ne goeie beat dan haal je 150 db
                                Morgen is rap ne SUBwooffer van Xplod ofzoiets gaan halen en in da swiftje steken

Comment

• ah, ring is nu donderdag en vrijdag open
                                  wordt er veel bezoek verwacht?
                                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                    ah, ring is nu donderdag en vrijdag open
                                    wordt er veel bezoek verwacht?
                                    Zou me verwonderen deze tijd van't jaar...

Comment

• Zal morgen en vrijdag niet druk zijn denk ik. Ik ga zaterdag en zondag nog eens.
                                      Wilde vrijdag nog verlof maar ging helaas niet.

Comment

• Jacky "Ringmeister" Ickx @ Nurburgring Nordschleife 1969

Jackie Stewart @ Flugplatz Nurburgring Nordschleife 1967

Comment

• Dat waren bikkels!!! Inclusief het publiek dat soms erg gevaarlijk stond toe te kijken zoals je nu nog steeds ziet bij rally's.

Comment

Working...
                                          X