Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
    De meeste data heb ik wel (3)dubbel maar enkele prullen niet, stonden enkel daar op, niet dat het een ramp zou zijn ze te verliezen maar alles wat we kunnen redden is toch dat he.
    Hier geen probleem met backups. Nieuwe setup:

48x 600GB SAS schijven.

De prijs van een GT3. Keuzes maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

48x 600GB SAS schijven.

Verkeerde keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

48x 600GB SAS schijven.

En Wat met brand? Diefstal?

Comment

• Denkt ge dat die 48 HD's gaan komen stelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
            En Wat met brand? Diefstal?
            Veiligheidsdeur & argoninstallatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
              Denkt ge dat die 48 HD's gaan komen stelen?
              Neen. Maar mss wel 2x 2u racks
              Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
              Veiligheidsdeur & argoninstallatie.
              Pauper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Nog altijd op zoek naar een niet té moeilijke video-editer waar er 2 videosporen zijn waardoor ik beschikking heb over PIP.

Suggesties? De gekende "pro"-producten (o.a. Adobe Premiere) zijn me te duur.

Is Pinnacle Studio 11 Ultimate iets?
                En wat met Ulead VideoStudio 11.5 Plus?
                you can download free converter as follow,
                Free online tool to convert document, image, audio, video, presentation, archive, ebook and font files from one format to another.

PDF Converter is a online web-based document to PDF converter software. Convert and create PDF from various types of files like Word DOC, Excel XLS, PowerPoint PPT.

With Leawo PowerPoint to Video converter, you can convert PowerPoint file to video in all pop formats, like convert PowerPoint to AVI, WMV, MPEG, etc, and put PowerPoint on portable devices like iPod, iPhone, Pocket PC, PSP, etc.

that is come from google

Comment

• Vraagje voor de Medion PC gebruikers, vriend van mij zijn HD is gecrashed pc is ongeveer +-5 jaar oud met XP.
                  Nu hebben we een nieuwe HD gestoken maar ik kan nergens de drivers vinden voor zijn hardware en hij is zijn install cd verloren?
                  Heeft iemand nog alternatieve sites voor de drivers buiten medion.com/be?
                  Alvast dikke merci!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                    Vraagje voor de Medion PC gebruikers, vriend van mij zijn HD is gecrashed pc is ongeveer +-5 jaar oud met XP.
                    Nu hebben we een nieuwe HD gestoken maar ik kan nergens de drivers vinden voor zijn hardware en hij is zijn install cd verloren?
                    Alvast dikke merci!!!
                    Fabrikant van de onderdelen zelf?

Bijna alles wat daar in zit is door een andere fabrikant gemaakt.

Comment

• Maar het is wel zo dat als ge pech hebt dat er zo goed als geen websites zijn die de drivers van die specifieke hardware hosten, gewoon omdat het enkel voor medions werd gebruikt.
                      En ik spreek hier uit ervaring, is me namelijk al voorgevallen bij PC's van meerdere klanten.

Als je niet weet welke hardware dat er in de pc zit, ga dan naar apparaatbeheer.

Comment

Maar het is wel zo dat als ge pech hebt dat er zo goed als geen websites zijn die de drivers van die specifieke hardware hosten, gewoon omdat het enkel voor medions werd gebruikt.
                        En ik spreek hier uit ervaring, is me namelijk al voorgevallen bij PC's van meerdere klanten.

Als je niet weet welke hardware dat er in de pc zit, ga dan naar apparaatbeheer.
                        Ik heb al een paar pc's van medion opnieuw geïnstalleerd zonder disc, telkens redelijk vlot gegaan.

Pas toen ik een oude HP-compaq laptop op linux wou zetten heb ik m'n peren gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Fabrikant van de onderdelen zelf?

Bijna alles wat daar in zit is door een andere fabrikant gemaakt.
                          Dit was mijn laatste plan zal precies niets anders opzitten dus

Comment

Maar het is wel zo dat als ge pech hebt dat er zo goed als geen websites zijn die de drivers van die specifieke hardware hosten, gewoon omdat het enkel voor medions werd gebruikt.

En dit kan je toch niet zien onder XP wanneer de driver niet of niet correct geïnstalleerd is

Comment

En dit kan je toch niet zien onder XP wanneer de driver niet of niet correct geïnstalleerd is
                              Het is dikwijls mogelijk dat je een verwijzing naar de fabrikant kunt vinden, maar het exacte type/model is moeilijk te achterhalen. Het beste dat je kan doen is de specificaties van de computer opzoeken om te weten welke onderdelen er aanwezig zijn en vervolgens de drivers afzonderlijk te gaan opzoeken.

Met Windows 7 heb je dan weer het voordeel dat de meeste drivers makkelijk gevonden worden via Windows Update.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door victorwhite Bekijk Berichten
                                you can download free converter as follow,
                                Free online tool to convert document, image, audio, video, presentation, archive, ebook and font files from one format to another.

PDF Converter is a online web-based document to PDF converter software. Convert and create PDF from various types of files like Word DOC, Excel XLS, PowerPoint PPT.

With Leawo PowerPoint to Video converter, you can convert PowerPoint file to video in all pop formats, like convert PowerPoint to AVI, WMV, MPEG, etc, and put PowerPoint on portable devices like iPod, iPhone, Pocket PC, PSP, etc.

that is come from google
                                Hey, welkom op het forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                                  Hey, welkom op het forum

Comment

• Laat mijn vriend gerust!

Comment

Vraagje voor de Medion PC gebruikers, vriend van mij zijn HD is gecrashed pc is ongeveer +-5 jaar oud met XP.
                                      Alvast dikke merci!!!
                                      Maak de pc terug open, en kijk op het moederbord welk merk en type erin zit. Dan kan je op de site van de fabrikant van het moederbord de juiste drivers vinden

Comment

• Ik wil op m'n laptop TV kunnen kijken. Nu heb ik zo'n DVB-T stick met antenne gekocht, een Terratec Cinergy T stick mini die je op een USB poort aansluit. Ik heb de drivers en software geïnstalleerd. Nu ben ik beginnen scannen naar zenders en die vindt geen enkele zender! Ook niet als ik vlak aan de zendmast (in Schoten) ga staan. Alles al geprobeerd, de band scannen, de regio,... . Niks wordt er gevonden! Iemand ervaring mee aan wat dat kan liggen? Ik heb geprobeerd op de laptop die Vista heeft en op de PC die draait op Windows 7. In beide gevallen dus niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Daar kan je normaal enkel Een en canvas mee pakken als ik me niet vergis...
                                          En enkele Nederlandse zenders (naar 't schijnt...). Maar hij ontvangt NIETS.

Comment

Working...
                                          X