En het enige wat dan helpt is terug gas geven, en plaats om de bocht toch wat ruimer te nemen dan eerst voorzien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJep. Gas lossen -> Overstuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenScheisse, en die gasten willen klanten aantrekken
En verder is de Ring ook vaak open in vergelijking met vorige jaren, en je krijgt er op bepaalde dagen zelfs nog de GP Strecke bij.
Al bij al dus niet zo slecht zou ik zeggen.
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenhet is precies wel met een goeie reden dicht, ze zijn alles dat beschadigd is door het winterweer aan het herstellen.
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Ik zou even wachten tot we de feiten weten, net zoals dat RSR Nürburg verhaal waar een heel andere kant aan zit
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenDit zijn de prijzen van toen ik voor het eerst ging: (2006)
01 lap : 16,00 EUR
04 laps: 56,00 EUR
08 laps: 108,00 EUR
15 laps: 195,00 EUR
25 laps: 305,00 EUR
Season card: 798,00 EUR
Dit zijn de prijzen nu+ prijsstijging over de 5 jaar)
1 Runde: 24,- €......................+50%
4 Runden: 89,- €,..................+58%
15 Runden: 310,- €,..............+58%
25 Runden: 470,- €,..............+54%
Jahreskarte: 1.350,- €........+69% (!!!!!)
De jaarkaart is dus (als mijn berekeningen kloppen) net geen 70% duurder geworden dan wat het amper 5jaar terug kostte. Dus de trouwste klanten (en die de gehele regio het meest steunen) worden het hardst "gepakt"
Call me a capitalist pig, maar ik blijf het een normale prijs vinden voor wat je terugkrijgt. 20km knallen op een professioneel wereldcircuit voor 24EUR, waar kun je dat nog doen?
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk BerichtenGij kunt idd beter een jaarkaart pakken ze C, korte pijn! 'k Denk echt dat gij dat eruit haalt, zelfs nu nog met die abnormaal zotte prijsstijging. Ik hou het voorlopig bij multirondenkaartjes voor een dag of een paar dagen, ik haal het er nog niet uit.
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZalig!
Ik vraag me eigenlijk af met een jaarkaart, moest de eigenaar de wagen door de slagboom rijden, en na de paaltjes, auto aan de kant & wisselen van bestuurder, of dat een manier is om een jaarkaart met 2 te delen.
Of bij de 2e oprit, is daar ook controle?
Lijkt me geen sterk plan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenCall me a capitalist pig, maar ik blijf het een normale prijs vinden voor wat je terugkrijgt. 20km knallen op een professioneel wereldcircuit voor 24EUR, waar kun je dat nog doen?
Dat blind gaan verantwoorden in de naam van kapitalisme vind ik wat kort door de bocht, kapitalisme hoeft niet hetzelfde te zijn als zelfdestructisme.
En 24eur voor minder dan 10min op eigen risico en met eigen wagen rijden is zo indrukwekkend veel waar voor uw geld niet meer hoor, zelf op de nurburgring en ZEKER niet als je kijkt naar de touristenfahrten van weleer
en de reden van de prijsstijging. Prijzen zijn minstens de helft duurder geworden in 5 jaar tijd en de toegevoegde waarde voor de consument is 0
Nu valt de schade nog al bij al mee, maar lang niet alle lijken zijn uit de kast gevallen en ze kampen nu al met een put van €300+mio, denk je echt dat het bij die 50,60 en 70% stijgingen zal blijven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door serial Bekijk BerichtenNiks tegen kapitalisme (integendeel) maar een prijsstijging van 70% op 5 jaar tijd die er enkel gekomen is door hun grootheidswaanzin, vind ik maar moeilijk om te justifiëren.
Dat blind gaan verantwoorden in de naam van kapitalisme vind ik wat kort door de bocht, kapitalisme hoeft niet hetzelfde te zijn als zelfdestructisme.
En 24eur voor minder dan 10min op eigen risico en met eigen wagen rijden is zo indrukwekkend veel waar voor uw geld niet meer hoor, zelf op de nurburgring en ZEKER niet als je kijkt naar de touristenfahrten van weleer
en de reden van de prijsstijging. Prijzen zijn minstens de helft duurder geworden in 5 jaar tijd en de toegevoegde waarde voor de consument is 0
Nu valt de schade nog al bij al mee, maar lang niet alle lijken zijn uit de kast gevallen en ze kampen nu al met een put van €300+mio, denk je echt dat het bij die 50,60 en 70% stijgingen zal blijven?
Ik denk je d'r een wat andere denkwijze op moet nahouden.
Stel jezelf de vraag wat jij voor een ticketprijs zou vragen, er rekening mee houdend dat de vraag véél groter is dan het aanbod.
Volgens mij waren de prijzen altijd té goedkoop.
Over dat laatste ivm die "put": ik vrees voor de Duitse belastingsbetaler dat die er voor zal gaan opdraaien in the end, want een sluiting / einde van TF zou de doodsteek betekenen voor de ganse regio.
Comment
-
Daar zal het idd niet bij blijven, 't zal nog elk jaar omhoog gaan. Hoedanook snap ik Leftlane zijn mening wel. De prijsstijgingen zijn idd niet normaal, 't is bijna exponentieel. MAAR, het blijft nog altijd waar voor zijn geld. Niet alleen 20,8 km vlammen, het is maar 1 rondje van 20,8 km, geen 5 keer hetzelfde. Dat is imo de charme van de ring.
Ivm die jaarkaart, daar hebde een punt. Als uw rondje naar de kloten wordt gereden door één of andere randdebiel, of der is een gele vlag of weet ik veel, dan is dat jammer, want ge krijgt uw rondje niet terug. Feit is en blijft da'k mij van da soort zaken geen hol aantrek, een paar bochten na de gele vlag of randdebiel kan ik terug op het gas en ben ik het al lang vergeten't Blijft plezant voor mij ze, timen doe ik toch niet (amper, als 't écht kalm is, alleen 't laatste om de vooruitgang eens te checken). De essentie zit em mij in de ervaring, niet de rondetijd of welk ander resultaat dan ook. It's all about the fun
Comment
-
over die crash video:
Zijn bijna allemaal vrij bekende clips. Die onboard Porsche was "iceman" die te laat remde en ook op de verkeerde lijn.
Voor de rest zijn de grote deel gewoon te wijten aan te snel gaan voor voldoende baankennis. Vaak volledig verkeerde lijn of snelheid slecht geschat.
Wel leerzaam om soms naar crash videos te kijken om te weten wat je juist niet moet doen, en weer wat meer respect te hebben voor de risicos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Volgens mij waren de prijzen altijd té goedkoop.
Van mij mogen ze de prijs van de losse ronden maal 3 doen en de jaarkaart maal 2 als dat wil zeggen dat ze meer verdienen en minder volk hebben, want het loopt echt de spuigaten uit tegenwoordig op zondag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn dan speel ik de zelfstandige kapitalist...
Die zondagen maken me geen zak uit, ik ga wel in de week
Dat is het probleem. Heb je de kalender van 2010 nog in het achterhoofd? Ik zou ook graag in de week gaan knallen daar hoor, maar de ring is amper open geweest op weekdagen, en dan nog maximum 2h s avonds. Heb er toen 3 keer gestaan voor niks. Leuk is anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFfe de kapitalist spelen:
Van mij mogen ze de prijs van de losse ronden maal 3 doen en de jaarkaart maal 2 als dat wil zeggen dat ze meer verdienen en minder volk hebben, want het loopt echt de spuigaten uit tegenwoordig op zondag.
Vind ik eigenlijk een beetje discriminatie van de jonge petrolhead die nog geen grote budgetten heeft... Ik vind 24 euro zelfs al veelCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn dan speel ik de zelfstandige kapitalist...
Die zondagen maken me geen zak uit, ik ga wel in de week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteneh...
Dat is het probleem. Heb je de kalender van 2010 nog in het achterhoofd? Ik zou ook graag in de week gaan knallen daar hoor, maar de ring is amper open geweest op weekdagen, en dan nog maximum 2h s avonds. Heb er toen 3 keer gestaan voor niks. Leuk is anders.
Correct, ik stond daar samen met u.Weekdagen lijkt altijd mooi maar het is veel drukker op de autobahn + drukte ad ring en dan gaat het een halfuurke open pats accident en ge kunt allemaal terug naar huis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenDa's dan 75 euro voor een rondje...dan heb je idd minder volk want dan KAN ik simpelweg niet meer komen.
Vind ik eigenlijk een beetje discriminatie van de jonge petrolhead die nog geen grote budgetten heeft... Ik vind 24 euro zelfs al veel
(dit begint te grof te worden)
Comment
-
Het zal er vooral vanaf hangen wanneer bvb de VLN trainingen doet, heb juist eens gekeken en dit jaar is het tijdens weekdagen meestal maar een uur of 2 open. Als het al op het afgesproken tijdstip open gaat, vorig jaar ook meegemaakt dat de VLN langer bleven rijden.
Het is gewoon niet echt de moeite om in de week te gaan denk ik, zeker als je van ver moet komen. In het weekend gewoon heel vroeg vertrekken dan heb je de voormiddag toch al veel kunnen rijden en als het snamiddags niet te druk is kan je ook nog wat rijden en anders gewoon van de sfeer genieten en je niet proberen druk te maken over baansluitingen en files.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHet zal er vooral vanaf hangen wanneer bvb de VLN trainingen doet, heb juist eens gekeken en dit jaar is het tijdens weekdagen meestal maar een uur of 2 open. Als het al op het afgesproken tijdstip open gaat, vorig jaar ook meegemaakt dat de VLN langer bleven rijden.
Comment
Comment