Bij sportief rijden is een handgeschakelde versnellingsbak mijn eerste vereiste, vroeger zou ik ook een benzine ge-eist hebben maar hedendaags vind ik persoonlijk dat de verschillen duidelijk minder zijn dan vroeger. Verder als ik sportief rij dan rij ik nog steeds op een verantwoorde manier (volgens mijn mening dan) dan trek ik snel op, rem ik laat en op veilige wegen zonder véél verkeer ga ik soms ook een ferm over de snelheidslimieten want ik vind de limieten in belgië juist bij véél verkeer en slechte weersomstandigheden maar bij normaal weer en weinig verkeer zijn de limieten te beperkt. Wetsvoorstel die momenteel van gang is in duitsland vind ik super.
Verder schakel en rem ik af voor de bocht en volgas in de bocht als ik sportief rij op binnenwegen, nuja met m'n lage vering kan ik niet al te véél volgas gaan op de plaatselijke binnenwegen want er zijn tevéél putten in de weg.
Heb ik een passagier bij dan haal ik toch mindere topsnelheden dan anders en trek ik beduidend minder op enja muziekvolume 90% is ook een must bij me voor sportief rijden.
Verder schakel en rem ik af voor de bocht en volgas in de bocht als ik sportief rij op binnenwegen, nuja met m'n lage vering kan ik niet al te véél volgas gaan op de plaatselijke binnenwegen want er zijn tevéél putten in de weg.
Heb ik een passagier bij dan haal ik toch mindere topsnelheden dan anders en trek ik beduidend minder op enja muziekvolume 90% is ook een must bij me voor sportief rijden.

Comment