Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
    Idd zeker geen 2 schyven in zon eee pc. Volgens my zyn partitie C en D van je hdd en moet je die wel kunnen sammenvoegen. F is wss een usb stick of sd kaart. Welke fout geeft het programma als je C en D probeert te mergen?
    Ik kan ze gewoon niet selecteren.
    Bij C: kan ik alleen C: selecteren en idem bij D:.

Die F is idd een SD kaart, voor films ed.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• En bij 't posten van deze post weer een melding gekregen van Windows dat ze te weinig ruimte hebben.
      Wat een gedoe...

Comment

• Kan je me even de gegevens van je eee pc geven? Type enz.. zo kan ik gerichter zoeken

Edit:

Is het een Asus Eee PC 901? Als dit het geval is dan heb je inderdaad 2 fysieke schijven aanwezig in je mini laptop (nooit gedacht dat het mogelijk was)

Yeah, it's not 2 partitions on 1 drive, but 2 actual physical drives. C=faster SSD, D=slower SSD. This was done as a cost saving measure by Asus.
        Meer info:

en als oplossing

Hopelijk heb je je engels onder de knie
        Last edited by ; 10/08/2011, 21:32.

Comment

• Ah, dus toch twee schijven.

Soit, hartelijk bedankt iig!
          Heb daar met die tips één GB kunnen vrijmaken en zal nu een deel van de programma's herinstalleren op die tweede schijf.

Opgelost dus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
            Rotzooi! Pinnacle of Hauppauge moet je hebben.
            Enfin, ik heb m'n geld al terug gekregen. Nu op zoek naar eentje die wel werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Enfin, ik heb m'n geld al terug gekregen. Nu op zoek naar eentje die wel werkt.
              Probeer die van u maat eens. En koop dezelfde?

Comment

Rotzooi! Pinnacle of Hauppauge moet je hebben.
                Dat is ook zever, dat enkel die merken deftig (=werkend) materiaal leveren. Iemand dat ik ken heeft zoeentje gekocht: http://www.dealextreme.com/p/wandtv-...th-remote-8325 (ongeveer 14 euro en geen verzendingskosten , maar het duurt wel 2-3 weken tegen dat je het hebt). Dat werkt perfect, zolang je redelijk in de buurt van een mast woont en de antenne wat kan opvangen.

Ik vraag me enkel af met welk programma je probeert te scannen? Als je op je windows 7 laptop het programma "Windows Media Center" eens opstart, zou die je stick moeten herkennen en zelf zoeken achter de zenders, zonder dat je er iets technisch moet van kennen. Dan heb je er direct een tv-gids, recorder en de "pauze" knop (waar telenet en belgacom zo mee opscheppen, terwijl dat helemaal niets inhoudt en zefls niet eigen is aan hun product...).

Edit: juist gezien dat je hem teruggebracht hebt... te laat dus
                2000 Lancia Delta 1.9 TD
                2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
                  Dat is ook zever, dat enkel die merken deftig (=werkend) materiaal leveren. Iemand dat ik ken heeft zoeentje gekocht: http://www.dealextreme.com/p/wandtv-...th-remote-8325 (ongeveer 14 euro en geen verzendingskosten , maar het duurt wel 2-3 weken tegen dat je het hebt). Dat werkt perfect, zolang je redelijk in de buurt van een mast woont en de antenne wat kan opvangen.

Ik vraag me enkel af met welk programma je probeert te scannen? Als je op je windows 7 laptop het programma "Windows Media Center" eens opstart, zou die je stick moeten herkennen en zelf zoeken achter de zenders, zonder dat je er iets technisch moet van kennen. Dan heb je er direct een tv-gids, recorder en de "pauze" knop (waar telenet en belgacom zo mee opscheppen, terwijl dat helemaal niets inhoudt en zefls niet eigen is aan hun product...).

Edit: juist gezien dat je hem teruggebracht hebt... te laat dus
                  Mijn uitspraak is wat recht door de bocht. Moest het allemaal zo slecht zijn zou het niet meer verkocht worden. Ik kan wel zeggen dat ook wij al vele merken geprobeerd hebben en dat we meestal tot de conclusie komen dat we met A merken de minste problemen hebben.

Comment

Mijn uitspraak is wat recht door de bocht.
                    Je uitspraak is vooral uniek.

Comment

Mijn uitspraak is wat recht door de bocht. Moest het allemaal zo slecht zijn zou het niet meer verkocht worden. Ik kan wel zeggen dat ook wij al vele merken geprobeerd hebben en dat we meestal tot de conclusie komen dat we met A merken de minste problemen hebben.
                      Het minst aantal problemen, dat kan ik dan wel weer begrijpen . Je moet soms wat geluk hebben met de goedkopere prulletjes
                      2000 Lancia Delta 1.9 TD
                      2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                      eg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                        Je uitspraak is vooral uniek.
                        Unieke gast ikke

Comment

Is Terratec geen A-merk dan?

Ik heb dus m'n geld terug gekregen. Ik had m'n laptop mee naar de winkel genomen (Saturn in Antwerpen), daar hebben ze ook alles geprobeerd en bij hen werkte het ook niet (nogal logisch, ik had al alle mogelijke opties uitgeprobeerd ). Daarnet was ik in de Makro, ook daar alleen DVB-T toestanden van Terratec, net als in Saturn trouwens. Het marcheert niet maar het wordt wel overal verkocht.

Comment

• Fout 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESOLVED): Kan het DNS-adres van de server niet oplossen.

Sinds kort is de router verplaatst en heb ik op mijn kamer weer internet. Vroeger had ik hier ook internet maar dat is langzaam aan (lag op CS, steeds meer connectieproblemen) verdwenen. Slechts bij mijn bed, zo'n 3 meter van de bureau af had ik zeer sporadisch verbinding. Een paar meter verder, in de hal had ik wel verbinding. Anyway de router is nu verplaatst en op de bureau had ik een goede verbinding. Had inderdaad want zo'n 2 weken geleden begonne de problemen en krijg ik bovenstaande foutmelding. Vaak is er dus wel verbinding met de router en ook een sterk signaal. Ik vind het vreemd dat het eerst wel perfect gaat en nu opeens weer miserie heb. Ik zit nu amper 1,5m verder dan de bureau en het werkt hier perfect. Zodrag ik weer verhuis werkt het niet meer. En toch soms heb ik een probleemloos uurtje surfen en anders steeds miserie gelijk nu. Iemand een idee wat dit kan veroorzaken? Ik heb op mijn bureau wel 2 grote luidsprekers staan dus die magneten storen misschien?

Comment

Probeer die van u maat eens. En koop dezelfde?
                              Hij blijkt ook een Terratec Cinergy t stick te hebben. Net dezelfde, alleen die niet-mini versie. Zijn antenne is verbonden aan de (grotere) stick met een kabel, bij die mini is dat een telescopische antenne rechtstreeks op de stick gekoppeld. Misschien dat daar ergens de fout zit??

Comment

• Het volgende probleem stelt zich.

Op m'n desktop heb ik twee monitoren, één bediend via een PCI-E videokaart (witte stekker, denk DVI?) en één via de mobo videokaart (blauwe stekker). Scherm 1 is de hoofdmonitor, scherm 2 is de bijkomende.
                                Nu is m'n hoofdmonitor stuk. Denk ik: van zodra de powerkabel ingestoken wordt, gaat de LED achter de aan/uit-knop snel knipperen ('t is een hp 19" 4:3 monitor, een jaar of 6 oud).
                                Nu krijg ik dus enkel iets te zien op de bijkomende monitor, maar geen startbalk. Ik kan met de rechtermuisklik het menu openen en zien als ik op het bureaublad klik, maar van zodra ik de optie "beeldinstellingen" (ofzoiets) kies, opent het venster op het hoofd-bureaublad, "achter de dode monitor". Ik kan dus niet switchen van scherm 1+2 naar scherm 2 (dat scherm 1 moet worden). WinXP.

Hoe doe ik dat? (zonder een andere monitor te gaan lenen e.d.) De PCIe videokaart heeft geen blauwe stekker, en het kleine scherm heeft geen witte stekker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Het volgende probleem stelt zich.

Op m'n desktop heb ik twee monitoren, één bediend via een PCI-E videokaart (witte stekker, denk DVI?) en één via de mobo videokaart (blauwe stekker). Scherm 1 is de hoofdmonitor, scherm 2 is de bijkomende.
                                  Nu is m'n hoofdmonitor stuk. Denk ik: van zodra de powerkabel ingestoken wordt, gaat de LED achter de aan/uit-knop snel knipperen ('t is een hp 19" 4:3 monitor, een jaar of 6 oud).
                                  Nu krijg ik dus enkel iets te zien op de bijkomende monitor, maar geen startbalk. Ik kan met de rechtermuisklik het menu openen en zien als ik op het bureaublad klik, maar van zodra ik de optie "beeldinstellingen" (ofzoiets) kies, opent het venster op het hoofd-bureaublad, "achter de dode monitor". Ik kan dus niet switchen van scherm 1+2 naar scherm 2 (dat scherm 1 moet worden). WinXP.

Hoe doe ik dat? (zonder een andere monitor te gaan lenen e.d.) De PCIe videokaart heeft geen blauwe stekker, en het kleine scherm heeft geen witte stekker...

Tijdens opstarten op F8 drukken, vervolgens veilige modus. Zou je normaal 2x hetzelfde beeld moeten hebben waardoor je instellingen kan aanpassen.

Comment

• Problemos avec Youtubos!

Ik wil een filmpje van Openbaar naar verborgen veranderen, maar ik kan enkel privé aanvinken.
                                    Verborgen is gewoon grijs en kan ik dus niet aanvinken.

Iemand raad?

Comment

• Ik kan geen verborgen video maken. Waarom?

Alleen YouTube-accounts die goed bekend staan, hebben toegang tot de mogelijkheid om verborgen video's te maken. Als je de optie om je video verborgen te maken, niet in je accountinstellingen ziet, kan het zijn dat je YouTube-account niet goed bekend staat en de Servicevoorwaarden heeft geschonden of een waarschuwing wegens een auteursrechtklacht heeft ontvangen.

Klik hier om te lezen hoe je kunt controleren of je account goed bekend staat

1. Meld je aan bij je account.
                                      2. Ga naar de pagina 'Accountinstellingen'.
                                      3. Klik op 'Account beheren'.
                                      4. Je ziet verschillende gedeelten waarin je accountstatus wordt vermeld en of je account een goede reputatie heeft, zoals Status van het account: Communityrichtlijnen en Waarschuwingen wegens auteursrechtklacht.

Als je een item in behandeling in je account hebt, kun je pas verborgen video's maken nadat deze melding is opgelost. Zodra je account weer goed bekend staat zonder waarschuwingen, krijg je weer toegang tot het maken van verborgen video's.

wat meer info rond uw probleem.

Comment

• WTF, toch maar eens nakijken dan. Alleszins merci voor de hulp!

Comment

Tijdens opstarten op F8 drukken, vervolgens veilige modus. Zou je normaal 2x hetzelfde beeld moeten hebben waardoor je instellingen kan aanpassen.
                                          Schitterend! Even proberen als ik thuis ben.

Thanks!

En nu ik je toch aan de lijn heb: heb jij weet waaraan het probleem zou kunnen liggen? De interwebzen zijn nogal divers met hun antwoorden op dergelijke vragen (snel knipperen van de LED van het scherm), sommigen spreken over verkeerde aansturing door videokaart e.d. maar aangezien mijn scherm het ook doet als er geen signaalkabel is aangesloten, lijkt me dat onmogelijk, en bovendien krijg ik ook de OSD niet te zien. Zou het een spanningsprobleem zijn binnenin de monitor?

Comment

Working...
                                          X