Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaze Bekijk Berichten
    ah da waart gij met die plaat die PJH ook gebruikt?
    ik weet niet waarover je het hebt maar ik was er idd!
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
      Iemand die vandaag en morgen naar de Ring gaat?
      morgen, maar pas tegen 11u of later

Comment

• morgen gaat skylimit ook rijden op nurnbergring dus veel kans op belgen te spotten
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• 400 euro is behoorlijk wat geld. Ik ga overmorgen nog wat rondjes knallen, nu het toch nog zo'n superweer is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
            e30 320is
            Is een 2300cc eh

Comment

• euh??

Wat is dan het nut van een 320is?
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 8 hours open pitlane from 8 AM till 4 PM price 399? per car No busses or motorbikes on track Open for road and race cars Döttinger Höhe (long straight) can be taken flat out Organisation by Skylimit Events and Driving Fun

zou t wel open zijn dan??
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• nee, private trackday morgen dus geen 'vrije' toegang voor niet-deelnemers

zal er morgen ook zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer1 Bekijk Berichten
                    Is een 2300cc eh
                    Speciaal gemaakt voor Italië waar alles boven 2 liter behoorlijk duur is/was.

Ik snap je punt dus niet.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                      nee, private trackday morgen dus geen 'vrije' toegang voor niet-deelnemers

zal er morgen ook zijn
                      +1 voor de eerste keer, dus een "indewegrij" figuur on track morgen

Comment

• Welke sites gebruiken jullie ivm het weer rond de Nurburgring? Ik zou graag nu zondag nog eens gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                          +1 voor de eerste keer, dus een "indewegrij" figuur on track morgen
                          Eindelijk overstag gegaan? Heeft lang geduurd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                            Welke sites gebruiken jullie ivm het weer rond de Nurburgring? Ik zou graag nu zondag nog eens gaan.

Google met keywords WETTER en ADENAU, dat brengt je al ver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DUR0N Bekijk Berichten
                              400 euro is behoorlijk wat geld. Ik ga overmorgen nog wat rondjes knallen, nu het toch nog zo'n superweer is!
                              GDV

Ook zin maar zit helaas 2000km verderop.

Inderdaad schitterend weer, voorzichtig in de voormiddag en knallen in de namiddag.
                              Hopelijk is de mist de deelnemers morgen goed gezind, heeft de voorbije TF-dagen het aantal uren opening toch wat verkort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                Eindelijk overstag gegaan? Heeft lang geduurd!
                                Raar maar waar met zeer lange tanden, het is gewoon heel gevaarlijk voor je wagen gezien er geen marge is. Ik zal zien wat het brengt maar ik weet nu al dat die gedachte een stuk van het rijplezier wegneemt.......

Comment

• ring is vandaag blijkbaar niet lang open geweest, van 13u gesloten tot de rest van de dag wegens ijsvorming.. niet fun. Hoopelijk zondag wel open, heb nog 12 rondjes

Comment

• Als je niet bereid bent te crashen moet je idd niet "snel" over de Nordschleife rijden, maar als je het rustig aan doet kan er in principe niet te veel gebeuren. Your car is made for that shit!
                                    Waarom je dan een trackday van 400 EUR kiest, en geen rondjes met weinig verkeer op een najaarsavond a rato van 24 EUR, dat vind ik wel wat vreemd. 400 EUR is een bom geld, dat is maar liefst bijna....1 band van een GT3 (excuses, ik wrijf het er graag in, denkend aan mijn franse kist - geeft me het onwerkelijke gevoel dat ik weinig geld aan heel dat gedoe spendeer)
                                    Eerste keer Nordschleife en meteen over de Döttinger Höhe scheuren, kwestie van het rustig aan te doen!

Veel plezier en neem een kwijldoekje mee (kan ook als pamper benut worden).

Comment

• Wat gebeurt er eigenlijk als het morgen kutweer / gesloten is? Moet wel zuur zijn
                                      Vermoed dat Skylimit / Drivingfun daar ook niet echt iets van zou terugzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                                        Wat gebeurt er eigenlijk als het morgen kutweer / gesloten is? Moet wel zuur zijn
                                        Vermoed dat Skylimit / Drivingfun daar ook niet echt iets van zou terugzien.
                                        Ze zeggen hier dat we sowieso rijden straks, met pacecar tot het de ijzel "weg" is. Ja het is een aparte ervaring

Comment

• ijzel op de Ring lijkt me indd vrij apart!

Comment

Working...
                                          X