Oorspronkelijk geplaatst door jakob
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten1 Aug: Volledige GP-strecke + Nordschleife (dus geen verkorte VLN)
Als ik niet op vakantie ben ga ik sowieso. Nog volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenWaar kan ik het best het weer bekjken voor maandag aan de Ring?
Ik plan om maandag eens te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten1 Aug: Volledige GP-strecke + Nordschleife (dus geen verkorte VLN)
Als ik niet op vakantie ben ga ik sowieso. Nog volk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDus dan koop je een normaal ticket, maar kan je de ganse ring rijden? Als ik het goed begrijp?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenIdeaal om eens te ondervinden hoe ongelooflijk het is dat zo'n F1 kar tegen 300 net voor het 50m bordje remt voor bocht 1 ... vooral zelf niet proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk BerichtenIdeaal om eens te ondervinden hoe ongelooflijk het is dat zo'n F1 kar tegen 300 net voor het 50m bordje remt voor bocht 1 ... vooral zelf niet proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHet weer ziet er goed uit voor maandag! Kijk er naar uit.. Mss ergens afspreken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben daar vanaf zondag, bel mij als je aankomt zou ik zeggen!
Comment
-
Comment