Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit zou de nieuwe Ringtaxi moeten zijn:

Ik vraag me af of dit hem echt wel is?

Comment

• Ja. Anders mag je daar toch niet staan..Staat ook op Bimmerboard.be,
      Wel zonder Sabine.
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind die site van de Nürburgring best wel onoverzichtelijk. Ik vind nergens dat de Ring open is maandag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten

How hard can it be?

Comment

• Ik zie enkel 11.06 staan, voor de rest zie ik geen data? Of kijk ik er zo over?

Comment

• Mja site is fucked momenteel blijkbaar

Comment

• Die link had ik ook al duizend keer bekeken, maar het ligt dus niet aan mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                  Die link had ik ook al duizend keer bekeken, maar het ligt dus niet aan mij

Vandaag niet, gisteren wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                    Dit zou de nieuwe Ringtaxi moeten zijn:

Ik vraag me af of dit hem echt wel is?
                    Ja, is inderdaad de Ringtaxi momenteel. Wie weet wordt ie later opgevolgd door de nieuwe M5 die eraan komt. De M3 taxi heb ik al diverse keren zien rijden.

Normaal gezien is de Ring 1e en 2e Pinksterdag open van 8-19u.
                    Zaterdag na de VLN race ook heel even als ze tenminste niet teveel auto's moeten afvoeren en vloeistofsporen moeten opruimen.
                    Zaterdag zit de GP-Strecke vast aan de Nordschleife.

Comment

• Ritje geboekt op 18 juni. Dat ze die M3 er maar goed van langs geven :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                        Ritje geboekt op 18 juni. Dat ze die M3 er maar goed van langs geven :-)
                        Leuk! Heb je lang vantevoren moeten reserveren? Ik hoor altijd dat alle ritten voor een lopend jaar snel vol zitten.
                        Het is ook wel zo volgens mij dat veel bedrijven een aantal ritten al vroeg inkopen en deze als relatiegeschenk weggeven.

Ik denk dat je wel gaat genieten. Zelfs mensen die al veel op de Ring gereden of meegereden hebben vinden het nog indrukkend heb ik al van meerdere Ringtaxi-passagiers gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Die link had ik ook al duizend keer bekeken, maar het ligt dus niet aan mij

Comment

• Ja, ik had vandaag al gecheckt of de link terug werkte, en inderdaad!

Comment

• Ik heb volgende week een weekje vakantie en heb een dagje Nurbergring voor ogen, welleswaar met mijn moto.

Aangezien ik er nog nooit geweest ben, vroeg ik mij af of er voldoende tankstations (liefst met water en lucht voorziening om oa de bandenspanning aan te passen) omtrent de 'ring' zijn?

alvast bedankt voor jullie reactie
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                Ik heb volgende week een weekje vakantie en heb een dagje Nurbergring voor ogen, welleswaar met mijn moto.

Aangezien ik er nog nooit geweest ben, vroeg ik mij af of er voldoende tankstations (liefst met water en lucht voorziening om oa de bandenspanning aan te passen) omtrent de 'ring' zijn?

alvast bedankt voor jullie reactie
                                Op de heenweg als je er bijna bent op de b258 een aral met alle voorzieningen, in adenau idem en dan naast het rechte stuk op de openbare weg ook nog 1. No worries dus. Wees aub voorzichtig met de moto, laat je niet opjennen en doe het in het begin rustig aan. Het zal druk zijn.

Comment

• Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.

Comment

• thanks
                                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Dit weekend op RAR geweest en het volgende gespot .

Staken wel nog dikke remmen onder enzo... Vielleicht echt der König?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goris Bekijk Berichten

Dit weekend op RAR geweest en het volgende gespot .

Staken wel nog dikke remmen onder enzo... Vielleicht echt der König?
                                        Die heb ik al de Ring op zien rijden in Breidscheid, heb hem nog net op foto maar motorkap was niet meer duidelijk te zien.

Comment

• Comment

Working...
                                          X