Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, is inderdaad de Ringtaxi momenteel. Wie weet wordt ie later opgevolgd door de nieuwe M5 die eraan komt. De M3 taxi heb ik al diverse keren zien rijden.
Normaal gezien is de Ring 1e en 2e Pinksterdag open van 8-19u.
Zaterdag na de VLN race ook heel even als ze tenminste niet teveel auto's moeten afvoeren en vloeistofsporen moeten opruimen.
Zaterdag zit de GP-Strecke vast aan de Nordschleife.
Ritje geboekt op 18 juni. Dat ze die M3 er maar goed van langs geven :-)
Leuk! Heb je lang vantevoren moeten reserveren? Ik hoor altijd dat alle ritten voor een lopend jaar snel vol zitten.
Het is ook wel zo volgens mij dat veel bedrijven een aantal ritten al vroeg inkopen en deze als relatiegeschenk weggeven.
Ik denk dat je wel gaat genieten. Zelfs mensen die al veel op de Ring gereden of meegereden hebben vinden het nog indrukkend heb ik al van meerdere Ringtaxi-passagiers gehoord.
Ik heb volgende week een weekje vakantie en heb een dagje Nurbergring voor ogen, welleswaar met mijn moto.
Aangezien ik er nog nooit geweest ben, vroeg ik mij af of er voldoende tankstations (liefst met water en lucht voorziening om oa de bandenspanning aan te passen) omtrent de 'ring' zijn?
Ik heb volgende week een weekje vakantie en heb een dagje Nurbergring voor ogen, welleswaar met mijn moto.
Aangezien ik er nog nooit geweest ben, vroeg ik mij af of er voldoende tankstations (liefst met water en lucht voorziening om oa de bandenspanning aan te passen) omtrent de 'ring' zijn?
alvast bedankt voor jullie reactie
Op de heenweg als je er bijna bent op de b258 een aral met alle voorzieningen, in adenau idem en dan naast het rechte stuk op de openbare weg ook nog 1. No worries dus. Wees aub voorzichtig met de moto, laat je niet opjennen en doe het in het begin rustig aan. Het zal druk zijn.
Comment