Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En het enige wat dan helpt is terug gas geven, en plaats om de bocht toch wat ruimer te nemen dan eerst voorzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Jep. Gas lossen -> Overstuur.
      Ni met mijne Colt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
        Scheisse, en die gasten willen klanten aantrekken
        Schijnt nochtans elk jaar te gebeuren die reparaties.
        En verder is de Ring ook vaak open in vergelijking met vorige jaren, en je krijgt er op bepaalde dagen zelfs nog de GP Strecke bij.
        Al bij al dus niet zo slecht zou ik zeggen.

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        het is precies wel met een goeie reden dicht, ze zijn alles dat beschadigd is door het winterweer aan het herstellen.
        Voila...kun je toch niets op tegen hebben?

Ik zou even wachten tot we de feiten weten, net zoals dat RSR Nürburg verhaal waar een heel andere kant aan zit

Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
        Dit zijn de prijzen van toen ik voor het eerst ging: (2006)

01 lap : 16,00 EUR
        04 laps: 56,00 EUR
        08 laps: 108,00 EUR
        15 laps: 195,00 EUR
        25 laps: 305,00 EUR
        Season card: 798,00 EUR

Dit zijn de prijzen nu+ prijsstijging over de 5 jaar)
        1 Runde: 24,- €......................+50%
        4 Runden: 89,- €,..................+58%
        15 Runden: 310,- €,..............+58%
        25 Runden: 470,- €,..............+54%
        Jahreskarte: 1.350,- €........+69% (!!!!!)

De jaarkaart is dus (als mijn berekeningen kloppen) net geen 70% duurder geworden dan wat het amper 5jaar terug kostte. Dus de trouwste klanten (en die de gehele regio het meest steunen) worden het hardst "gepakt"

Call me a capitalist pig, maar ik blijf het een normale prijs vinden voor wat je terugkrijgt. 20km knallen op een professioneel wereldcircuit voor 24EUR, waar kun je dat nog doen?

Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
        Gij kunt idd beter een jaarkaart pakken ze C, korte pijn! 'k Denk echt dat gij dat eruit haalt, zelfs nu nog met die abnormaal zotte prijsstijging. Ik hou het voorlopig bij multirondenkaartjes voor een dag of een paar dagen, ik haal het er nog niet uit.
        Het grootste voordeel aan jaarkaart lijkt me dat het geen zak uitmaakt of er veel ongevallen zijn onderweg, of sluitingen, of olieplekken...gewoon je rondje afmaken en een nieuw rondje rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
        Zalig!

Ik vraag me eigenlijk af met een jaarkaart, moest de eigenaar de wagen door de slagboom rijden, en na de paaltjes, auto aan de kant & wisselen van bestuurder, of dat een manier is om een jaarkaart met 2 te delen.

Of bij de 2e oprit, is daar ook controle?

Lijkt me geen sterk plan

Comment

• Die 'opslag' v/d prijs v/e jaarkaart lijkt me nadat de rijkswacht me v/d snelweg haalde, afgelopen zondag ook plotseling minder erg
          Justekes mijn rijbewijs niet moeten afgeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Call me a capitalist pig, maar ik blijf het een normale prijs vinden voor wat je terugkrijgt. 20km knallen op een professioneel wereldcircuit voor 24EUR, waar kun je dat nog doen?
            Niks tegen kapitalisme (integendeel) maar een prijsstijging van 70% op 5 jaar tijd die er enkel gekomen is door hun grootheidswaanzin, vind ik maar moeilijk om te justifiëren.
            Dat blind gaan verantwoorden in de naam van kapitalisme vind ik wat kort door de bocht, kapitalisme hoeft niet hetzelfde te zijn als zelfdestructisme.
            En 24eur voor minder dan 10min op eigen risico en met eigen wagen rijden is zo indrukwekkend veel waar voor uw geld niet meer hoor, zelf op de nurburgring en ZEKER niet als je kijkt naar de touristenfahrten van weleer
            en de reden van de prijsstijging. Prijzen zijn minstens de helft duurder geworden in 5 jaar tijd en de toegevoegde waarde voor de consument is 0

Nu valt de schade nog al bij al mee, maar lang niet alle lijken zijn uit de kast gevallen en ze kampen nu al met een put van €300+mio, denk je echt dat het bij die 50,60 en 70% stijgingen zal blijven?
            Last edited by ; 08/03/2011, 07:08.

Comment

• 'k zou het in hun plaats ook doen, iedere zondag als het droog is, gaan ze 'over' hun maximum debiet heen
              De vraag is dan groter dan het aanbod
              'wij' willen soms al niet meer gaan vanwege de drukte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk Berichten
                Niks tegen kapitalisme (integendeel) maar een prijsstijging van 70% op 5 jaar tijd die er enkel gekomen is door hun grootheidswaanzin, vind ik maar moeilijk om te justifiëren.
                Dat blind gaan verantwoorden in de naam van kapitalisme vind ik wat kort door de bocht, kapitalisme hoeft niet hetzelfde te zijn als zelfdestructisme.
                En 24eur voor minder dan 10min op eigen risico en met eigen wagen rijden is zo indrukwekkend veel waar voor uw geld niet meer hoor, zelf op de nurburgring en ZEKER niet als je kijkt naar de touristenfahrten van weleer
                en de reden van de prijsstijging. Prijzen zijn minstens de helft duurder geworden in 5 jaar tijd en de toegevoegde waarde voor de consument is 0

Nu valt de schade nog al bij al mee, maar lang niet alle lijken zijn uit de kast gevallen en ze kampen nu al met een put van €300+mio, denk je echt dat het bij die 50,60 en 70% stijgingen zal blijven?

Ik denk je d'r een wat andere denkwijze op moet nahouden.
                Stel jezelf de vraag wat jij voor een ticketprijs zou vragen, er rekening mee houdend dat de vraag véél groter is dan het aanbod.

Volgens mij waren de prijzen altijd té goedkoop.

Over dat laatste ivm die "put": ik vrees voor de Duitse belastingsbetaler dat die er voor zal gaan opdraaien in the end, want een sluiting / einde van TF zou de doodsteek betekenen voor de ganse regio.

Comment

• Daar zal het idd niet bij blijven, 't zal nog elk jaar omhoog gaan. Hoedanook snap ik Leftlane zijn mening wel. De prijsstijgingen zijn idd niet normaal, 't is bijna exponentieel. MAAR, het blijft nog altijd waar voor zijn geld. Niet alleen 20,8 km vlammen, het is maar 1 rondje van 20,8 km, geen 5 keer hetzelfde. Dat is imo de charme van de ring.

Ivm die jaarkaart, daar hebde een punt. Als uw rondje naar de kloten wordt gereden door één of andere randdebiel, of der is een gele vlag of weet ik veel, dan is dat jammer, want ge krijgt uw rondje niet terug. Feit is en blijft da'k mij van da soort zaken geen hol aantrek, een paar bochten na de gele vlag of randdebiel kan ik terug op het gas en ben ik het al lang vergeten 't Blijft plezant voor mij ze, timen doe ik toch niet (amper, als 't écht kalm is, alleen 't laatste om de vooruitgang eens te checken). De essentie zit em mij in de ervaring, niet de rondetijd of welk ander resultaat dan ook. It's all about the fun

Comment

• Inderdaad tis het plezier dat telt. de TF's zijn niet voor Timetrails te doen. Daarvoor is er veel te veel verkeer.
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• over die crash video:

Zijn bijna allemaal vrij bekende clips. Die onboard Porsche was "iceman" die te laat remde en ook op de verkeerde lijn.

Voor de rest zijn de grote deel gewoon te wijten aan te snel gaan voor voldoende baankennis. Vaak volledig verkeerde lijn of snelheid slecht geschat.

Wel leerzaam om soms naar crash videos te kijken om te weten wat je juist niet moet doen, en weer wat meer respect te hebben voor de risicos
                      Last edited by ; 08/03/2011, 09:51.

Comment

Volgens mij waren de prijzen altijd té goedkoop.
                        Ffe de kapitalist spelen:

Van mij mogen ze de prijs van de losse ronden maal 3 doen en de jaarkaart maal 2 als dat wil zeggen dat ze meer verdienen en minder volk hebben, want het loopt echt de spuigaten uit tegenwoordig op zondag.

Comment

• En dan speel ik de zelfstandige kapitalist...

Die zondagen maken me geen zak uit, ik ga wel in de week

Comment

En dan speel ik de zelfstandige kapitalist...

eh...

Dat is het probleem. Heb je de kalender van 2010 nog in het achterhoofd? Ik zou ook graag in de week gaan knallen daar hoor, maar de ring is amper open geweest op weekdagen, en dan nog maximum 2h s avonds. Heb er toen 3 keer gestaan voor niks. Leuk is anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Ffe de kapitalist spelen:

Van mij mogen ze de prijs van de losse ronden maal 3 doen en de jaarkaart maal 2 als dat wil zeggen dat ze meer verdienen en minder volk hebben, want het loopt echt de spuigaten uit tegenwoordig op zondag.
                              Da's dan 75 euro voor een rondje...dan heb je idd minder volk want dan KAN ik simpelweg niet meer komen.

Vind ik eigenlijk een beetje discriminatie van de jonge petrolhead die nog geen grote budgetten heeft... Ik vind 24 euro zelfs al veel
                              Captain Turbo
                              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

En dan speel ik de zelfstandige kapitalist...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  eh...

Dat is het probleem. Heb je de kalender van 2010 nog in het achterhoofd? Ik zou ook graag in de week gaan knallen daar hoor, maar de ring is amper open geweest op weekdagen, en dan nog maximum 2h s avonds. Heb er toen 3 keer gestaan voor niks. Leuk is anders.

Correct, ik stond daar samen met u. Weekdagen lijkt altijd mooi maar het is veel drukker op de autobahn + drukte ad ring en dan gaat het een halfuurke open pats accident en ge kunt allemaal terug naar huis...

Comment

• Een aantal jaren terug deden ze soms nog vrij lang open op maandag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      Da's dan 75 euro voor een rondje...dan heb je idd minder volk want dan KAN ik simpelweg niet meer komen.

Vind ik eigenlijk een beetje discriminatie van de jonge petrolhead die nog geen grote budgetten heeft... Ik vind 24 euro zelfs al veel
                                      If you can't pay you can't play

(dit begint te grof te worden )

Comment

• Het zal er vooral vanaf hangen wanneer bvb de VLN trainingen doet, heb juist eens gekeken en dit jaar is het tijdens weekdagen meestal maar een uur of 2 open. Als het al op het afgesproken tijdstip open gaat, vorig jaar ook meegemaakt dat de VLN langer bleven rijden.

Het is gewoon niet echt de moeite om in de week te gaan denk ik, zeker als je van ver moet komen. In het weekend gewoon heel vroeg vertrekken dan heb je de voormiddag toch al veel kunnen rijden en als het snamiddags niet te druk is kan je ook nog wat rijden en anders gewoon van de sfeer genieten en je niet proberen druk te maken over baansluitingen en files.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                          Het zal er vooral vanaf hangen wanneer bvb de VLN trainingen doet, heb juist eens gekeken en dit jaar is het tijdens weekdagen meestal maar een uur of 2 open. Als het al op het afgesproken tijdstip open gaat, vorig jaar ook meegemaakt dat de VLN langer bleven rijden.
                                          Idd, ook meegemaakt dat ze er meer dan een uur langer over doen dan gepland eer de TF begint.

Comment

Working...
                                          X