Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC problemen & oplossingen (deel 3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik had daar sowieso nooit geld aan uitgegeven. Ik zou het terugbrengen en geld terug vragen.
    Niet dat je daarmee voortgeholpen bent, maar ik denk dat je al goed moet zoeken voor je weet wat er mis mee is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      ik had daar sowieso nooit geld aan uitgegeven. Ik zou het terugbrengen en geld terug vragen.
      Niet dat je daarmee voortgeholpen bent, maar ik denk dat je al goed moet zoeken voor je weet wat er mis mee is.
      Ik ken iemand die zo'n ontvanger heeft (een ander merk wel) en dat werkt perfect bij 'm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Ik ken iemand die zo'n ontvanger heeft (een ander merk wel) en dat werkt perfect bij 'm.
        merk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
          merk?
          Die van mij is een Terratec Cinergy t stick mini: http://www.terratec.net/en/products/...ni_119553.html

Van hem dat weet ik niet van buiten.

Comment

• Enfin, ik ga morgen m'n geld terug vragen. Zo'n rommel moet ik niet.

Comment

Ik heb geprobeerd op de laptop die Vista heeft
              Misschien is zijn PC niet helemaal up to date, ik zou 't 'es op je eigen PC proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Misschien is zijn PC niet helemaal up to date, ik zou 't 'es op je eigen PC proberen.

Het is mijn laptop hé.
                Die draait op Vista, op m'n PC die op Windows 7 werkt heb ik het ook geprobeerd. Niks, noppes, nadda!

Comment

Die van mij is een Terratec Cinergy t stick mini: http://www.terratec.net/en/products/...ni_119553.html

Van hem dat weet ik niet van buiten.
                  Rotzooi! Pinnacle of Hauppauge moet je hebben.

Comment

Rotzooi! Pinnacle of Hauppauge moet je hebben.
                    Zijn die merken een garantie op een juiste werking misschien?

Comment

Zijn die merken een garantie op een juiste werking misschien?
                      Garantie kan je nooit hebben op iets wat draadloos is. De kans is wel groot dat het met deze merken wel zal werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                        Vraagje voor de Medion PC gebruikers, vriend van mij zijn HD is gecrashed pc is ongeveer +-5 jaar oud met XP.
                        Nu hebben we een nieuwe HD gestoken maar ik kan nergens de drivers vinden voor zijn hardware en hij is zijn install cd verloren?
                        Heeft iemand nog alternatieve sites voor de drivers buiten medion.com/be?
                        Alvast dikke merci!!!
                        9/10 heb je voor een nieuwe harddrive geen drivers nodig. Ik snap het probleem niet goed. Start de pc niet op? Of herkent de windows installatie procedure de hardeschijf niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                          9/10 heb je voor een nieuwe harddrive geen drivers nodig. Ik snap het probleem niet goed. Start de pc niet op? Of herkent de windows installatie procedure de hardeschijf niet?
                          Is al opgelost ondertussen en nieuwe HD = nieuwe install

Comment

• Ja deuh ma kheb al gehad dat de installatie cd van windows geen hardeschijf vond om op te installeren oa. bij een medion daarom dat ik het vroeg.

Comment

Ja deuh ma kheb al gehad dat de installatie cd van windows geen hardeschijf vond om op te installeren oa. bij een medion daarom dat ik het vroeg.
                              De originele schijf was dood toch bedankt voor het meedenken

Comment

Garantie kan je nooit hebben op iets wat draadloos is. De kans is wel groot dat het met deze merken wel zal werken.
                                Wlek adviseer je dan, en waar kan ik die kopen? Ik ga zoiets niet online kopen, want als het dan niet marcheert... .

Comment

• Een vraagje:

Heb als 2e ""PC"" een Asus Eee pc, maar nu heeft deze 2 harde schijven (elke Eee PC zeker?).
                                  De eerste van 3,7GB en de tweede van 7,5GB. Nu telkens als ik wat dagen werk op die Eee pc geeft die een melding dat windows te weinig schijfruimte heeft om goed te werken (en dat voel je ook), want offlinebestanden/downloads/temp/weet ik veel nog wat, stapelt zich dan op.
                                  Is ook verstaanbaar aangezien alles (en ook eigenlijk niets, staan hier nergens persoonlijke bestanden op) op die eerste schijf staat en deze dus met een 200MB na propvol zit (heb juist weer schijfopruiming gedaan).
                                  Maar het probleem is dus dat ik er niet meer kan uit verwijderen.
                                  Er staan daar alleen nog 3 mappen in; Documents en Settings (alles is daar leeg, ook bij de gebruikers, behalve de gebruikers zelf dan), Program files en Windows.
                                  Nu, in de tweede harde schijf staat er eigenlijk nog niets, hoe kan ik dus maken dat het wat beter verdeeld wordt? Of dat die schijven gewoon omgewisseld worden of dat die gewoon één worden...
                                  Een aparte harde schijf voor windows is idd geen slecht gedacht, maar niet als die te klein is om alleen windows (+ wat basic programmatjes -> firefox/adobe reader/...) te draaien ben ik er ook niets mee.

Heb al die 2 schijven via "compmgmt.msc" -> computerbeheer proberen tezamen te zetten, maar dat lukt dus niet. Ik kan alleen verwijderen.

Alvast bedankt!

Want voor de rest ben ik content van de laptopje; oké, ie is niet snel, maar genoeg voor wat ik deze gebruik + is klein en je hebt geen stress mocht je 'm kwijt geraken.
                                  Last edited by Spillies; 10/08/2011, 19:01.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wow wow wow even voor de duidelijkheid

Een harde schijf kan worden onderverdeeld in verschillende partities die dan als verschillende "schijfen" zichtbaar zijn in "deze computer" In feite zit er maar fysische harde schijf in je eee Pc onderverdeeld in 2 partities.

Uw probleem is dus dat de windows partitie te klein wordt voor windows om correct en vlot te werken. Zoals je zelf zegt kan dit opgelost worden door deze samen te voegen. (ook even vermelden dat je best niet zomaar bestanden en mappen verwijderd zonder je weet voor wat het dient voor je het weet doe je iets weg waardoor alles in de soep draait)

Samenvoegen kan met verschillende programma's partition magic is een voorbeeld hiervan maar wel betalend, een gratis optie is Ranish Partition Manager of easeus partition master home edition. Ik hoop dat ik je probleem juist heb geïnterpreteerd

google anders even: 2 partities samenvoegen

of downloaden van easeus partition master kan hier
                                    http://download.cnet.com/1770-20_4-0...l&category=All
                                    Last edited by ; 10/08/2011, 19:21.

Comment

Wow wow wow even voor de duidelijkheid

Een harde schijf kan worden onderverdeeld in verschillende partities die dan als verschillende "schijfen" zichtbaar zijn in "deze computer" In feite zit er maar fysische harde schijf in je eee Pc onderverdeeld in 2 partities.
                                      Heb daarjuist dat programma geïnstalleerd en die zegt dat er toch 2 aparte schijven zijn.
                                      Dus geen twee partities, maar twee aparte schijven. Daarom dat ik die nu ook niet kan "mergen".

Zie:

Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk Berichten
                                      Uw probleem is dus dat de windows partitie te klein wordt voor windows om correct en vlot te werken. Zoals je zelf zegt kan dit opgelost worden door deze samen te voegen. (ook even vermelden dat je best niet zomaar bestanden en mappen verwijderd zonder je weet voor wat het dient voor je het weet doe je iets weg waardoor alles in de soep draait)

Samenvoegen kan met verschillende programma's partition magic is een voorbeeld hiervan maar wel betalend, een gratis optie is Ranish Partition Manager of easeus partition master home edition. Ik hoop dat ik je probleem juist heb geïnterpreteerd

google anders even: 2 partities samenvoegen

of downloaden van easeus partition master kan hier
                                      http://download.cnet.com/1770-20_4-0...l&category=All
                                      Heb alleen niet belangrijke dingen verwijderd in die mappen hoor. En nodige bestanden kan je zelfs niet verwijderen denk ik.

Maar soit, wat nu?

Is er nog een andere oplossing? Buiten alles te moeten herinstalleren op die 2e schijf (= praktisch onmogelijk, want heb die XP CD's er niet meer van liggen).

Alvast bedankt!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik denk toch dat er iets mis is met dat programma want zijn gaan echt wel geen 2 schijven in dat ding steken.

Comment

• Idd zeker geen 2 schyven in zon eee pc. Volgens my zyn partitie C en D van je hdd en moet je die wel kunnen sammenvoegen. F is wss een usb stick of sd kaart. Welke fout geeft het programma als je C en D probeert te mergen?

Comment

Working...
                                          X