Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• just!
    Op een gegeven moment de RS6 daar ergens in de bos achtergelaten

Maar ik dacht dat we de Karussel op een gegeven moment toch gevonden hadden - maar ze hadden ons ook in de mot!

memories

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Raakt die nu de muur of nét niet?

Comment

• Raakt hem niet, staat er naar mijn schatting een halve tot een meter vanaf, of misschien nog minder. Is wel beter te zien in 1080p en full screen
        Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
        BMW E90 320d:

Comment

• Mag z'n beide handjes kussen iig!

Comment

• Stiekem gaan oefenen zonder iets te laten weten, jajaja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
              Stiekem gaan oefenen zonder iets te laten weten, jajaja

Die kar staat zo vet! En gaat bangelijk hard!

Comment

• Indd, ik vrees dat ik dat spel niet meer ga kunnen bijhouden...enige keer dat ik achter 'm reed stond ik wel nog op straatbanden maar toch..

Comment

Wij hebben daar eens de hele nacht rondgereden in dichte mist op de baantjes achter Herschbroich en weet ik veel waar allemaal, op zoek naar de Karussel...uiteindelijk bij Schwalbenschwanz aangekomen
                  Daar zijn wij denk ik daarstraks ook nog geweest. Offroad met de focus naar de karussel

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Stiekem gaan oefenen zonder iets te laten weten, jajaja

Tja vroeg wakker deze morge en het kriebelde te hard! Perfecte dag eigenlijk, maar 1 sluiting gehad en maar heel even echt druk. Gpstrecke was ook fun!

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Die kar staat zo vet! En gaat bangelijk hard!
                  Thx!

Comment

• Kun jij vol gaan en vol remmen voor die haarspeld na het lang recht stuk Jerain? Ik heb toch wat angst om de remmerij daar te warm te stoken.

Comment

Indd, ik vrees dat ik dat spel niet meer ga kunnen bijhouden...enige keer dat ik achter 'm reed stond ik wel nog op straatbanden maar toch..
                      Bwa gij hebt al meer kunnen oefenen en volgens mij rij je nu minstens zo hard. Ik moet zeggen dat het toen maar mijn eerste rondjes vh jaar waren en met deze kar en nog wat aftasten.imo gaat het nu nog een pak sneller... Heb trouwens nu nog'maar' 35 rondjes in totaal gedaan. Jij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                        Bwa gij hebt al meer kunnen oefenen en volgens mij rij je nu minstens zo hard. Ik moet zeggen dat het toen maar mijn eerste rondjes vh jaar waren en met deze kar en nog wat aftasten.imo gaat het nu nog een pak sneller...
                        I have no talent, what I do have is a lot of practice

En ik me maak me geen illusies, zet mij in zo'n M3 en ik mag al blij zijn als ik onder de 9minuten duik, RWD weetjewel.

Comment

Kun jij vol gaan en vol remmen voor die haarspeld na het lang recht stuk Jerain? Ik heb toch wat angst om de remmerij daar te warm te stoken.
                          No probs at all, ik neem altijd nog wat marge maar kan laat en hard remmen. Wil daar zeker mn apex niet missen want dan zijn de 2 volgende bochten imo ook verprutst... Remmen zijn echt top nu qua bijten en uithouding...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Ik ben een paar jaren geleden geweest, dat was écht een miserable ervaring. Een heel week-end niet geslapen door die feestende duitsers, in het donker mijne voet zwaar omgeslagen. 's nachts rond het circuit wandelen is geen sinecure, je moet oppassen. Die paden liggen overal vol met stenen en dat kan potentieel gevaarlijk zijn als je even niet oplet. Daarom zeer belangrijk goede - liefst hoge - wandelschoenen meepakken.
                            Ik heb bijna een jaar last gehad van mijne voet. Zoiets vergeet je niet snel.

Maar toch... kriebel
                            Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                            Wij hebben daar eens de hele nacht rondgereden in dichte mist op de baantjes achter Herschbroich en weet ik veel waar allemaal, op zoek naar de Karussel...uiteindelijk bij Schwalbenschwanz aangekomen
                            Fack, dat van je voet wist ik niet, ik weet wel dat dat ferm begaaid was.

punt 2 was voor mij de eerste 300+ ervaring, s'morgens naar huis om te gaan stemmen op niets

Comment

• Ik heb het jammer genoeg niet kunnen rijden met volledig ingereden remmen (had toen nieuwe schijven, blokken, beetje riskant dan om de boel naar de kloten te helpen)

Maar het lijkt me toch SERIEUS dodelijk voor de remmen dat punt

Comment

I have no talent, what I do have is a lot of practice

En ik me maak me geen illusies, zet mij in zo'n M3 en ik mag al blij zijn als ik onder de 9minuten duik, RWD weetjewel.
                                dat zou ik niet durven zeggen. Zoals je zelf in de chitchat zei zou een rwd echt wel iets voor jouw zijn. De mijne geeft veel vertrouwen, nooit verrast ie me met een stap opzij, ja mede door die spoiler. rij volgende keer maar es mee of rij zelf maar es...

Comment

• vandaag de Fofo nog eens de sporen gegeven op de ring inclusief GP strecke
                                  kwestie van het "gevoel" niet helemaal kwijt te geraken

Comment

Ik heb het jammer genoeg niet kunnen rijden met volledig ingereden remmen (had toen nieuwe schijven, blokken, beetje riskant dan om de boel naar de kloten te helpen)

Maar het lijkt me toch SERIEUS dodelijk voor de remmen dat punt
                                    Mwa het is nog redelijk in het begin he en na lange rechte stukken waar je toch wat koeling krijgt. Moest ik nog met oem remmen rijden zou ik wrslk zeggen dat ik daar last heb maar met mn huidige setup no probs...

Comment

• 32 rondjes ring. Meer dan ooit in de danger zone.
                                      Dik chanceke gehad *kust beide pollekes*
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                        vandaag de Fofo nog eens de sporen gegeven op de ring inclusief GP strecke
                                        kwestie van het "gevoel" niet helemaal kwijt te geraken
                                        Ging nog best goed, je ziet direct dat je het nog kan! Bmw e90 wou niet omgaan en toch een paar anderen kunnen inhalen, respect!

Comment

• GELUKKIG gedraagt m'n bakje zich nog redelijk neutraal, als het echt onderstuurt ligt het sowieso aan mij...als ik 'm nog wat speelser instel kan ik ook wel wat zwaaien met de kont op sommige plekken, maar dat gaat toch nog altijd compleet anders zijn.

M'n droom is rijden zoals dat laatste filmpje van chocovlo, af en toe zo wat corrigerende opposite lock, heerlijk

Maar voorlopig nog ver van m'n bed show vrees ik
                                          Met m'n kist moet ik enkel bij dat stuk naar boven tussen Fuchsrohre en Adenauer Forst soms wat corrigeren, en ook bij die snelle stukken na Pflanzgarten.

Comment

Working...
                                          X