Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Toere: Valt in mijn vakantie maar ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Kan zijn dat ik nog eens een Alpentoertje ga doen in die periode maar eigenlijk heb ik thuis nog veel te veel klusjes liggen.
    Een dagje of een paar dagen Ring zouden dan afwisseling kunnen bieden.

Aanstaande zondag en maandag ben ik zeker en vast am Ring te vinden, slaapplek is al geregeld.
    Nu nog hopen op droog weer!

Afgelopen zondag trouwens wel wat Belgen am Ring gezien maar niet gesproken. Eentje stond op de terugweg nog bij hetzelfde tankstation bij Heerlen op de terugreis met een Honda net als ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door maxke Bekijk Berichten
      OMG ! die kerel is a lucky basterd !
      en waar kun je dat dan reserveren ofzo?is nog es iets anders dan emmy of ne m5 !
      Zie

Is dus niet tijdens Touristenfahrt maar tijdens de training op vrijdag voor een race van zaterdag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Is ze er mee gestopt?
        Of wacht ze gewoon tot de M3 ring taxi geleverd is?
        Een paar weken terug stonden er wel een stuk of 30 nieuwe M3's voor de BMW Fahrertraining in een parkeergarage vlakbij de Ring. Kon je uitkiezen maar wel allemaal dezelfde kleur en striping.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          TT RS die 7.39min doet met nog wat marge, en banden waar het beste al van af is

Brakes: OEM with additional cooling, Castrol SRF, Pagid RS29 / PFC97 - Suspension: KW3 - Power: ABT Stage 1 (Not satisfying) - Tires: Dunlop Direzza 03G 265/35 (90 Laps Northloop, 25 Laps GP) on ATS GTR 9,5x18

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Toch best capabele bakjes ...
          Gaat hard! Zal wel dik 400pk hebben ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
            Zie

Is dus niet tijdens Touristenfahrt maar tijdens de training op vrijdag voor een race van zaterdag.
            thx maar was zelf ook al op onderzoek geweest
            be bmw's rijden niet meer ! bmw verdiend er niet genoeg aan ,en er je kunt ook met ne mini meerijden (goedkoper) maar nog altijd 190 euro !
            welke gek geeft er nu 450 euro uit om 8min op circuit mee te rijden
            dan stap ik nog wel es met ene gekke vant forum in

Comment

• BMW heeft nooit iets verdient aan die taxifahrten.
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Je kunt nog wel mee in een BMW Ringtaxi maar nu is het een M3 ipv een M5.

Zie: http://www.nuerburgring.de/angebote/...ring-taxi.html

Comment

• Nog iemand die nu maandag gaat? Is open van 12 tot 19u nu maandag. Ik ben alvast aanwezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                    Nog iemand die nu maandag gaat? Is open van 12 tot 19u nu maandag. Ik ben alvast aanwezig
                    Ik ben er ook, evenals morgen.

Comment

• Wsl ook aanwezig!

Heb al een nieuw droom ondertussen, ooit in 24h rijden

Voor RCN (trapje onder VLN) ligt de lat blijkbaar niet zo hoog, al een aanbod op zak!
                      Zie me dat echt nog wel eens doen.

Comment

• damn, netjes

Doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          Wsl ook aanwezig!

Heb al een nieuw droom ondertussen, ooit in 24h rijden

Voor RCN (trapje onder VLN) ligt de lat blijkbaar niet zo hoog, al een aanbod op zak!
                          Zie me dat echt nog wel eens doen.

Zalig

Bij deze interessepeiling voor een Lefty supportersclub, deze zal zijn hoofdkwartier in café Het Duifke in Erpe-Mere hebben. Inschrijven kan door 250 euro over te maken op rekening van penningmeester ScoobySteve.

Comment

• Scoobysteve z'n rekeningnummer is alleszins 001-5021570-53 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                              Ik ben er ook, evenals morgen.
                              Je kan niet wachten om je KW V3 eens te testen zeker
                              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
                                Je kan niet wachten om je KW V3 eens te testen zeker
                                Ben wel benieuwd inderdaad maar deze dagen waren al ingepland. Nu maar hopen dat het droog blijft of tenminste niet de hele dag regent.
                                Ik ga wel eerst rustig de S weer leren aanvoelen.

Comment

• Snotterend anderhalf rondje gereden, moest in de buurt zijn.

Met de A8, die blik van die kerels aan de Zufahrt in Adenau

Nog wel lachen eigenlijk, met zo'n Dickschiff van +2 ton, maar wegens de lichte regen toch maar wijselijk aan zeer modest tempo gereden.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                      Wow, dat wil je niet meemaken, olie op de baan Wat een smak. Gelukkig is de bestuurder ok!

Gisteren 7 laps gereden, en 3 als co in de frits z'n m3 , miezerig weertje, gelukkig veel wind dus de baan kon tussen de buitjes door wat opdrogen. Laatste 2 laps rond 17u30u quasi droog circuit met veel grip op de baan. Geen zotte toeren gedaan, maar sinds de vorige keer heb ik nu verse bandjes (ps3) met bakken meer grip in't nat. Toch nog relatief veel volk gezien eigenlijk voor een druilerige maandag.. Veel Engelsen ook, maar opvallend weinig crashes met de verraderlijke weersomstandigeden. 1 serieus frontaal gecrashte FRS thv hedwigshohe-wipperman.

Comment

• Zondag heb ik 6,5 rondje gereden. Eerste 2 ronden gingen niet zo lekker, ik wilde rustig wennen aan de KW V3 schroefkit en ik zat toevallig in wat druk verkeer. Bovendien stonden de achterbanden nog te hard.
                                        Toen ik de baan verlaten had bij Breidscheid om de achterbanden wat af te laten, was er net iets gebeurd waarop de baan sloot.
                                        Na de sluiting heerlijk 4,5 rondjes achter elkaar gereden op een vrijwel lege baan, was super!

Mijn bedoeling was om gistermiddag lekker wat ronden te rijden maar op een natte baan zien ze mij voorlopig niet meer.
                                        Een paar bekenden van me reden wél en zodoende een rondje als passagier mee in een Megane RS250(met parkeerdeukje reclame in geel/blauw) en meerdere ronden mee in een BMW 330D Touring automaat.
                                        We hebben 1 rondje met 4 personen aan boord in de BMW gereden, wat een comfortabel rondje was dat zeg! En wat een koppel heeft zo'n ding, ruim 500nm koppel geloof ik.

Ik heb weer al zin in een mooi droog dagje Ring.

Comment

• Setje regenbanden kopen?

Comment

Working...
                                          X