Het is 'motor-weekend' dit weekend ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHet is 'motor-weekend' dit weekend ...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenDamn, net nu we met een hele bende zaterdag naar daar wilde gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk BerichtenZal voor de 18e zijn denk ik
Ja wij gingen normaal zaterdag, aangezien Stivo, Ivan en Raf daar dan ook zitten.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenHet is 'motor-weekend' dit weekend ...
Comment
-
Is dit weekend WSBK op de GP strecke. We zitten er hele weekend in Lindner hotel met uitzicht op de GP strecke.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Fuck.
Zilveren Clio 172 ph1 zoals mijn vorige. Gecrashed bij Wipperman zoals ik 2 jaar geleden, maar deze ging 3 keer over de kop en de achterste passagier werd eruit geslingerd. Die is overleden. Auto was van UK. Eerste dodelijke auto ongeval sinds 2005, toen was een M3 bij Schwedenkreuz gerold.
Wees voorzichtig iedereen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk BerichtenEruit geslingerd duidt op geen gordel?
Blijkbaar was de motor ook eruit geslingerd. Ik vermoed dat er veel meer schade is aan de andere kant van de auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichtenklopt.
Blijkbaar was de motor ook eruit geslingerd. Ik vermoed dat er veel meer schade is aan de andere kant van de auto.
Comment
Comment